Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę.
Custom Modal Designer pozwala spersonalizować wrażenia odwiedzających twoją witrynę internetową, wyświetlając odpowiednie oferty i formularze z odpowiednimi zachętami, które skuteczniej przekonają ich do pozostawienia swoich danych. Pozwala także na dostosowanie treści pop-upów oraz wybór kiedy i gdzie mają być wyświetlane wybranym grupom kontaktów na podstawie ich segmentacji i zachowania na stronie.
Nie musisz już tworzyć nijakich popupów dla całej publiczności, ani tworzyć wielu szablonów dla określonych kontaktów i grup kontaktów. Dzięki Custom Modal Designerowi, możesz utworzyć komunikaty, które będą wyświetlały różne treści – na przykład zawierające specjalne, spersonalizowane oferty wyselekcjonowanym segmentom twojej bazy użytkowników. Możesz także dostosować czas wyświetlania i miejsce, w którym się pojawia, oraz ustawić tygodniowy harmonogram wyświetlania wyskakujących okienek. Ponadto ich wizualną stronę można również dostosować, aby można je było poprawnie wyświetlać na dowolnym urządzeniu, mobilnym lub stacjonarnym, a także upewnić się, że przyciągają wzrok i są odpowiednio dopasowane do twojej witryny. Możesz dodać dowolny element graficzny, zmienić kolor, ustawić przezroczystość, a nawet zmienić najdrobniejsze szczegóły tekstu, takie jak dostosowanie wysokości i szerokości linii w formularzach podręcznych.
Z pomocą Custom Modal Designera:
- Wyświetlaj wybranym grupom klientów pop-upy zawierające specjalne oferty na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana.
- Pozyskaj więcej potencjalnych klientów i subskrypcji newslettera dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie.
- Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Jak korzystać z Custom Modal Designera
Aby stworzyć atrakcyjny popup, nie musisz prosić działu IT o pomoc. Jest w pełni konfigurowalny z poziomu konta SALESmanago. Aby z niego skorzystać, wykonaj następujące kroki:
- Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać wyskakujące okienko (możesz wybrać komputer stacjonarny, telefon komórkowy lub oba typy). Jeśli wybierzesz oba urządzenia, będziesz mógł utworzyć popup osobno dla każdego z nich.
- W kreatorze drag & drop możesz dostosować popup za pomocą listy responsywnych widżetów, które będą wypełniać jego zawartość, w tym tekst, obrazy, przyciski lub linki. Tutaj możesz wybrać, czy chcesz, aby wyskakujące okienko zbierało dane kontaktowe od odwiedzających witrynę, czy po prostu informowało ich o ofertach specjalnych, które dla nich przygotowałeś.
- Kiedy skończysz, będziesz mógł zmienić estetyczną stronę popupu i miejsce jego wyświetlenia w swojej witrynie. Wybierz, czy ma się pojawiać na środku ekranu, jako pasek u dołu strony, czy w jej rogu.
- Określ, kiedy i w jakich częściach witryny mają się pojawiać popupy.
- I wreszcie, będziesz mógł wybrać ustawienia, w tym czas wyświetlania i tygodniowy harmonogram, w którym możesz określić dokładne dni i godziny, w których popup będzie się pojawiać w twojej witrynie. Możesz także zdecydować, kiedy i na podstawie jakich warunków powinien on wyświetlać się temu samemu użytkownikowi.
I to wszystko. Po wykonaniu tych prostych czynności popup jest gotowy do pracy
Zastosuj hiperpersonalizację w swoich popupach
Hiperpersonalizacja to znak rozpoznawczy SALESmanago i chcemy, aby nasi klienci potrafili zastosować ją w każdej działalności marketingowej. Popupy są jedną z podstaw w generowaniu leadów nie bez powodu – są wyświetlane odwiedzającym twoją witrynę, więc nie można ich łatwo przeoczyć. Dzięki personalizacji wyskakujące okienka mogą być używane do prezentowania niestandardowych formularzy, które mogą zachęcić klientów do:
- zapisu się do newslettera
- oferowania gated contentu
- pozyskania danych osobowych dzięki obietnicy bezpośredniego kontaktu ze swoimi przedstawicielami
- pokazania banerów z informacjami o specjalnych, ograniczonych czasowo ofertach
W ten sposób spersonalizowane popupy pozwalają generować leady i tworzyć zaangażowanych klientów. Jedną z ich największych zalet jest to, że można je wyświetlać anonimowym użytkownikom, ale nadal można je spersonalizować pod kątem ich zainteresowań.
marketing automation
marketing automation