SALESmanago nawiązuje partnerstwo technologiczne z Google

 
 

SALESmanago, jedna z największych w Europie firm oferujących systemy Customer Data Platform i Marketing Automation, rozpoczęła partnerską współpracę z Google. Pierwszą wspólną inicjatywą jest udostępnienie Cinderella AI – narzędzia do wyszukiwania i rekomendowania produktów dla e-commerce. Zostało ono stworzone w oparciu o rozwiązania SALESmanago oraz Google AI Visual Search Engine.

 

Cinderella AI to nowatorskie narzędzie, które umożliwia wyszukiwanie produktów za pomocą obrazu. Wykorzystuje ono technologię Visual Products Search, która znacząco poprawia doświadczenia zakupowe klientów. To funkcjonalność o ogromnym potencjale biznesowym: według Gartnera firmy, które do 2021 roku zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je do obsługi Visual & Voice Search, zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30%. Jest to też funkcjonalność oczekiwana przez konsumentów: jak podaje SocialMediaToday aż 62% milenialsów chce korzystać z wyszukiwania wizualnego podczas zakupów.

 

Chcąc stworzyć narzędzie oparte o najnowsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, SALESmanago zdecydowało się na wykorzystanie Google AI Visual Search Engine – silniku wyszukiwania wizualnego opartego o sztuczną inteligencję. Pozwala on automatycznie wyświetlić produkty podobne lub pasujące do wcześniej wybranych czy wyszukanych, skracając czas potrzebny do dokonania zakupów. Dzięki Cinderella AI, sklepy internetowe mogą zwiększać poziom konwersji oraz wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do pozostałych oraz prowadzić bardziej spersonalizowaną komunikację i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – do wygenerowania rekomendacji można wykorzystać zarówno produkty dostępne w sklepie, jak i zdjęcia wskazane przez użytkowników. 

 

Działając na rynku martech obserwujemy szybkie pojawianie się nowych potrzeb wśród naszych klientów. Oczekują oni również ich natychmiastowego zaspokojenia, dlatego musimy błyskawicznie odpowiadać na takie zmiany i stale poszerzać ofertę dostępnych rozwiązań. Dzięki partnerstwu z Google i wykorzystaniu narzędzi z rodziny Google Visual AI byliśmy w stanie w ekspresowym tempie stworzyć wysokiej jakości produkt, który już teraz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony sklepów internetowych na całym świecie – mówi Konrad Pawlus, Wiceprezes i Założyciel SALESmanago. 

 

Martech to dziedzina, w której o sukcesie decydują milisekundy i tylko najlepsze rozwiązania mogą zapewnić w tym przewagę konkurencyjną. Polskie firmy w tym sektorze są europejskimi liderami, co dobrze wróży rozwojowi e-commerce polskich producentów. Dla Google Cloud tacy partnerzy to wielka wartość. To ich ambicje wyznaczają nowe cele dla naszych technologii. Bardzo cieszymy się z partnerstwa z SALESmanago i z radością czekamy na ich kolejne innowacyjne rozwiązania – mówi Magdalena Dziewguć, dyrektor biznesowa Google Cloud w Polsce.

 

Współpraca w zakresie Cinderella AI to dopiero początek partnerstwa SALESmanago i Google, które umożliwi martechowi szybsze prototypowanie i wdrażanie innowacji. Jak zapowiadają założyciele firmy, w planach jest stworzenie kolejnych rozwiązań opartych o Big Data i AI, które będą dostępne w oparciu o Google Cloud Platform. SALESmanago pracuje obecnie nad unikalnymi narzędziami, np. zaawansowaną wielowymiarową segmentacją, z wykorzystaniem BigQuery – bezserwerowej hurtowni danych Google, która umożliwia skalowalną analizę danych w petabajtach. Kolejnym projektem jest Deep Behavioural Profiling – funkcja umożliwiająca monitorowanie wszystkich interakcji klienta z produktem, pomiaru zainteresowania i personalizacji. Do jej rozwoju firma wykorzystuje takie rozwiązania Google jak AppEngine – platformę deweloperską oraz hostującą aplikacje webowe w chmurze oraz Firestore – skalowalną bazę danych w chmurze NoSQL do przechowywania i synchronizowania danych na potrzeby programowania po stronie klienta i serwera.

 

O SALESmanago:

 

SALESmanago to największy polski i jeden z największych w Europie system typu Customer Data i Marketing Automation. W 2021 spółka planuje osiągnąć przychód na poziomie 90 mln zł. Spółka zatrudnia 255 osób i ma siedzibę w Krakowie. Z SALESmanago korzysta ponad 2500 klientów wśród których są globalne marki takie jak Victoria’s Secret, Lacoste, Starbucks, Vodafone czy AS Roma oraz liczna grupa polskich firm działających na rynku e-commerce takich jak 4F, Inglot, W.Kruk, BIG STAR, Drogerie Natura, twojesoczewki, KrakVet, 5.10.15, Bytom oraz silna grupa bardzo dynamicznie rozwijających się organizacji reprezentowanych przez Ania Kruk, Lilou, Preorder.pl, R-Gol.pl, Drogeria Pigment, Bobby Burger czy fundacja Siepomaga.

Firma została założona w 2012 roku przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa. Udziałowcem spółki jest m.in. Rafał Brzoska, Prezes i założyciel firmy InPost.

 

O Google Cloud

 

Google Cloud zwiększa zdolność każdej organizacji do przeprowadzenia cyfrowej transformacji biznesu dzięki najlepszej infrastrukturze, platformie, rozwiązaniom branżowym i specjalistycznej wiedzy. Dostarczamy kompleksowe, zaawansowane i w pełni zintegrowane rozwiązania chmurowe, które wykorzystują najnowszą technologię Google, by pomóc firmom działać wydajniej, adaptować się do zmian oraz wprowadzać innowacje przyszłości. Klienci w ponad 200 krajach traktują Google Cloud jako zaufanego partnera, który rozwiązuje ich najważniejsze problemy biznesowe.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]