Merlin.pl, jeden z najstarszych i największych sklepów internetowych w Polsce, wybrał system SALESmanago Marketing Automation do realizowania kompleksowej strategii personalizacji i automatyzacji marketingu. System wykorzystywany jest do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu a w kolejnych fazach wdrażane będą automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie WWW oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie Merlin.pl
System SALESmanago umożliwił zaawansowaną segmentację klientów na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych. Merlin.pl posiada aktualnie ponad 2 mln zarejestrowanych użytkowników, 300 tys. produktów w bazie, notując w szczytowych okresach sprzedaży ponad 5 mln odwiedzin.. – Przy tak dużej ilości klientów i produktów konieczne jest przejście z masowego dotarcia do bazy na procesy marketingowe celowane jeden-do-jednego z dopasowaną ofertą we właściwym czasie, które realizowane będą w trybie całkowicie zautomatyzowanym. SALESmanago daje bardzo duże możliwości w tym zakresie – mówi Marcin Zduńczyk Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Merlin.pl. – Pierwsze efekty pracy z systemem są obiecujące.
SALESmanago Marketing Automation to polski produkt tworzony przez krakowską firmę Benhauer. Wg firmy Datanyze, to 10 na świecie pod względem wielkości platforma do automatyzacji marketingu. System umożliwia identyfikację osób wchodzących na stronę WWW i monitoring zachowania na stronie oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być dodatkowo wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, Call Center, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.
System wykorzystywany jest przez ponad 1000 firm, wśród których znajdują się Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, YvesRocher, Matras, Rainbow Tours, Sizeer i bardzo liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw B2B oraz B2C. W spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (Inpost i Paczkomaty), który w marcu 2014 kupił 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.
Więcej informacji
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313