Najczęściej ludzie decydują się na takie związki, w których najmocniejsze atuty każdej ze stron pozwalają na stworzenie niezwykłej synergii, dzięki której oboje zyskują ogromną moc i potencjał. Nie inaczej jest w przypadku naszych dwóch firm.
Na pierwszy rzut oka ścisła współpraca firmy, która uchodzi za jednego z liderów w branży najnowszych technologii IT w obszarze marketingu z firmą będącą jednym z liderów w branży motywacyjnej i eventowej w Polsce może faktycznie wydawać się szalonym pomysłem. Jednak właśnie w tych różnicach i wzajemnym uzupełnianiu swej oferty tkwi nasz potencjał.
Niewątpliwie łączy nas wspólna pasja do robienia rzeczy nietuzinkowych, tworzenia nowoczesnych produktów na miarę naszych czasów. Sprzedaż i marketing to nasze główne obszary zainteresowania – odkrywanie nowych przestrzeni, potencjału w czasach, kiedy ulegamy swoistej ewolucji na poziomie behawioralnym w zakresie procesów sprzedażowych i zakupowych.
Benhauer to firma, która od samego początku swojego istnienia raz na zawsze zmieniła oblicze polskiego, i nie tylko polskiego, marketingu internetowego. Stworzone przez nią unikatowe rozwiązania z zakresu automatyzacji pozwalają na znaczne zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnej redukcji kosztów. Nic dziwnego, że firma ma już ponad tysiąc klientów i stale się rozwija, wprowadzając coraz to nowe funkcjonalności i usługi.
Flagowy produkt Benhauera – SALESmanago to narzędzie, dzięki któremu właściciele firm mogą lepiej zarządzać swoimi strategiami marketingowymi, a tym samym pozyskać większą liczbę klientów. W systemie na bieżąco otrzymują oni informacje na temat tego kto zainteresowany jest ich produktami, jak zachowuje się na stronie internetowej, które produkty są dla niego najbardziej interesujące, a także które z podjętych akcji marketingowych trafiają do niego najskuteczniej. Dzięki systemowi dopasujemy swoją ofertę lepiej do każdego klienta z osobna – SALESmanago pozwala bowiem na prowadzenie wielu kampanii marketingowych, przy jednoczesnej ich personalizacji na podstawie wcześniej ustalonych przez nas reguł. System sam wybierze potencjalnie najlepsze produkty dla odbiorcy, a także dopasuje do niego treść naszych wiadomości czy nawet strony WWW. W efekcie, każdy z klientów będzie czuł się tak, jak gdyby oferta wybrana była idealnie pod jego oczekiwania.
Nautica Incentive to firma, która od lat specjalizuje się w motywacji („incentive” to z angielskiego – zachęta, bodziec), a jej mottem jest „Najważniejsi są ludzie”.
Na koncie ma: kilkaset zrealizowanych projektów na terenie całego świata, kilkanaście tysięcy zmotywowanych partnerów biznesowych, kluczowych klientów – uczestników Systemów Wsparcia Sprzedaży, wyjazdów incentive travel, eventów czy słuchaczy konferencji związanych z motywacją i odkrywaniem potencjału firmowego i indywidualnego.
Pracują tutaj najlepsi psychologowie biznesu, którzy przeprowadzają dla nas szczegółowe analizy behawioralne potencjalnych klientów i odbiorców, a następnie project managerowie tworzą Systemy Wsparcia Sprzedaży. Rozbudowane i oparte na programach motywacyjnych, lojalnościowych czy nagrodowych, zawsze tworzone są pod indywidualne potrzeby organizacji. Systemy te budowane są począwszy od szczegółowych analiz, poprzez tworzenie koncepcji kreatywnej, graficznej; następnie budowę modułowej platformy komunikacyjnej, aż do wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych z wykorzystaniem najnowszych technologii typu Beacon’s i przede wszystkim systemu SALESmanago.
Nasza współpraca to połączenie doskonałych i nowatorskich narzędzi technologicznych jakie tworzy Benhauer, z wiedzą i doświadczeniem specjalistów od motywacji i inspiracji, którzy w Nautica Incentive tworzą nowatorskie i doskonale działające Systemy Wsparcia Sprzedaży.
Połączenie kreatywności, pasji, high-technologii oraz znajomości procesów psychologicznych i całej gamy narzędzi marketingowych to związek doskonały, skazany na płodność i harmonijny rozwój!
Ewa Malawska,
project manager w Nautica Incentive Sp. z o.o.