SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation, który znajduje się aktualnie w Top 12 największych na świecie tego typu platform. W pierwszym etapie inwestycji Rafał Brzoska obejmie 20% udziałów w SALESmanago za 5 mln zł. W ramach współpracy tworzone będą unikalne rozwiązania łączące oprogramowanie do automatyzacji marketingu z nowoczesnymi rozwiązaniami na rynku e-commerce, które kierowane będą do podmiotów chcących optymalizować internetowy kanał marketingu i sprzedaży, w tym zwłaszcza dla sklepów internetowych.
Wg firmy analitycznej Forrester Research, Marketing Automation jest obecnie najbardziej dynamicznie rosnącym segmentem oprogramowania dla marketingu i sprzedaży. Z kolei firma Sirius Decisions wskazuje, że w 2016 roku z systemów do automatyzacji może korzystać do 50% firm na świecie.
SALESmanago, który identyfikuje i monitoruje zachowanie klientów na stronie WWW, a następnie tworzy automatyczne dopasowane oferty dostarczane konkretnym osobom przez e-mail, personalizowaną treść na stronie WWW oraz w kanałach sprzedaży bezpośredniej. Z SALESmanago korzysta ponad 1000 firm w całej Europie, wśród których są firmy takie, jak: Getin Bank, Komputronik, Yves Rocher, Deloitte, Rainbow Tours oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.
„Inwestuję prywatnie w przedsięwzięcia, które potencjalnie tworzą efekty synergii dla działalności Grupy Integer.pl. Fascynują mnie firmy szybko rosnące, na dynamicznych, perspektywicznych rynkach – posiadające takie produkty w swoim portfolio, które mogą wspierać e-commerce. Nie mam bowiem wątpliwości, że e-commerce jest najbardziej perspektywiczną branżą na świecie. A przede wszystkim, cenię firmy rozwijające unikatowe produkty i konkurujące na rynkach światowych z gigantami bez żadnych kompleksów!” – mówi Rafał Brzoska.
SALESmanago to produkt krakowskiej firmy Benhauer. W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku przy ponad 500% dynamice sprzedaży licencji na oprogramowanie do automatyzacji marketingu. Spółka Benhauer powstała w 2011 roku i została założona przez Grzegorza Błażewicza, byłego Prezesa portalu Interia.pl.
„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało się nam pozyskać tak wspaniałego inwestora jak Rafał Brzoska. Dzięki dodatkowemu finansowaniu chcemy zdynamizować projekt budowania kolejnej polskiej firmy technologicznej o międzynarodowym znaczeniu oraz w dalszym ciągu wprowadzać w SALESmanago innowacje, które zmieniają sposób w jaki pracują marketerzy i działy marketingu – mówi Grzegorz Błażewicz.