Tylko 11 dni zostało do kolejnej edycji konferencji Marketing Automation Day. W 2014 roku kolejna edycja wróciła do Krakowa, gdzie już 2 czerwca 11 prelegentów podzieli się swoją wiedzą na temat automatyzacji marketingu i sprzedaży oraz wykorzystaniu integracji z systemami wspomagającymi do zwiększenia efektywności marketingu i wysokości sprzedaży w firmie. Dowiedz się jak wykorzystać systemy marketingowe zintegrowane z Marketing Automation do kompleksowego zarządzania całym cyklem życia klienta.
Drugiego czerwca w Bunkrze Sztuki w Krakowie o 9:30 rozpocznie się kolejna edycja Marketing Automation Day. W trakcie warsztatów zaplanowane są bardzo ciekawe prelekcje prowadzone przez ekspertów z SALESmanago Marketing Automation, landingi.pl, LiveSpace CRM, GO.pl, Click-apps.eu, SMSAPI, Ankietka.pl, Livechat1.pl, IAI-Shop.com. Z wystąpień dowiemy się jak:
- wdrożyć podstawowe automatyzacje w Twojej firmie;
- połączyć CRM i Marketing Automation;
- tworzyć dedykowane podstrony (landing page) dla kampanii marketingowych;
- pozyskiwać nowe kontakty w social media i automatyzować komunikację z nimi;
- przeprowadzić skuteczne badania online i lepiej poznać potencjalnego klienta;
- dopasowywać treści reklam w sieciach reklamowych dla konkretnych osób;
- wykorzystać marketing sms w zintegrowanym procesie marketingowo-sprzedażowym;
- połączyć pracę działu marketingu i sprzedaży;
- wdrożyć Marketing Automation na platformie e-commerce;
- wykorzystać czat na stronie WWW do pozyskiwania nowych leadów.
Formuła konferencji zakłada krótkie i dynamiczne 30-minutowe prelekcje nasycone merytoryczną wiedzą o nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych i możliwościach ich zastosowania w praktyce. W programie konferencji między innymi:
Grzegorz Błażewicz, CEO, SALESmanago – opowie o tym jak marketing automation zmienia pracę działu marketingu i buduje wartość firmy w procesach marketingowych.
Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR, SMSAPI.pl – pokaże jak komunikacja SMS wspiera automatyzację marketingu i sprzedaży.
Błażej Abel, CEO & Founder, Landingi – doradzi jak przygotować perfekcyjny landing page, który często stanowi początek lejka sprzedażowego.
Piotr Sadowski, WszechManager, Ankietka.pl – pokaże jak wspomóc proces pozyskiwania nowych kontaktów (lead generation) wykorzystując ankiety i badania online.
Michał Blak, CTO & Co-Founder, clickapps.eu and edrone.me – opowie jak małe i średnie firmy mogą wykorzystać Social Big Data w codziennej działalności.
To tylko część tematów, które zostaną poruszone w trakcie Marketing Automation Day. Pełen program i formularz rejestracji dostępny jest na stronie wydarzenia. Udział jest bezpłatny. Wystarczy się zarejestrować.