Zwiększająca się ilość danych zbieranych przez SALESmanago i coraz więcej funkcjonalności sprawiła, że karta kontaktu wymagała reorganizacji i odświeżenia. Dodatkowo dodaliśmy kilka elementów, które ułatwią dotarcie do najważniejszych informacji o kontakcie w jak najkrótszym czasie. Opisujemy najważniejsze zmiany i nowe funkcje.
Zupełnie nowa karta kontaktu w SALESmanago
Już na pierwszy rzut oka widać duże zmiany w samym układzie karty kontaktu. Zmian jest sporo więcej, a o to najważniejsze z nich:
- nowa szata graficzna karty kontaktu;
- zmieniony układ zakładek i zmniejszona ich liczba;
- umieszczenie najważniejszych informacji o kontaktcie, w głównej zakładce „profil”;
- dodanie wykresu pokazującego dynamikę budowania scoringu w czasie;
- nowa zakładka „analityka”, a w niej analityka dzienna i godzinowa aktywności kontaktu;
- timeline – graficzna prezentacja historii interakcji, segmentacji, uruchomionych reguł i wysyłanych wiadomości od pozyskania kontaktu do chwili bieżącej.
Nowa szata graficzna i dynamika budowania scoringu
Znacznie uprościliśmy stałą część karty kontaktu. Idąc w stronę „flat design” i maksymalnej użyteczności po otwarciu karty kontaktu zobaczymy najważniejsze dane kontaktowe i scoring kontaktu(2):
Dopiero po rozwinięciu szczegółów(1) zobaczymy pełne dane adresowe i dodatkowo nowy element – dynamika budowania scoringu w czasie(3):
Przedstawia on jak na podstawie scoringu zmieniała się aktywność kontaktu w wybranym zakresie czasu.
Optymalizacja głównej zakładki „Profil”
Dalsze zmiany dotyczą zakładek na karcie kontaktu oraz ich zawartości. Największą rewolucję przeszła zakładka „Profil”. Przegrupowane zostały dotychczasowe elementy takie jak: tagi, reguły, zadania, notatki i zakładka „właściciele”:
Teraz z prostego menu(4) uzyskamy szybki dostęp do wymienionych wyżej elementów.
Timeline – chronologiczna historia aktywności klienta
Kolejna zmiana to dodanie „timeline”, do karty kontaktu. To nowy sposób graficznej prezentacji przebiegu zachowania i zdarzeń dotyczących danego kontaktu. Poszczególne etapy tworzą chronologiczny ciąg, który pozwala łatwo zrozumieć w jaki sposób kontakt do nas trafił i co się z nim dotychczas działo:
Nowa zakładka „Analityka” i zmieniony układ
Zmieniony został układ zakładek na karcie kontaktu. Zakładka „właściciele” została zawarta w zakładce „profil”. „Dodatkowe szczegóły to teraz „Detale” i pojawiła się zupełnie nowa „Analityka”(5):
W niej znajdziemy nową funkcjonalność w SALESmanago, czyli analitykę godzinową i dzienną aktywności kontaktów:
Dokładny opis nowej funkcjonalności znajdą Państwo tutaj: SALESmanago automatycznie wyśle Twój newsletter w najlepszym dniu i godzinie każdemu z adresatów osobno
Chętnie poznamy Wasze opinie na temat zmian. Piszcie w komentarzach lub na: info@salesmanago.pl