SALESmanago utrzymuje wysoki wzrost w segmencie Mid Market Enterprise i w 2021 roku pozyskało ponad 100 nowych klientów, takich jak Burger King, Bonprix, Trefl, Top Secret, BRIJU czy Bakalland. Kluczowe powody, dla których klienci wybierają SALESmanago, to najlepszy na rynku Time-to-Value (2 miesiące) oraz natywnie zintegrowane kanały marketingowe, zasilane przez światowej klasy Customer Data Platform wykorzystującą dane zero i first party.
Absolutny lider na rynku CDP i Marketing Automation
SALESmanago wprowadza w życie ideę 1-to-1 commerce, stawiając klienta w centrum, dążąc do przeniesienia jego doświadczeń zakupowych na zupełnie nowy poziom. Dzięki bogactwu zaimplementowanych funkcji, takich jak wyszukiwarki bazujące na technologii AI – wyszukiwanie głosowe, czy wizualne, hiperpersonalizacja i segmentacja, Program Lojalnościowy dla Klientów oraz Centrum Preferencji, coraz więcej renomowanych firm wybiera SALESmanago ponad konkurencję.
Podejście no-code pozwala klientom zobaczyć wymierne rezultaty w ciągu kilku dni od wdrożenia. Bez konieczności angażowania specjalistów IT czy Data Scientists. Narzędzia dostarczane przez firmę przynoszą natychmiastową poprawę w retencji klientów, minimalizując ryzyko churnu i wzmacniając doświadczenia klienta.
Podejście “end-to-end” sprawia, że platforma jest narzędziem kompletnym, tworzonym od początku tak aby w pełni odpowiadać na potrzeby klientów. W efekcie narzędzie jest funkcjonalne samo w sobie i nie wymaga zewnętrznych rozwiązań. Oto niektóre z kluczowych korzyści płynących z używania SALESmanago:
Wzrost konwersji we wszystkich kanałach komunikacji
Współczynnik konwersji jest jednym z najważniejszych wskaźników w branży e-commerce. 40% marketerów podaje CR na poziomie poniżej 0,5%! Praca we wszystkich kanałach komunikacji pozwala na zwiększenie tego wskaźnika.
Etyka Danych
82% dyrektorów marketingu rozważyłoby odejście od pracodawcy, który używa danych w sposób nieetyczny. Aby utrzymać wysokie standardy w zakresie etyki danych i jednocześnie zminimalizować ryzyko utraty dobrych pracowników, warto pozwolić klientom decydować o tym, jakie dane osobowe udostępniają, jakie chcą zachować i jak będą one wykorzystywane w kampaniach wielokanałowych. Etyka zbierania danych przede wszystkim!
Zarządzanie danymi first i zero party w Centrum Preferencji Klienta
70% firm nie pozwala subskrybentom na wybór częstotliwości otrzymywania e-maili. Przerwanie tego błędnego koła jest możliwe dzięki wykorzystaniu pełnego potencjału Centrum Zarządzania Preferencjami Klienta.
Poprawa doświadczeń klientów dzięki wykorzystaniu Customer Data Platform
73% marketerów uważa, że CDP będzie miało kluczowe znaczenie dla ich działań CX. Aby stać się numerem jeden, firmy rezygnują z systemów CRM i DMP na rzecz platformy Customer Data wzbogaconej o sztuczną inteligencję.
Zwiększenie CLV i niższy churn dzięki Programowi Lojalnościowemu dla Klientów
43% klientów wydaje więcej pieniędzy na marki, wobec którym są wierni. Oferowany przez SALESmanago unikalny program, pomaga utrzymać lojalność klientów.
Najbardziej rozpoznawalni nowi klienci
Znane marki, które wybrały SALESmanago w ciągu ostatnich miesięcy.
Burger King
Tej marki nie trzeba nikomu przedstawiać, ich grille pozostają gorące od 1954 r., a smak ich burgerów cieszy podniebienia na całym świecie.
