[Nowa Funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

 
 

Czym jest Voice Commerce? Według Visual Thesaurus, ludzie potrafią wypowiedzieć od 125 do 150 słów na minutę. To ponad trzy razy szybciej, niż średnia prędkość pisania na klawiaturze. Ze względu na tę wrodzoną zdolność człowieka, wyszukiwanie głosowe na stałe zagościło w naszej codzienności. Mówienie jest bardziej naturalne dla ludzi, niż pisanie na klawiaturze. Jak podaje Search Engine Watch: „62% użytkowników funkcji głosowych dokonało zakupów za pośrednictwem swojego wirtualnego asystenta, a 40% millenialsów korzysta z asystentów głosowych przed realizacją zakupów online”. Wyszukiwanie głosowe to przyszłość sprzedaży internetowej, dlatego nie daj się wyprzedzić konkurencji i zaimplementuj je w swoim sklepie internetowym już dziś.

 

Porozmawiajmy: Czym jest Voice Commerce?

 

Voice Commerce to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala użytkownikom stron internetowych na otrzymywanie wyników wyszukiwania poprzez wypowiedzenie zapytania, zamiast wpisywania go. Systemy rozpoznawania głosu naśladują codzienne użycie języka, dzięki czemu jest to naturalne doświadczenie, niczym codzienna rozmowa z drugą osobą. Dzięki zastosowaniu wyszukiwania głosowego twój sklep internetowy stanie się bardziej przyjazny i przyjemny dla klientów. Przyspiesz proces zakupowy, dzięki błyskawicznemu dostępowi do produktów!

 
  • 65% konsumentów w wieku 25-49 lat codziennie korzysta z usług asystentów głosowych (PwC),
  • Prawie 50% osób obecnie wyszukuje produkty za pomocą Voice Search (Social Media Today),
  • 20% zapytań wprowadzanych do telefonów komórkowych wykonywanych jest za pomocą komend głosowych (Search Engine Land),
  • 61% konsumentów twierdzi, że wyszukiwanie głosowe jest dla nich najbardziej przydatne, gdy mają zajęte ręce lub wzrok skupiają na innym miejscu niż telefon (Social Media Today),
  • Szacuje się, że do 2022 roku rynek Voice Shopping w Stanach Zjednoczonych osiągnie 40 miliardów dolarów (Invesp).
 

Podsumowując, Voice Commerce nie tylko umożliwia szybkie i łatwe wyszukiwanie w internecie, ale także usprawnia nasze życie w sposób, który nigdy wcześniej nie był możliwy. Dzięki niemu możesz dotrzeć do interesujących cię przedmiotów za pomocą zaledwie kilku wypowiedzianych słów. Co więcej, w SALESmanago to ty decydujesz, jak będzie wyglądała ikona Voice Commerce. A może preferujesz przycisk? Wszystko zależy od ciebie!

  1. Zdecyduj, w jaki sposób chcesz, aby Voice Commerce był dostępny – poprzez ikonę lub przycisk. W pełni dostosuj rozmiar, kolor, a nawet obramowanie wybranego elementu.
  2. Zaprojektuj ikonę lub przycisk, który pozwoli na szybkie i proste wyszukiwanie za pomocą komend głosowych. Dopasuj ją do wyglądu swojej strony oraz spraw, aby była atrakcyjna dla odbiorców.
  3. Stwórz iluzję rozmowy z prawdziwym konsultantem w swoim sklepie internetowym, bez względu na to, z jakiego urządzenia, komputera, czy telefonu komórkowego korzystają odwiedzający. Dzięki Voice Commerce zawsze znajdą to, czego szukają.
 

Wprowadź Voice Commerce do swojej witryny i bądź na językach!

 
  • Przenieś twój sklep internetowy na wyższy poziom, zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii Voice Commerce, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI 
  • Zapewnij dostęp do Voice Commerce za pomocą jednego kliknięcia w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie Voice Commerce podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. 
  • Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z rozwiązaniem Voice Commerce 
  • Analizuj, w jakim stopniu klienci używają usługi Voice Commerce do przeglądania, znajdowania, a także kupowania produktów w Twojej witrynie. Użyj zaawansowanych raportów i panelu analitycznego, aby zmierzyć skuteczność wyszukiwania i działania.
 

Ułatw życie swoim klientom: po prostu powiedz to!

 
  • Popraw Customer Experience i zwiększ swoją sprzedaż. Użytkownicy znacznie chętniej dokonują zakupów przy użyciu wyszukiwania głosowego,
  • Otwórz się na nową grupę docelową. Millenialsi są spragnieni nowych rozwiązań,
  • Zachowaj prostotę i pozwól swoim klientom mówić, czego szukają. Poprzez wyszukiwanie za pomocą głosu, znajdowanie produktów jest możliwe niezależnie od czasu oraz miejsca. 
  • Dostosuj wygląd Voice Commerce! Wybierz umiejscowienie przycisku, kształt, a nawet jego animację,
  • Umożliwiaj użytkownikom szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie, oszczędzaj czas odwiedzających oraz spraw, aby czuli się bardziej produktywni,
  • Stwórz najlepszą wersję swojego sklepu! Rozwijaj stronę, czyniąc ją wygodną i bardziej intuicyjną w obsłudze, a wszystko to dzięki unikalnemu oraz dopasowanemu wyglądzie.
 

Jeśli uważasz, że Voice Commerce jest tym samym, co korzystanie z poleceń głosowych dostępnych w smartfonie, prawdopodobnie się mylisz

 

marketing automation marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]