System SugarCRM został zintegrowany z SALESmanago Marketing Automaiton. Nowa integracja pozwala wszystkich użytkownikom SugarCRM na płynną synchronizację danych posiadanych w obu narzędziach. Połączenie Marketing Automation i CRM powoduje wzrost ROI z wdrożenia tego drugiego średnio o 14%. Dział sprzedaży zyskuje dzięki integracji dostęp do wartościowych informacji dotyczących zainteresowań klientów zmonitorowanych przez SALESmanago na stronie WWW firmy.
SugarCRM to jeden z najpopularniejszych systemów typu open source służących do zarządzania kontaktami i relacjami z nimi. Obecnie korzysta z niego ponad 1,5 miliona osób w 120 krajach i 26 językach. Teraz każdy z nich może skorzystać na automatyzacji marketingu i sprzedaży w systemie SALESmanago.
System monitoruje i identyfikuje zachowanie osób na stronie WWW. Następnie w systemie powstają profile behawioralne zbudowane na podstawie zachowania konkretnej osoby. W oparciu o taką informację możliwe jest automatyczne segmentowanie bazy kontaktowej oraz wysyłka informacji dopasowanych do indywidualnych potrzeb adresata. Połączenie obu narzędzi sprawia, że w systemie CRM dostępne są unikatowe informacje dotyczące zachowania kontaktów przechowywanych w bazie. Dzięki temu jeszcze przed pierwszym kontaktem sprzedawca wie, co interesuje potencjalnego klienta i wie na jakie aspekty zwrócić uwagę w trakcie rozmowy.
Jak działa integracja?
Po zintegrowaniu obu narzędzi system SugarCRM zaczyna przesyłać dane o kontaktach do systemu SALESmanago. Dzięki temu możliwe jest automatyczne uruchomianie zdefiniowanych akcji marketingowych dla kontaktów dodawanych do systemu CRM. Zyskujemy równocześnie pewność, że baza w systemie SALESmanago jest cały czas aktualną, również ze względu na zgody na otrzymywanie wysyłek e-mail.
Natomiast w drugą stronę, opracowana integracja dostarcza bardzo ciekawych możliwości. Na karcie kontaktu w systemie SugarCRM możemy wyświetlić specjalną ramkę/mikrostronę. W jej ramach system SALESmanago może wyświetlać sprzedawcom dowolne informacje dotyczące poszczególnych klientów. Tak prezentowane dane są cały czas aktualne i dostarczane w czasie rzeczywistym. W takim miejscu możemy wyświetlić:
- Historię wizyt kontaktu na stronie WWW;
- Tagi przypisane do kontaktu;
- Notatki zapisane w SALESmanago;
- Historię reakcje na wiadomości e-mail;
- Dowolne dodatkowe szczegóły zmonitorowane przez system i zapisane na karcie kontaktu;
- Dane pochodzące z innych systemów, które został zaimportowane do SALESmanago;
- Scoring kontaktu;
- I wiele innych informacji zbieranych przez system SALESmanago.
Jesteś zainteresowany integracją? Napisz na info@salesmanago.pl
Nasi specjaliści pomogą w jej wdrożeniu i wykorzystaniu automatyzacji marketingu i sprzedaży.