16 prelegentów i ponad 500 uczestników. Kongres Marketing Automation coraz bliżej.

Już 13 listopada w Centrum Kongresowym EXPO XXI w Warszawie rozpocznie się pierwsza edycja  Kongresu Marketing Automation. Zbliżające się wydarzenie wyrasta na jeden z najciekawszych eventów jesieni 2013.  W programie kongresu znalazło się w sumie 15 prelekcji od partnerów i klientów korzystających z systemu SALESmanago Marketing Automation. Najlepsi w Polsce specjaliści i eksperci pokażą jak Marketing Automation zmienia tradycyjny marketing oraz przedstawią praktyczne przykłady wykorzystania automatyzacji marketingu i sprzedaży na polskim rynku.

Kongres Marketing Automation to jedyne wydarzenie w branży poświęcone trendom oraz wykorzystaniu Marketing Automation na polskim rynku. Podczas kongresu uczestnicy poznają możliwości nowoczesnych systemów do automatyzacji marketingu i sprzedaży oraz poznają praktyczne sposoby ich wykorzystania. Przedstawiamy pełen program kongresu:

Wykorzystanie automatyzacji marketingu w sprzedaży wielokanałowej

Grzegorz Urban, Specjalista ds. Marketing Automation, PricewaterhouseCoopers

Jak powiązać marketing ze sprzedażą w firmach B2B? – Generowanie leadów i automatyzacja marketingu

Igor Bielobradek, Starszy menadżer w dziale marketingu, Deloitte

W jaki sposób Marketing Automation może uzupełniać Performance Marketing

Tomasz Kozarzewski, CEO i Założyciel Sales&More

Dlaczego warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing Automation. Budowanie wartości firmy w procesach marketingowych.

Grzegorz Błażewicz, CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

Marketing automation on-Site: behawioralnie dopasowany content strony.

Michał Cortez, eCommerce Director, The Addictives

Sklep uszyty dla klienta czyli jak mailing zbiorczy przekształca się w ofertę indywidualną.

Tomasz Jaromin, współwłaściciel i prezes zarządu Matterhorn Sp. z o.o

Wykorzystanie marketing automation do pozyskiwania oraz zwiększenia wartości klientów.

Karol Bzymek, e-Commerce Manager, Yves Rocher Polska

Co klient może Ci sam o sobie powiedzieć – case study Eurolot S.A.

Jarosław Sokołowski – dyrektor zarządzający agencji interaktywnej NetSolutions.pl oraz ekspert ds. e-commerce i usług dodatkowych w Eurolot S.A.

Wykorzystanie materiałów video i blogów w marketing automation.

Konrad Frątczak, Manager ds. sprzedaży i marketingu w firmie Kolter.

Marketing automation i personalizowane rekomendacje jako narzędzie lojalizacji klientów i skutecznej walki z efektem ROPO.

Michał Jaworski, E-commerce Manager w Rainbow Tours S.A.

Sprzedaż treści w Internecie – wyzwanie dla wydawców i ich pierwsze zwycięstwa.

Marcin Kowalczyk, Dyrektor E-Commerce i Produktów Cyfrowych E-Kiosk S.A

Integracja rozwiązań Marketing Automation w organizacji.

Dariusz Tarapata, Business Intelligence Manager, Atos.

Marketing Automation + RTB = nowe gigantyczne możliwości wykorzystania narzędzi nie tylko w eCommerce ale również w klasycznym B2C i B2B.

Jakub Cyran, Head of Business / Partner GO.PL

mOKAZJE pierwsza platforma marketingu transakcyjnego w Europie – jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w Internecie.

Michał Panowicz, kierujący projektem nowego mBanku (BRE Bank)
Aleksandra Król, Dyrektor CRM w mBanku (BRE Bank)/span>

W jaki sposób i dlaczego warto zautomatyzować zakup mediów.

Tomasz Przybyłowicz CEO, Httpool Polska

 

Zapraszamy na Kongres Marketing Automation. Niższa cenna wstępu obowiązuje tylko do końca miesiąca.

 

Formularz rejestracji oraz szczegółowe informacje na temat kongresu znajdą Państwo tutaj: kongres.marketing-automation.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]