TOP SECRET
Polska marka odzieżowa, stawiająca na pierwszym miejscu sposób wyrażania siebie poprzez ubiór. Zapewniają indywidualne podejście do klienta, ciesząc się tym samym ogromną popularnością na rynku.
BONPRIX
Międzynarodowa firma odzieżowa z siedzibą w Hamburgu. Z pasją przenoszą najnowsze trendy ze światowych wybiegów do codziennej mody, a ich stronę internetową odwiedza 7,2 miliona użytkowników miesięcznie.
BRIJU
Briju to polska firma założona w 1920 roku. Produkują ręcznie robioną biżuterię, kierując się wieloletnią pasją do tego rzemiosła. Z pokolenia na pokolenie przekazują techniki tradycyjnego jubilerstwa.
Trefl
To rodzinna firma, działająca na rynku od 1985 roku. Głównym obszarem ich działalności jest projektowanie, produkcja i dystrybucja puzzli i gier. Rocznie produkują około 20 mln różnych produktów.
Bakalland
Grupa Bakalland jest liderem na rynku bakalii w Polsce. Od 26 lat są zachwycają nas smakiem swoich orzechów..
Fundacja Przekrój
Pielęgnuje tradycję zainicjowaną w 1945 r. przez najstarszy polski periodyk „Przekrój”, bezpośrednio nawiązując do działań zapoczątkowanych przez założycieli pisma.
Lechia Gdańsk
Zdobywca 2 Pucharów Polski oraz 2 Superpucharów Polski, od sezonu 2008/2009 nieprzerwanie walczą o tytuł w Ekstraklasie.
Fundacja Siepomaga
Fundacja jest właścicielem dwóch największych w Polsce portali zbiórek charytatywnych – siepomaga.pl i ratujemyzwierzaki.pl.
Publio.pl
Dostarczają e-booki, audiobooki i e-prasę. Księgarnia należy do grupy Agora SA – jednej z największych firm medialnych w Polsce.
Modne Zakupy
Internetowy modowy multisklep został stworzony z myślą o Kobietach. W swoim asortymencie mają najnowsze modowe trendy. Oferują dostęp do bogatej oferty odzieży, dodatków i bielizny.
Edipresse Home
Grupa Edipresse Polska to spółka medialna będąca właścicielem właścicielem znanych magazynów oraz serwisów internetowych dla kobiet, takich jak: polki.pl, party.pl czy wizaż.pl. Firma wydaje też popularne dwutygodniki dla kobiet: VIVA!, Party oraz magazyny dla rodziców.
DAX Cosmetics
Jedna z czołowych firm kosmetycznych na polskim rynku. Mają ponad 30 lat doświadczenia w produkcji kosmetyków.
Decor Mint
Sklep internetowy oferujący wyposażenie wnętrz. Oprócz szerokiej gamy produktów, na ich stronie można znaleźć porady wnętrzarskie, inspiracje oraz kolekcje autorskie.
IVECO
Marka samochodowa mająca 40 lat praktyki i 150 lat doświadczenia. Posiada zakłady produkcyjne w Europie, Chinach, Australii, Brazylii i Afryce, a zaplecze biznesowe w ponad 160 krajach.
Grupa Würth
Filia Niemieckiej firmy założonej 75 lat temu. Jest światowym liderem w sprzedaży materiałów montażowych i mocujących, z ofertą dla rzemiosła i przemysłu obejmującą ponad 125 000 produktów.
Livro
Księgarnia internetowa, która swoją bogatą ofertą zadziwi każdego mola książkowego. Zwracają uwagę narracją na oszczędność kosztów płynącą z niższych (w porównaniu do okładkowych) cen oraz darmową dostawą.
Wejdź na www.salesmanago.pl i zostań naszym partnerem lub rozpocznij bezpłatny okres próbny. SALESmanago oferuje 2-miesięczny Proof of Concept z pełnym wsparciem konsultantów CX & Strategy.