Platforma Shoper.pl zintegrowana z SALESmanago Marketing Automation

Właściciele sklepów zbudowanych na platformie e-commerce Shoper.pl zyskali właśnie dostęp do systemu Marketing Automation. SALESmanago wybrało już ponad 500 sklepów internetowych takich jak  Merlin.pl, Komputronik.pl, Yves Rocher, Answear.com i wiele innych. Nowa integracja pozwala bardzo szybko zintegrować platformę sklepową z systemem i wykorzystać jego funkcjonalności do zwiększenia sprzedaży online.

Opracowana integracja w automatyczny sposób łączy oba rozwiązania. Platforma sklepowa zyskuje silne wsparcie marketingowo-sprzedażowe zwiększające sprzedaż sklepu. Klienci SALESmanago w sektorze e-Commerce odnotowują nawet 400% wzrost konwersji, dzięki zastosowaniu automatyzacji marketingu i sprzedaży.

Marketing Automation w e-Commerce pozwala „zobaczyć” klienta pojawiającego się w sklepie tak jakbyśmy prowadzili tradycyjny sklep, w którym fizycznie widzimy jakim produktem zainteresowany jest każdy z klientów. SALESmanago identyfikuje i monitoruje zachowanie konkretnych osób oraz firm pojawiających się na stronie WWW. W oparciu o ich indywidualne zachowania system buduje indywidualne profile klientów, segmentuje ich i na tej podstawie pozwala wykonywać automatyczne dopasowane akcje w wybranych przez Ciebie kanałach marketingowych i sprzedażowych. Wszystkie informacje, które gromadzi SALESmanago pozwalają dopasowywać treść przekazywaną do klientów pod kątem ich indywidualnych potrzeb.

Shoper to gotowe oprogramowanie sklepu internetowego, dostępne w dwóch modelach rozliczeniowych: abonament lub licencja samodzielna. Korzysta z niego ponad 8000 sklepów internetowych. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom sprzedaż w Internecie staje się prosta i wygodna, a samo oprogramowanie intuicyjne i łatwe w obsłudze, co jest niezwykle istotne dla osób rozpoczynających prowadzenie e­biznesu. Sklepy działające na oprogramowaniu Shoper są także przyjazne dla klientów i ułatwiają dokonywanie zakupów. Oprogramowanie dostępne jest w różnych wariantach cenowych zależnych od potrzeb planowanego e­biznesu. Wszystkie funkcjonalności sklepu internetowego można sprawdzić podczas 14 dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

Jak zintegrować obie Platformy?

Proces integracji jest bardzo prosty i następuje automatycznie po wpisaniu w platformie Shoper odpowiednich danych z systemu SALESmanago. Dane te to:

  • Endpoint
  • Id klienta
  • API Key
  • API Secret
  • Właściciel kontaktu – adres e-mail służący do logowania w SALESmanago. To konto stanie się właścicielem kontaktów pochodzących z platformy Shoper.pl.

Wszystkie powyższe informacje znajdziemy po zalogowaniu się w systemie SALESmanago, w menu Ustawienia w zakładce Integracja:

Dane te wystarczy skopiować i wkleić w menu platformy sklepowej, w części Ustawienia>Integracja:

 

Jakie informację są przesyłane pomiędzy systemami?

W momencie integracji z systemem SALESmanago automatycznie łączone są formularze:

  • Rejestracji
  • Logowania
  • Zakupu bez rejestracji

Każdy użytkownik, który skorzysta z wymienionych formularzy:

  • Jest identyfikowany, a jego zachowanie jest monitorowane na stronie WWW
  • W SALESmanago powstaje karta nowego kontaktu, a dane podane w formularzu trafiają do systemu i są zapisywane na karcie kontaktu
  • Zgoda na otrzymywanie newslettera i treści marketingowych jest automatycznie przesyłana do SALESmanago.

Podstawowe korzyści integracji z SALESmanago Marketing Automation:

  • Identyfikacja i monitorowanie zachowania konkretnych osób na stronie WWW – zyskujemy wiedzę o wizytach i ich przebiegu dla każdego klienta indywidualnie. Dzięki temu wiemy jakie produkty interesują każdego z nich i zyskujemy możliwość odpowiedniej komunikacji ofertowej.
  • Budowa profilu każdego zidentyfikowanego kontaktu – system buduje profil klienta zawierający pełną historię jego interakcji z firmą: wizyty na stronie www, korespondencja e-mail, sms, vms, dokonywane transakcje, polubienia produktów itd.
  • Automatyczna wysyłka dynamicznych maili one-to-one – system automatycznie generuje ofertę zawierającą produkty dopasowane do konkretnego klienta i wysyła ją w reakcji na jego zachowanie np. wizyta w sklepie internetowym
  • Dynamiczne dopasowanie treści strony WWW – łącząc profil klienta z identyfikacją jego wizyt na stronie WWW. SALESmanago umożliwia wyświetlanie dopasowanej do indywidualnego odwiedzającego interesujących go treści. Mechanizm działa zarówno dla klientów anonimowych jak i zidentyfikowanych. Przykładem zastosowania jest ramka produktowa wyświetlające produkty dopasowane do konkretnej osoby.

Zobacz jak wykorzystać Marketing Automation w e-Commerce >>>

 

Chcesz przetestować Marketing Automation? Zarejestruj się na 30 dniowy okres testowy SALESmanago >>>

 

 

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]