[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

 
 

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

 

Google Ads i Adform umożliwiają targetowanie określonych odbiorców na podstawie ich danych lub historii przeglądania oraz generowanie płatnego ruchu w witrynie. Dobre targetowanie i personalizacja reklam to klucze do generowania większej liczby wizyt w Twojej witrynie, co przekłada się na wyższą konwersję twojego sklepu.

 

Dzięki integracji tych platform z SALESmanago możesz teraz wykorzystywać szczegółowe informacje zebrane o każdym z twoich klientów do tworzenia odbiorców i wyświetlania reklam w dowolnej witrynie w ich sieci reklamowej w ramach swoich wielokanałowych kampanii marketingowych lub w procesach automatyzacji.

 

Integracje z Google Ads i Adform pozwalają na:

 
  • Wykorzystaj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, do tworzenia i zarządzania grupami odbiorców reklam w Google Ads i platformie Adform.
  • Twórz zaawansowane grupy odbiorców reklam, dzięki możliwości wyboru konkretnych cech kontaktów, takich jak predykcja zakupu, CLV i churnu, tagi i szczegóły kontaktu, segmenty behawioralne i wielu innych opcji.
  • Prowadź remarketing lub kampanie typu win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w workflow i regułach automatyzacji. 
  • Uzupełnij swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia Klienta.
 

Zacznij wyświetlać idealnie dopasowane reklamy

 

Proces integracji jest naprawdę prosty. Wystarczy znaleźć odpowiednią platformę w zakładce Social Media w SALESmanago i podać dane do logowania do konta Google Ads lub Adform.

 

Dzięki temu w SALESmanago wyświetlą się wszyscy istniejący odbiorcy zdefiniowani na danej platformie i będziesz mógł ich teraz edytować lub dodawać nowe kontakty.

 

Podczas dodawania nowych odbiorców możesz wybrać, czy chcesz ręcznie wybierać kontakty z bazy danych, ze wszystkimi opcjami filtrowania, takimi jak tagi, dane kontaktowe, dynamiczne segmenty, przewidywania AI itp., Czy też chcesz zarządzać tą grupą za pomocą automatyzacji procesy. W tym przypadku masz teraz dostępne nowe działanie w regułach automatyzacji i funkcjach przepływów pracy, które umożliwiają dodawanie lub usuwanie kontaktów z określonej grupy odbiorców w Google Ads lub Adform, podobnie jak było to już możliwe w przypadku integracji Facebook Custom Audience .

 

W obu przypadkach kontakty SALESmanago są dopasowywane do programów reklamowych na podstawie ich adresu e-mail lub numeru telefonu.

 

Jak możesz wykorzystać integrację z Google Ads i Adform w swoich kampaniach?

 

Istnieje wiele przypadków użycia, w których wdrożenie tego dodatkowego kanału komunikacji może stać się znaczące w zwiększaniu przychodów od obecnych klientów.

 

Możesz utworzyć nowych odbiorców w dowolnym momencie, gdy chcesz przeprowadzić pojedynczą kampanię obsługującą wielokanałowe ręczne kampanie:

 
  • ogłaszanie premier nowych produktów na podstawie historii zakupów klientów
  • aktywacja klientów o wysokim ryzyku churnu
  • targetowanie klientów, którzy nie otworzyli emaili z ofertami specjalnymi
  • kampanie cross sellingowe oparte na historii transakcji klienta
 

Możesz także użyć procesy automatyzacji, aby zdecydować, kiedy reklamy mają być wyświetlane, w zależności od różnych działań klientów na ich drodze:

 
  • kampanie odzyskiwania porzuconych koszyków dla klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie e-maili
  • przeprowadzenie procesu onboardingu dla nowego klienta z reklamami przypominającymi o czynnościach jakie musi podjąć, aby w pełni wykorzystać zakupiony produkt
  • retargetowanie klienta reklamami edukującymi o produktach, o które prosił klient na czacie na żywo lub przez telefon
  • kampanie win-back oparte na segmentacji RFM, oferujące inne wartości dodane do następnego zakupu klientom o innej wartości.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]