Nautica Incentive & SALESmanago – związek z przyszłością!

Najczęściej ludzie decydują się na takie związki, w których najmocniejsze atuty każdej ze stron pozwalają na stworzenie niezwykłej synergii, dzięki której oboje zyskują ogromną moc i potencjał. Nie inaczej jest w przypadku naszych dwóch firm.

Na pierwszy rzut oka ścisła współpraca firmy, która uchodzi za jednego z liderów w branży najnowszych technologii IT w obszarze marketingu z firmą będącą jednym z liderów w branży motywacyjnej i eventowej w Polsce może faktycznie wydawać się szalonym pomysłem. Jednak właśnie w tych różnicach i wzajemnym uzupełnianiu swej oferty tkwi nasz potencjał.

Niewątpliwie łączy nas wspólna pasja do robienia rzeczy nietuzinkowych, tworzenia nowoczesnych produktów na miarę naszych czasów. Sprzedaż i marketing to nasze główne obszary zainteresowania – odkrywanie nowych przestrzeni, potencjału w czasach, kiedy ulegamy swoistej ewolucji na poziomie behawioralnym w zakresie procesów sprzedażowych i zakupowych.

Benhauer to firma, która od samego początku swojego istnienia raz na zawsze zmieniła oblicze polskiego, i nie tylko polskiego, marketingu internetowego. Stworzone przez nią unikatowe rozwiązania z zakresu automatyzacji pozwalają na znaczne zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnej redukcji kosztów. Nic dziwnego, że firma ma już ponad tysiąc klientów i stale się rozwija, wprowadzając coraz to nowe funkcjonalności i usługi.

Flagowy produkt Benhauera – SALESmanago to narzędzie, dzięki któremu właściciele firm mogą lepiej zarządzać swoimi strategiami marketingowymi, a tym samym pozyskać większą liczbę klientów. W systemie na bieżąco otrzymują oni informacje na temat tego kto zainteresowany jest ich produktami, jak zachowuje się na stronie internetowej, które produkty są dla niego najbardziej interesujące, a także które z podjętych akcji marketingowych trafiają do niego najskuteczniej. Dzięki systemowi dopasujemy swoją ofertę lepiej do każdego klienta z osobna – SALESmanago pozwala bowiem na prowadzenie wielu kampanii marketingowych, przy jednoczesnej ich personalizacji na podstawie wcześniej ustalonych przez nas reguł. System sam wybierze potencjalnie najlepsze produkty dla odbiorcy, a także dopasuje do niego treść naszych wiadomości czy nawet strony WWW. W efekcie, każdy z klientów będzie czuł się tak, jak gdyby oferta wybrana była idealnie pod jego oczekiwania.

Nautica Incentive to firma, która od lat specjalizuje się w motywacji („incentive” to z angielskiego – zachęta, bodziec), a jej mottem jest „Najważniejsi są ludzie”.

Na koncie ma: kilkaset zrealizowanych projektów na terenie całego świata, kilkanaście tysięcy zmotywowanych partnerów biznesowych, kluczowych klientów – uczestników Systemów Wsparcia Sprzedaży, wyjazdów incentive travel, eventów czy słuchaczy konferencji związanych z motywacją i odkrywaniem potencjału firmowego i indywidualnego.

Pracują tutaj najlepsi psychologowie biznesu, którzy przeprowadzają dla nas szczegółowe analizy behawioralne potencjalnych klientów i odbiorców, a następnie project managerowie tworzą Systemy Wsparcia Sprzedaży. Rozbudowane i  oparte na programach motywacyjnych, lojalnościowych czy nagrodowych, zawsze tworzone są pod indywidualne potrzeby organizacji. Systemy te budowane są począwszy od szczegółowych analiz, poprzez tworzenie koncepcji kreatywnej, graficznej;  następnie budowę modułowej platformy komunikacyjnej, aż do wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych z wykorzystaniem najnowszych technologii typu Beacon’s i przede wszystkim systemu SALESmanago.

Nasza współpraca to połączenie doskonałych i nowatorskich narzędzi technologicznych jakie tworzy Benhauer,  z wiedzą i doświadczeniem specjalistów od motywacji i inspiracji, którzy w Nautica Incentive tworzą nowatorskie i doskonale działające Systemy Wsparcia Sprzedaży.

Połączenie kreatywności, pasji, high-technologii oraz znajomości procesów psychologicznych i całej gamy narzędzi marketingowych to związek doskonały, skazany na płodność i harmonijny rozwój!

 

Ewa Malawska,
project manager w Nautica Incentive Sp. z o.o.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]