Zastanawiasz się, czy content marketing może się opłacać? Chciałbyś wiedzieć, jak zaplanować strategię, aby działania przynosiły zadowalające efekty? Poszukujesz sprawdzonego źródła inspiracji?
Podczas konferencji Power of Content Marketing, która odbędzie się już 21 maja w Warszawie poznasz odpowiedź na wszystkie te pytania. Polscy i zagraniczni eksperci podzielą się z Tobą wiedzą zdobytą dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obszarze content marketingu i komunikacji:
- Marek Broda opowie o możliwościach, jakie daje zastosowanie Marketing Automation
- Aleksander Sala opowie o wpływie contentu na budowanie kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie
- Clemens Koob przedstawi zasady zarządzania wydajnością w content marketingu
- Albert Hupa udowodni, że punkt siedzenia odbiorcy, zmienia punkt widzenia treści przekazywanych przez marketerów
- Ania Robotycka przedstawi sposoby na efektywne działanie w mediach społecznościowych
- Dominik Kaznowski poprowadzi panel dyskusyjny na temat polskiej blogosfery firmowej
- Atilla Dankovics zdradzi sekret, który pozwala produktom wyróżniać się nawet w warunkach zatłoczonego rynku
- Laurens Mauquoi przedstawi kilka powodów, dla których warto jest zbudować własny zespół ds. SEO
- Christian Graf Simpson podzieli się doświadczeniami wyniesionymi z domu mediowego Red Bulla przedstawiając sposób na stworzenie przyciągającego uwagę medium firmowego
Jeśli więc jesteś głodny marketingowej wiedzy, którą można wykorzystać w praktycznych działaniach – ta konferencja jest dla Ciebie. Przyjdź, poznaj interesujących ludzi, zdobądź garść przydatnych informacji, daj się zainspirować i przekuj to na sukces w Twojej firmie!
Szczegóły dotyczące programu konferencji znajdziesz na stronie: www.powerofcontentmarketing.com