SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

 
 

SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago. 

 

Charakterystyczny, okrągły Ocean Office Park D stanowiący część wielofunkcyjnego kompleksu powstającego na Zabłociu – a od września 2023 roku flagową siedzibę SALESmanago – zaoferuje ponad 4,7 tys. mkw. komfortowej, doskonale wyposażonej przestrzeni biurowej na 5 naziemnych kondygnacjach. Na 2 podziemnych kondygnacjach oraz terenie wokół budunku zaprojektowane zostanie niemal 100 miejsc parkingowych z rozwiązaniami dostosowanymi do pojazdów elektrycznych, deweloper zadba także o rozbudowaną infrastrukturę dla rowerzystów, w tym szatnie i prysznice. Dzięki użyciu energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań budynek będzie miał zrównoważony charakter i podobnie jak wszystkie inwestycje Cavatina Holding, zostanie poddany certyfikacji w międzynarodowym standardzie BREEAM.

Inwestycja w nowy biurowiec jest konsekwencją dynamicznego wzrostu firmy SALESmanago, która zatrudnia w tym momencie 360 osób. Spółka otwiera również w biura w Amsterdamie i Londynie. Z rozwiązań SALESmanago korzysta obecnie ponad 2000 firm eCommerce w 50 krajach.

 

„W SALESmanago oferujemy pracownikom coś więcej niż zatrudnienie – naszą misją jest inspirowanie ludzi do rozwoju i samodoskonalenia się, jednocześnie zapewniając im komfort bycia sobą. Aby to osiągnąć i nadążyć za rozwojem firmy, przy współudziale pracowników od nowa projektujemy kulturę organizacji, w tym bardziej zindywidualizowane i elastyczne podejście do modelu świadczonej pracy. Nowa siedziba SALESmanago to ważny element naszej strategii HR a przy tym przestronne, atrakcyjne i wysoko wydajne środowisko współpracy dla naszego szybko rosnącego zespołu. To także piękny i jedyny w swoim rodzaju biurowiec, który, mamy nadzieję, będzie dla naszych pracowników powodem do dumy, potwierdzeniem ambicji firmy i wyjątkowości tworzącej ją ekipy.” – wyjaśnia James Eastwood, Chief People Officer w SALESmanago

 

Nietuzinkowa architektura kompleksu nawiązuje w bezpośredni sposób do jego nazwy – Ocean Office Park. Elewacja budynków biurowych zakłada wykorzystanie technologii „podwójnej skóry”, co zwiększa komfort termiczny i akustyczny wewnątrz obiektu oraz dodatkowo podnosząc jego walory wizualne. Nachodzące na siebie warstwy szkła o falistej linii cięcia nadają efekt lekkości i skojarzenie z miękkimi krzywiznami oceanicznych fal. Ocean Office Park korzysta również z najnowszych rozwiązań technologicznych w tym narzędzi do zarządzania przestrzenią biurową, które zapewnią SALESmanago dostęp do kompleksowych planów przestrzeni, możliwość rejestracji recepcyjnej, zarządzania salami konferencyjnymi i dostępnymi miejscami parkingowymi.

Przy tak przemyślanych rozwiązaniach, mających na celu wellbeing osób pracujących w Ocean Office Park, nie jest zaskoczeniem, że budynek będzie również certyfikowany w ramach WELL Health-Safety Rating potwierdzającego bezpieczeństwo i komfort środowiska pracy.

W wyborze nowego biura firmę wspierali eksperci z agencji doradczej Walter Herz.

Położenie Ocean Office Park u zbiegu ulic Klimeckiego i Nowohuckiej zapewnia szybki dojazd do centrum i innych części miasta, dzięki dobrze rozbudowanej sieci komunikacji miejskiej w pobliżu budynku. Ponadto oddalona zaledwie o kilka minut jazdy samochodem Galeria Kazimierz, zapewnia szeroki dostęp do oferty usługowo-handlowej i gastronomicznej. Lokalizacja na Zabłociu oznacza także niewielki dystans do głównych punktów Krakowa – rynku, Kazimierza czy dworca Kraków Główny.

 

– „Dobrze rozumiemy szybko zmieniające się potrzeby firm działających dziś w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym. Proponujemy kompleksowe usługi, które obejmują nie tylko samo dostarczenie najwyższej jakości powierzchni biurowych, ale także i doradztwo, usługi projektowe i wykończeniowe. Ocean Office Park to nasz kolejny, po Tischnera Office oraz Equal Business Park, projekt w Krakowie – podobnie jak poprzednie, wyróżniający się oryginalną architekturą i zastosowaniem najnowszych rozwiązań. Ofertę tego obiektu uzupełniają lokale usługowo-handlowe oraz np. placówka medyczna. W połączeniu z dobrą lokalizacją, Ocean jest po prostu miejscem idealnie wpisującym się w oczekiwania szerokiego spektrum najemców” – mówi Natalia Jaglińska, Dyrektor Komercjalizacji w Cavatina Holding.

 

Zakończenie budowy i oddanie inwestycji do użytkowania przewidywane jest pod koniec tego roku, a SALESmanago planuje przeniesienie się się do swojej nowej siedziby w III kwartale 2023 roku. 

Więcej informacji na temat kompleksu Ocean Office udziela:

Łukasz Zarębski
e-mail: lukasz.zarebski@cavatina.pl 
tel. kom: + 48 533 889 240 
www.cavatina.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]