[Nowa Funkcjonalność] Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.

 
 

Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.

 

Treści Warunkowe pozwalają na modyfikowanie zawartości wiadomości email dzięki możliwości przygotowania różnych wariantów oferty i określenia kryteriów ich wyświetlania dla różnych grup odbiorców. Dzięki temu, będziesz mógł wysłać jedną kampanię email, a każdy z określonych wcześniej segmentów odbiorców, zobaczy w niej przygotowany dla siebie wariant treści.

 

Zakres możliwości Treści Warunkowych

  • Nowa zaawansowana funkcja: Treści warunkowe pozwala na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej.
  • Zwiększ CTR, konwersję i retencję klientów dzięki możliwości dostarczania treści zawsze odpowiednio dopasowanych do twoich kontaktów, nawet w zwykłych, masowych kampaniach.
  • Korzystaj z wielu widżetów treści warunkowych używając  różnych zasad ich dostosowania w tej samej wiadomości, aby mieć pewność, że każdy odbiorca otrzyma ofertę idealnie dopasowaną do jego gustu.
  • Oszczędź czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.
  • Skorzystaj z zaawansowanego targetowania treści, w tym warunków opartych o mechanizmy AI, aby precyzyjnie zdefiniować segmenty kontaktów, dla których będzie wyświetlany dany wariant komunikatu.
  • Użyj tej funkcji do wysyłania mailingów wielojęzycznych, dostosowywania ofert dostępnych w programie lojalnościowym, personalizowania treści na podstawie segmentacji behawioralnej i nie tylko.
 

Jak skonfigurować widgety Treści Warunkowych we wiadomości email

 

Proces tworzenia wiadomości zawierającej Treści Warunkowe jest prosty oraz intuicyjny i rozpoczyna się od dobrze znanych ci już kroków:

 
  • Rozpocznij od stworzenia nowej wiadomości w Drag & Drop Designer, używając jednego z przygotowanych wzorów
  • Wstaw do 3 Segmentów na raz –  będą zostaną one wyświetlone w treści wiadomości
  • Każdy z segmentów może posiadać maksymalnie 4 Warianty – różne treści prezentowane w ramach wybranego segmentu wiadomości 
  • W każdym z Wariantów możesz ustawić do 5 widgetów, które muszą być opatrzone warunkami –  to tutaj decydujesz o kryteriach wyświetlania się odpowiednich Wariantów (np. obecność konkretnych tagów, prawdopodobieństwo churnu bądź zakupu)
  • Możesz przesuwać Warianty aby określić ich priorytet – jeśli użytkownik, bądź grupa użytkowników spełnia więcej niż jeden z warunków, wyświetli im się tylko oferta z najwyższym priorytetem
  • Zapisz i twoja wiadomość jest gotowa.
 

Co możesz osiągnąć dzięki Treściom Warunkowym

 

Dzięki tej funkcjonalności, nie musisz tworzyć osobnych, spersonalizowanych wiadomości i prowadzić kilku kampanii równocześnie – możesz osiągnąć pełnię możliwości personalizacji w obrębie tej samej wiadomości mailowej. Dzięki Treściom Warunkowym możesz, na przykład, dostosować język wiadomości do użytkowników, zaoferować im nagrody w zależności od stopnia ich lojalności, lub wysłać targetowane oferty bez konieczności budowania kilku osobnych wiadomości. Zwiększ swoje wskaźniki OR i CTR bez marnowania czasu i niepotrzebnego rozbudowywania kampanii mailingowych.


Zobacz wszystkie możliwości naszego Email Marketingu


marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]