[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

 
 

Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!

 

Co nie pozwala ci zasnąć nocą?

 

Wyzwania współczesnego eCommerce spędzają marketerom sen z powiek. Niska wartość wskaźnika CLV, brak realnych przychodów z działań marketingowych, spadająca lojalność klientów, wysoki churn… Nawet obfitość kanałów komunikacji nie zawsze ułatwia rozwiązanie tych problemów. Dobrze zaprojektowany Workflow może pomóc w maksymalnym wykorzystaniu każdego kanału marketingowego. Workflow automatyzuje zadania i konsekwentnie pomaga osiągać cele marketingowe; jednak stworzenie idealnego szablonu wymaga dużo czasu i znajomości możliwości wybranej platformy oraz procesów marketingowych. Są szanse, że mimo ogromu pracy, nadal nie uzyskasz takich samych wyników, jak najlepsi gracze eCommerce.

Wiedząc o tym, zgromadziliśmy naszych wiodących ekspertów, współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Poprosiliśmy ich, aby przełożyli swoje ogromne doświadczenie na skuteczne narzędzia – szablony Workflow, które zapewniają precyzyjne wykonanie w każdym kanale komunikacji i faktycznie pomagają rozwiązywać wyzwania eCommerce.

Wiele godzin pracy i wieloletnie doświadczenie tych ekspertów zaowocowało najlepszą możliwą Biblioteką Workflow – taką, która została stworzona przez specjalistów eCommerce dla specjalistów eCommerce.

Czy warto było włożyć tyle wysiłku w taki produkt? Tak, a oto dowód:

  • Rynek automatyzacji Workflow i powiązanych technologii rośnie o 20% rocznie i prawdopodobnie osiągnie wartość 5 miliardów USD do 2024 r. (Deloitte)
  • 55% marketerów planuje zwiększyć wydatki na technologię marketingową w przyszłym roku. (Forrester)
  • Utrata produktywności i źle zarządzane leady kosztują firmy ponad 1 bilion dolarów rocznie, z czego część można by zaoszczędzić dzięki oprogramowaniu do automatyzacji baz danych. (CMO Council)

Statystyki jasno wskazują w jaki sposób specjalistyczna wiedza, włożona w nową Bibliotekę Workflow pozwoli Ci skuteczniej niż kiedykolwiek radzić sobie z wyżej wymienionymi problemami.

Zwłaszcza, że do Biblioteki dodaliśmy coś całkiem nowego. 

 

Tylko kilka kliknięć od rozwiązania

 

Bibliotekę Workflow można przeglądać za pomocą filtrów, ale to nie koniec. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz skorzystać z naszego unikalnego Generatora Workflow. To pierwsza taka funkcja na rynku eCommerce. Najpierw wybierz cel marketingowy, a następnie określ kanał, na którym chcesz się skupić. Możesz także określić taktykę, którą uważasz za najlepszą w danej sytuacji. Kliknij Generuj i z sugerowanej listy wybierz szablon — tabula rasa dla Twoich treści. Uruchom kampanię i realizuj cele sprawnie i efektywnie.

 

Myśl jak marketer – po prostu wybierz swój cel!

 

Działaj lean, wywieraj wpływ

 

Nowa Biblioteka Workflow pozwoli Ci zmaksymalizować wpływ każdego kanału marketingowego i wykorzystać zasadę Precision Execution. Możesz skupić się na poszczególnych kanałach lub zastosować kompleksowe taktyki do działań omnichannel. Korzystając z Generatora Workflow, po prostu mówisz nam, jaki cel chcesz osiągnąć i określasz kanał. Spośród wymienionych sugestii szablonów wybierasz ten, który odpowiada Twoim potrzebom, czyli dostarczeniu informacji zgodnie z zasadą Precision Execution w wybranym kanale.

 

Zmaksymalizuj efekt w wybranym kanale

 

Wybierz najepsze taktyki, bez czasochłonnego planowania

 

Pomyśl, ile czasu możesz zaoszczędzić dzięki naszej nowej Bibliotece. Włożyliśmy wiele godzin pracy w tworzenie najbardziej efektywnych dla Twoich potrzeb szablonów Workflow. Dobra wiadomość – działają niesamowicie! Teraz możesz z łatwością korzystać z idealnego szablonu bez konieczności poświęcania długich dni na jego projektowanie!

 

Najlepsze taktyki, zaprojektowane przez wiodących ekspertów eCommerce

 

Skoncentruj się na celu

 

Twoje działania zmierzają do osiągnięcia celów marketingowych. Umożliwiliśmy Ci całkowite skupienie się właśnie na nich. Z naszej Biblioteki największych wyzwań marketingowych eCommerce wybierz te, nad którymi chcesz popracować. Określ pozostałe parametry. Z sugerowanej listy wybierz szablon i uruchom kampanię.

 

Najszybsza aktywacja szablonów Workflow w eCommerce

 

Korzystaj z eksperckiego know-how

 

Wypróbuj nowe eksperckie taktyki. Uzyskaj dostęp do know-how najlepszych specjalistów współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Wybierz swoje cele i kanały oraz przeglądaj szablony Workflow, korzystając ze scenariuszy, które nasi ludzie uznali za najbardziej przydatne w konkretnych sytuacjach. Pozwól im poprowadzić Cię krok po kroku przez różne taktyki marketingowe.

 

Spróbuj różnych konfiguracji szablonów

 

Nasza Biblioteka nie ogranicza Cię w żaden sposób. Wręcz przeciwnie, zachęcamy do eksperymentowania. Zainspiruj się! Biblioteka Workflow to niezwykła i obszerna kolekcja szablonów. Dzięki Generatorowi możesz wyświetlić dowolną sekwencję z określonymi parametrami. Zainspiruj się do tworzenia własnych, jeszcze bardziej zaawansowanych szablonów w oparciu o zebrane know-how.

 

Podsumowując

 

Nasza ulepszona Biblioteka Workflow wraz z zupełnie nową funkcją, Generatorem, to najnowszy dowód na to, jak poważnie traktujemy zasady Lean Marketing — i jak nieszablonowe jest nasze myślenie, gdy wdrażamy te zasady w naszych produktach.

Możesz zaoszczędzić mnóstwo żmudnego i niekoniecznie skutecznego planowania, korzystając z doświadczenia wiodących ekspertów eCommerce, którzy całkowicie przeprojektowali wszystkie szablony w Bibliotece, dodając przy okazji kilka zupełnie nowych. Mało tego, teraz podejmując działania na rzecz osiągnięcia celu marketingowego, możesz myśleć jak marketer, a nie użytkownik wyrafinowanego systemu informatycznego.

Chcesz zwiększyć Customer Lifetime Value? A może obniżyć obroty? Po prostu wybierz ten cel z listy i wybierz swoje kanały i taktykę. Myśl językiem marketera i osiągaj cele marketingowe, z głową.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]