Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!
Co nie pozwala ci zasnąć nocą?
Wyzwania współczesnego eCommerce spędzają marketerom sen z powiek. Niska wartość wskaźnika CLV, brak realnych przychodów z działań marketingowych, spadająca lojalność klientów, wysoki churn… Nawet obfitość kanałów komunikacji nie zawsze ułatwia rozwiązanie tych problemów. Dobrze zaprojektowany Workflow może pomóc w maksymalnym wykorzystaniu każdego kanału marketingowego. Workflow automatyzuje zadania i konsekwentnie pomaga osiągać cele marketingowe; jednak stworzenie idealnego szablonu wymaga dużo czasu i znajomości możliwości wybranej platformy oraz procesów marketingowych. Są szanse, że mimo ogromu pracy, nadal nie uzyskasz takich samych wyników, jak najlepsi gracze eCommerce.
Wiedząc o tym, zgromadziliśmy naszych wiodących ekspertów, współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Poprosiliśmy ich, aby przełożyli swoje ogromne doświadczenie na skuteczne narzędzia – szablony Workflow, które zapewniają precyzyjne wykonanie w każdym kanale komunikacji i faktycznie pomagają rozwiązywać wyzwania eCommerce.
Wiele godzin pracy i wieloletnie doświadczenie tych ekspertów zaowocowało najlepszą możliwą Biblioteką Workflow – taką, która została stworzona przez specjalistów eCommerce dla specjalistów eCommerce.
Czy warto było włożyć tyle wysiłku w taki produkt? Tak, a oto dowód:
- Rynek automatyzacji Workflow i powiązanych technologii rośnie o 20% rocznie i prawdopodobnie osiągnie wartość 5 miliardów USD do 2024 r. (Deloitte)
- 55% marketerów planuje zwiększyć wydatki na technologię marketingową w przyszłym roku. (Forrester)
- Utrata produktywności i źle zarządzane leady kosztują firmy ponad 1 bilion dolarów rocznie, z czego część można by zaoszczędzić dzięki oprogramowaniu do automatyzacji baz danych. (CMO Council)
Statystyki jasno wskazują w jaki sposób specjalistyczna wiedza, włożona w nową Bibliotekę Workflow pozwoli Ci skuteczniej niż kiedykolwiek radzić sobie z wyżej wymienionymi problemami.
Zwłaszcza, że do Biblioteki dodaliśmy coś całkiem nowego.
Tylko kilka kliknięć od rozwiązania
Bibliotekę Workflow można przeglądać za pomocą filtrów, ale to nie koniec. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz skorzystać z naszego unikalnego Generatora Workflow. To pierwsza taka funkcja na rynku eCommerce. Najpierw wybierz cel marketingowy, a następnie określ kanał, na którym chcesz się skupić. Możesz także określić taktykę, którą uważasz za najlepszą w danej sytuacji. Kliknij Generuj i z sugerowanej listy wybierz szablon — tabula rasa dla Twoich treści. Uruchom kampanię i realizuj cele sprawnie i efektywnie.
Myśl jak marketer – po prostu wybierz swój cel!
Działaj lean, wywieraj wpływ
Nowa Biblioteka Workflow pozwoli Ci zmaksymalizować wpływ każdego kanału marketingowego i wykorzystać zasadę Precision Execution. Możesz skupić się na poszczególnych kanałach lub zastosować kompleksowe taktyki do działań omnichannel. Korzystając z Generatora Workflow, po prostu mówisz nam, jaki cel chcesz osiągnąć i określasz kanał. Spośród wymienionych sugestii szablonów wybierasz ten, który odpowiada Twoim potrzebom, czyli dostarczeniu informacji zgodnie z zasadą Precision Execution w wybranym kanale.
Zmaksymalizuj efekt w wybranym kanale
Wybierz najepsze taktyki, bez czasochłonnego planowania
Pomyśl, ile czasu możesz zaoszczędzić dzięki naszej nowej Bibliotece. Włożyliśmy wiele godzin pracy w tworzenie najbardziej efektywnych dla Twoich potrzeb szablonów Workflow. Dobra wiadomość – działają niesamowicie! Teraz możesz z łatwością korzystać z idealnego szablonu bez konieczności poświęcania długich dni na jego projektowanie!
Najlepsze taktyki, zaprojektowane przez wiodących ekspertów eCommerce
Skoncentruj się na celu
Twoje działania zmierzają do osiągnięcia celów marketingowych. Umożliwiliśmy Ci całkowite skupienie się właśnie na nich. Z naszej Biblioteki największych wyzwań marketingowych eCommerce wybierz te, nad którymi chcesz popracować. Określ pozostałe parametry. Z sugerowanej listy wybierz szablon i uruchom kampanię.
Najszybsza aktywacja szablonów Workflow w eCommerce
Korzystaj z eksperckiego know-how
Wypróbuj nowe eksperckie taktyki. Uzyskaj dostęp do know-how najlepszych specjalistów współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Wybierz swoje cele i kanały oraz przeglądaj szablony Workflow, korzystając ze scenariuszy, które nasi ludzie uznali za najbardziej przydatne w konkretnych sytuacjach. Pozwól im poprowadzić Cię krok po kroku przez różne taktyki marketingowe.
Spróbuj różnych konfiguracji szablonów
Nasza Biblioteka nie ogranicza Cię w żaden sposób. Wręcz przeciwnie, zachęcamy do eksperymentowania. Zainspiruj się! Biblioteka Workflow to niezwykła i obszerna kolekcja szablonów. Dzięki Generatorowi możesz wyświetlić dowolną sekwencję z określonymi parametrami. Zainspiruj się do tworzenia własnych, jeszcze bardziej zaawansowanych szablonów w oparciu o zebrane know-how.
Podsumowując
Nasza ulepszona Biblioteka Workflow wraz z zupełnie nową funkcją, Generatorem, to najnowszy dowód na to, jak poważnie traktujemy zasady Lean Marketing — i jak nieszablonowe jest nasze myślenie, gdy wdrażamy te zasady w naszych produktach.
Możesz zaoszczędzić mnóstwo żmudnego i niekoniecznie skutecznego planowania, korzystając z doświadczenia wiodących ekspertów eCommerce, którzy całkowicie przeprojektowali wszystkie szablony w Bibliotece, dodając przy okazji kilka zupełnie nowych. Mało tego, teraz podejmując działania na rzecz osiągnięcia celu marketingowego, możesz myśleć jak marketer, a nie użytkownik wyrafinowanego systemu informatycznego.
Chcesz zwiększyć Customer Lifetime Value? A może obniżyć obroty? Po prostu wybierz ten cel z listy i wybierz swoje kanały i taktykę. Myśl językiem marketera i osiągaj cele marketingowe, z głową.