[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

 
 

Kiedy mówi się o dalszym rozwoju zaawansowanych strategii i technologii marketingowych, często wspomina się o 3 „V” przyszłości. Dwa “V” mamy już wprowadzone w systemie – pierwsze, czyli wideo – a dokładniej monitorowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczami wideo, drugie “V” jak voice, czyli wyszukiwanie głosowe AI. Ostatnio umożliwiliśmy naszym klientom implementację ostatniego, trzeciego “V”, Cinderella AI – Visual Products Search obsługiwany przez Google Vision AI Engine. Dlaczego ten ostatni element jest uważany za najważniejszy element rozwoju technologii wyszukiwania produktów? Według raportu MIT News 90% informacji przekazywanych do ludzkiego mózgu to informacje wizualne. Skoro tak – zamiast podążać za trendami, wyznacz nowe standardy w wyszukiwaniu. Ulepsz swoją technologię i już dziś wdróż SALESmanago Cinderella AI, aby dokonać przełomu w Customer Experience.

 

Jak Kopciuszek znalazł swój but: co to jest wizualne wyszukiwanie produktów na bazie AI?

 

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie, dlaczego wyszukiwanie wizualne jest takie ważne? Spieszę odpowiedzieć – nasza kultura jest zdominowana przez percepcję wizualną, więc wydaje się naturalnym, że użyjemy obrazu, w celu wyszukiwania obrazu. Koniec z “przekopywania” stron z produktami w celu znalezienia odpowiednich wyszukiwań, Za pomocą jednego kliknięcia, Cinderella AI – Visual Products Search może zapewnić wielokanałowe doświadczenia zakupowe, integrując światy online i offline.

 
  • Obecnie, jedynie 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafiki w swoich zasobach internetowych (l2inc),
  • Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30% (Gartner),
  • 62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię, (SocialMediaToday)
  • Robiąc zakupy odzieży lub mebli w Internecie, ponad 85% respondentów odpowiednio przywiązuje większą wagę do informacji wizualnych niż tekstowych (BusinessWire),
  • 36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search. (BusinessWire)
 

AI Visual Product Search to ostatni krok, który połączy ze sobą wszystkie elementy wyszukiwarki: mechanizm Search Engine Turbocharger,  AI Voice Search wyszukiwanie głosowe AI oraz zaawansowane ustawienia niestandardowe. Osobno, są to pojedyncze kawałki. Teraz wyobraź sobie to jako zestaw puzzli. Jeśli chcesz uzyskać pełny obraz i odnieść realne korzyści, zaimplementuj Visual Search, aby przekonać się, jak to połączenie napędza nie tylko Customer Experience, ale także Visual Experience, które obecnie według 59% ludzi jest najważniejsze (BusinessWire) .

 

Dołącz do rewolucji wyszukiwania produktów

 
  • Pozwól swoim klientom (szczególnie tym korzystającym z smartphone) przesłać zdjęcie ze stylizacją, która im się podoba, a AI Visual Search Engine automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego wyglądu i stylu.
  • Automatycznie wyświetlaj produkty, które wyglądają podobnie lub pasują do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
  • Użyj rekomendacji wizualnych opartych na sztucznej inteligencji, wyświetlaj twoim klientom to co lubią i polecaj im stylowe produkty na podstawie różnych scenariuszy: wizualnie podobne do dodanych do koszyka, produkty podobne do tych, które były oglądane lub ostatnio kupione.
  • Zwiększ wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do wyglądu i stylu na etapie płatności.
  • Prowadź spersonalizowaną komunikację z klientami, dostarczając predefiniowane stylizacje, które powstały w oparciu o podobne i uzupełniające się produkty, których wcześniej szukali.
 

Wyszukiwanie wizualne szturmem podbija świat handlu detalicznego

 
  • Rozpocznij nowy trend zamiast ślepo podążać za innymi, wyróżnij się na tle konkurencji i wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów, wdrażając AI Visual Product Search,
  • Sprzedawaj klientom, którzy już podjęli decyzję, pozwól im sprawdzić, czy na twojej stronie jest taki sam lub podobny produkt, jaki sobie wybrali,
  • Przekształć obrazy ze świata rzeczywistego na realne transakcje dokonywane w świecie online. Integrując doświadczenia zakupowe online i offline, promuj ideę „zakupów z aparatem” i wyeliminuj różnicę między oglądaniem a kupowaniem.
  • Skróć drogę od wyszukiwania do konwersji, przyśpiesz proces wyszukiwania produktów nie tylko na stronie, ale także rozwijaj dalsze doświadczenia mobilne,
  • Usprawnij podróż zakupową, zmniejsz liczbę kroków potrzebnych do znalezienia idealnego produktu do jednego i zoptymalizuj czas wyszukiwania dzięki mechanizmowi Visual Search,
  • Wyeliminuj przeszkody w wyszukiwaniu, nie zastanawiaj się dłużej, jak opisać produkty, których szukasz, po prostu prześlij zdjęcie i ciesz się wynikami wyszukiwania.
   

Jeśli jesteś naszym klientem, lub nie i chciałbyś wdrożyć i przetestować funkcjonalność na swojej stronie, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym  support@salesmanago.com.

Wdrożenie zajmuje mniej niż tydzień!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]