Nowa funkcjonalność Mobile Marketing 2.0 w SALESmanago wprowadza zmiany, które pomogą Ci lepiej angażować klientów na urządzeniach mobilnych. Poznaj 3 nowe funkcje, które otwierają możliwość korzystania z dodatkowych kanałów komunikacji i zwiększają efektywność działań marketingu mobilnego.
Zwiększ współczynnik kliknięć swoich kampanii dzięki nowym formatom wiadomości
Przejdź przez prosty konfigurator integracji i zacznij używać nowych opcji wysyłania wiadomości. Rozmawiaj z nimi nie tylko przy użyciu zwykłych wiadomości tekstowych, ale też wysyłaj zdjęcia z odnośnikami do produktów, które przekierują odbiorców na stronę Twojego sklepu. Wykorzystaj komunikację mobilną w kampaniach masowych i procesach automatyzacji, aby wysyłać idealnie dopasowane oferty oraz życzenia urodzinowe, a także specjalne kupony promocyjne będąc pewnym, że dotrą do Twoich klientów.
Wysyłaj kampanie wszystkimi kanałami jednocześnie, lub ustaw priorytety wysyłki, aby nie przytłoczyć klientów
Zaplanuj kampanie i ustal, które kanały chcesz wykorzystać do prowadzenia komunikacji z klientami. Możesz wybrać opcję, aby wysłać je wszystkimi kanałami wysyłki jednocześnie, lub ustawić ich priorytety, aby odbiorca otrzymał tylko jedną wiadomość tekstową.
Priorytety wysyłki wiadomości tekstowych działają podobnie do priorytetów warunków w Workflow. Przykładowo – załóżmy, że użytkownik jest zapisany na otrzymywanie treści drogą SMS, oraz WhatsApp. Ustaw priorytet 1 dla Vibera, 2 dla WhatsApp, oraz 3 dla wiadomości SMS. Kontakt nie otrzyma wiadomości drogą ustawioną dla priorytetu 1, ponieważ nie wyraził zgody na otrzymywanie ich Viberem, otrzyma ją jedynie WhatsAppem z priorytetem 2.
Śledź całą historię rozmów z klientami dzięki podglądowi wiadomości wysyłanych przez WhatsApp, Viber oraz wybranymi bramkami SMS
W panelu Lista pojedynczych wiadomości możliwe jest podejrzenie rozmów z kontaktami. Taką opcję daje nam WhatsApp, Viber oraz 3 bramki SMS, których możliwa jest integracja w SALESmanago: SMSAPI, SerwerSMS.pl, oraz SITmobile S.L. Tej funkcji można użyć do usprawnienia obsługi klienta – na przykład kontakt zgłasza problem, odpowiadając na Twoją wiadomość WhatsApp i rozpoczyna rozmowę na Live Chacie w Twojej witrynie, aby go rozwiązać. Konsultant ma łatwy dostęp do historii wiadomości, aby zweryfikować przesłane wcześniej informacje.