Możliwości systemu Marketing Automation zostały wzbogacone o kolejne źródło danych o potencjalnym i aktualnym kliencie. Dzięki integracji InteliWISE Live Chat z systemem SALESmanago, każda interakcja osoby odwiedzającej stronę WWW z chatem zostaje odnotowana i wzięta pod uwagę w całym procesie marketingowo-sprzedażowym. Przedstawiamy jak działa nowa integracja i co dzięki niej możemy zrobić.
Moment wyświetlenia chatu użytkownikowi odwiedzającemu stronę WWW można zdefiniować dzięki bogatemu zestawowi wyzwalaczy dostępnych w InteliWISE Live Chat. Dzięki temu możemy dopasować wyświetlenie chatu do zachowania użytkownika. Jak to wygląda przy połączeniu z SALESmanago Marketing Automation? Sam chat zostaje wyzwolony standardowo. Natomiast zmienia się sposób rozpoczęcia rozmowy.
1. Na samym początku system pyta o adres e-mail, aby umożliwić rozpoczęcie rozmowy.
2. Wpisany adres e-mail podlega sprawdzeniu.
3. Po podaniu prawidłowego adresu e-mail użytkownik zostaje połączony z operatorem Live Chat.
4. Równocześnie podany adres e-mail zostaje automatycznie dodany lub zaktualizowany w systemie SALESmanago Marketing Automation. Jeśli adresu nie było w systemie zostaje utworzona nowa karta kontaktu.
5. Na karcie kontaktu zostaje dodane nowe wydarzenie dotyczące połączenia w Live Chat.
6. Każdy użytkownik, który poda swój adres e-mail zostaje kontaktem monitorowanym przez system SALESmanago, czyli monitorujemy i identyfikujemy jego zachowanie online oraz budujemy automatycznie jego profil.
Integracja obu rozwiązań przynosi sporo korzyści. Po pierwsze zyskujemy nowe źródło pozyskiwania kontaktów. Po drugie wzbogacamy profil każdego kontaktu. Po trzecie każdorazowa interakcja z chatem może uruchamiać szereg działań w systemie SALESmanago, np.:
• wysyłka wiadomości e-Mail, SMS, VMS;
• przypisanie Tagu;
• dodanie punktów scoringu;
• wysłanie alertu do działu sprzedaży;
• przydzielenie do konkretnego sprzedawcy i ustawienie dla niego przypomnienia;
• przypisanie do kampanii marketingowej i wiele innych.
Więcej informacji na temat integracji oraz jej wdrożenia można uzyskać pod adresem: info@salesmanago.pl