Fińska Grupa Ferratum podpisała umowę na wdrożenie polskiego systemu SALESmanago Marketing Automation. System, który zostanie wdrożony we wszystkich spółkach na całym świecie począwszy od Finlandii przez większość krajów w Europie aż po Nową Zelandię i Australię. Grupa Ferratum posiada prawie 2 mln klientów i specjalizuje się w mikropożyczkach, które oferuje w kanale mobilnym i Internecie. W Polsce Ferratum Bank oferuje swoje produkty przez serwis Ekspres Kasa.
SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, oferowany przez krakowska spółkę Benhauer. To aktualnie największa w Polsce platforma do automatyzacji marketingu i jedna z najszybciej rosnących na świecie. Wg amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się wśród 12 największych systemów Marketing Automation i korzysta z niego ponad 1000 firm, m.in. Komputronik, Merlin, Getin Bank, Rainbow Tours, Eurolot oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm.. W marcu 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (InPost i Paczkomaty), kupując za 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.
– System SALESmanago budujemy od 3 lat z prostym zamysłem, żeby, jako polska firma bez kompleksów konkurować na globalnym rynku, z globalną konkurencją, pochodząca głównie ze Stanów Zjednoczonych. Umowy z takimi graczami jak Ferratum Bank znacznie przyspieszają proces ekspansji międzynarodowej – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i szef Benhauer, wcześniej Prezes portalu Interia.pl
Na zdjęciu: Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus, twórcy systemu SALESmanago Marketing Automation
System SALESmanago identyfikuje osoby pojawiające się na stronie internetowej, monitoruje ich zachowanie i pozwala obsłużyć dotarcie do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-mail marketingu przez dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.
W Polsce Ferratum Bank oferuje swoim klientom dwa rodzaje produktów: szybką pożyczkę udzielaną na maksymalnie 60 dni, dostępną pod marką Ekspres Kasa, oraz długoterminową +PlusPożyczkę na okres do 1 roku. – Wdrożenie narzędzia SALESmanago umożliwia firmie monitorowanie i analizowanie zachowania osoby korzystającej ze stron internetowych Banku oraz automatyczne dopasowanie kierowanego przekazu do obszaru jej zainteresowań i potrzeb. – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Bank
Więcej informacji o Ferratum Bank: www.ferratumgroup.com
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń do mnie:
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313