Marka preorder.pl zadebiutowała na rynku e-commerce w 2006 roku. Od lat zajmują niepodważalne miejsce w grupie kanonicznych reprezentantów biznesu muzycznego w kanale internetowym.
Ich oferta jest niezwykle zróżnicowana: od legendarnych płyt rapowych, poprzez newschoolowe zajawki, aż po młodszych wykonawców trapu. Fani mogą również odnaleźć w niej produkty streetwearowe, zarówno od największych brandów jak i najnowszych odkryć polskiego rynku.
Wyzwania
- dostosowanie kontentu prowadzonych kampanii do gustu zróżnicowanej grupy odbiorców,
- stworzenie stałych procesów komunikacji odpowiednio dostosowanych do zainteresowań klientów,
- poprawienie wskaźników OR i CTR wysyłanych wiadomości e-mail,
- pełne zautomatyzowanie prowadzonych działań marketingowych,
- prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji email marketingowej, pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie.
Rozwiązania
- Budowanie zaangażowanej bazy odbiorców
- Komunikacja z odbiorcami
- Dynamiczne rekomendacje produktowe wykorzystujące AI – SALESmanago Copernicus
- Wiadomość po wizycie
- Dwuetapowy proces ratowania porzuconego koszyka
Rezultaty
Preorder.pl zwiększa swoje współczynniki OR i CTR o 2.5 raza więcej, znacznie zwiększa OR i CTR z dynamicznych maili wysłanych po porzucenia koszyka przez klienta w porównaniu do masowych newsletterów i zwiększa sprzedaż związaną z dynamicznymi mailami prawie trzykrotnie.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.
marketing automation
marketing automation