Pełna chronologia aktywności klienta (timeline) i zmiany w historii scoringu na nowej karcie kontaktu w SALESmanago

Zwiększająca się ilość danych zbieranych przez SALESmanago i coraz więcej funkcjonalności sprawiła, że karta kontaktu wymagała reorganizacji i odświeżenia. Dodatkowo dodaliśmy kilka elementów, które ułatwią dotarcie do najważniejszych informacji o kontakcie w jak najkrótszym czasie. Opisujemy najważniejsze zmiany i nowe funkcje.

Zupełnie nowa karta kontaktu w SALESmanago

 

Już na pierwszy rzut oka widać duże zmiany w samym układzie karty kontaktu. Zmian jest sporo więcej, a o to najważniejsze z nich:

  • nowa szata graficzna karty kontaktu;
  • zmieniony układ zakładek i zmniejszona ich liczba;
  • umieszczenie najważniejszych informacji o kontaktcie, w głównej zakładce „profil”;
  • dodanie wykresu pokazującego dynamikę budowania scoringu w czasie;
  • nowa zakładka „analityka”, a w niej analityka dzienna i godzinowa aktywności kontaktu;
  • timeline – graficzna prezentacja historii interakcji, segmentacji, uruchomionych reguł i wysyłanych wiadomości od pozyskania kontaktu do chwili bieżącej.

Nowa szata graficzna i dynamika budowania scoringu

 

Znacznie uprościliśmy stałą część karty kontaktu. Idąc w stronę „flat design” i maksymalnej użyteczności po otwarciu karty kontaktu zobaczymy najważniejsze dane kontaktowe i scoring kontaktu(2):

Dopiero po rozwinięciu szczegółów(1) zobaczymy pełne dane adresowe i dodatkowo nowy element – dynamika budowania scoringu w czasie(3):

Przedstawia on jak na podstawie scoringu zmieniała się aktywność kontaktu w wybranym zakresie czasu.

Optymalizacja głównej zakładki „Profil”

 

Dalsze zmiany dotyczą zakładek na karcie kontaktu oraz ich zawartości. Największą rewolucję przeszła zakładka „Profil”. Przegrupowane zostały dotychczasowe elementy takie jak: tagi, reguły, zadania, notatki i zakładka „właściciele”:

Teraz z prostego menu(4) uzyskamy szybki dostęp do wymienionych wyżej elementów.

Timeline – chronologiczna historia aktywności klienta

 

Kolejna zmiana to dodanie „timeline”, do karty kontaktu. To nowy sposób graficznej prezentacji przebiegu zachowania i zdarzeń dotyczących danego kontaktu. Poszczególne etapy tworzą chronologiczny ciąg, który pozwala łatwo zrozumieć w jaki sposób kontakt do nas trafił i co się z nim dotychczas działo:

Nowa zakładka „Analityka” i zmieniony układ

 

Zmieniony został układ zakładek na karcie kontaktu. Zakładka „właściciele” została zawarta w zakładce „profil”. „Dodatkowe szczegóły to teraz „Detale” i pojawiła się zupełnie nowa „Analityka”(5):

W niej znajdziemy nową funkcjonalność w SALESmanago, czyli analitykę godzinową i dzienną aktywności kontaktów:

Dokładny opis nowej funkcjonalności znajdą Państwo tutaj: SALESmanago automatycznie wyśle Twój newsletter w najlepszym dniu i godzinie każdemu z adresatów osobno

Chętnie poznamy Wasze opinie na temat zmian. Piszcie w komentarzach lub na: info@salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]