[Nowa Funkcjonalność] MOBILE MARKETING 2.0: Wzbogać swoją mobilną strategię personalizacji 1-do-1 o potężne komunikatory WhatsApp i Viber

 

Użytkownicy urządzeń mobilnych generują aż 66% całkowitego ruchu internetowego, a 79% z nich podejmuje decyzje zakupowe bazując na ofertach przesłanych za pośrednictwem komunikatorów i wiadomości SMS. Przedstawiamy zupełnie nowy moduł w Mobile Marketing w SALESmanago, który rozszerzy możliwości Twoich kampanii mobilnych o dwa nowe kanały – WhatsApp i Viber.

 

Kanał mobilny jest nadal jedną z najbardziej efektywnych form komunikacji z klientami, ze średnim współczynnikiem otwarć na poziomie 98% i odpowiedzi rzędu 45%. Niemal 97% użytkowników smartfonów ma zainstalowany co najmniej jeden komunikator społecznościowy, a wielu z nich nie wyobraża sobie bez niego życia. Nowy moduł Mobile Marketing w SALESmanago pozwala w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w komunikacji mobilnej.

 

Możliwości naszego nowego modułu Mobile Marketing:

 
  • Komunikuj się ze swoimi klientami przez ich urządzenia mobilne przy użyciu SMS oraz wiadomości WhatsApp i Viber 
  • Zaplanuj kampanię i ustal, które kanały należy wykorzystać do prowadzenia komunikacji z klientami. Możesz wybrać jeden kanał komunikacji lub wszystkie na raz! (np. możesz wysłać wiadomość wszystkimi wybranymi kanałami komunikacji na raz lub jednym na podstawie ustawionych priorytetów).   
  • Wykorzystaj komunikację mobilną w kampaniach masowych i procesach automatyzacji oraz jako formę wysyłania życzeń urodzinowych, a także specjalnych kuponów promocyjnych.
  • Zintegruj i używaj dowolną liczbę bramek w różnych kanałach komunikacji bez żadnych ograniczeń.
  • Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych.
 

Nowe możliwości Mobile Marketing 2.0

 

Nowa wersja naszego modułu Mobile Marketing pozwala wybrać kanał, za pomocą którego chcesz prowadzić komunikację z klientami. Zdecyduj, czy chcesz wysłać wiadomości SMS, czy wiadomości tekstowe wysłane przez WhatsApp lub Viber. Możesz wysłać wiadomość pojedynczo lub wszystkimi dostępnymi kanałami. Wybierając drugą opcję, możesz zdefiniować kanał priorytetowy – jeśli wiadomość zostanie dostarczona, system nie wyśle jej pozostałymi metodami. Oprócz tego, korzystając z wiadomości mobilnych za pośrednictwem Whatsapp i Viber, masz możliwość podglądu całego przebiegu rozmowy z klientem kiedy tylko chcesz.

 

Integracja kanałów komunikacji mobilnej z systemem SALESmanago

 
  • Wysyłanie wiadomości przez WhatsApp, możliwe jest dzięki integracji z MessageBird
  • Komunikacja przez Viber jest możliwa jest dzięki integracji z Infobip
  • Wysyłanie wiadomości SMS, korzystając z jednego z ponad 50 dostępnych dostawców bramek SMS
 

O to chodzi w marketingu omnichannelowym

 

Większa liczba kanałów komunikacji mobilnej pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Możesz użyć Whatsappa i Vibera do dostarczenia specjalnych kuponów promocyjnych, jeśli klient nie dokonał zakupu po otrzymaniu odpowiedniego SMSa. Połącz kanały mobilne z mailingiem, powiadomieniami push i innymi przez Ciebie używanymi, aby upewnić się, że Twoja wiadomość zostanie odczytana.

 

Przykłady zastosowania nowych funkcji Mobile Marketing

 
  • automatyzacja procesów – klient porzucił koszyk, dlatego wyślij mu przypomnienie emailem (najtańszy kanał nie wymagający natychmiastowej reakcji użytkownika), jeśli klient nie otworzy emaila w określonym czasie lub nie sfinalizuje zakupu – wyślij wiadomość przez wybrany komunikator, żeby przypomnieć mu, że może dokończyć zamówienie. 
  • masowa komunikacja wielokanałowa – połącz kampanie promocyjne wysyłane drogą mailową z wiadomościami mobilnymi i wysyłaj informacje o nowych ofertach lub promowanych produktach różnymi kanałami. Możesz używać ich wszystkich naraz lub nadać któremuś priorytet. 
  • wiadomości urodzinowe – wykorzystuj dane klientów i wysyłaj wiadomości urodzinowe zawierające specjalne oferty. Upewnij się, że je odczytają i zobaczą, że o nich pamiętasz.
 

Dodanie nowych kanałów komunikacji to świetny sposób na zwiększenie zasięgu marki i komunikowanie się z użytkownikami w preferowany przez nich sposób. Im więcej kanałów używasz w swojej strategii marketingowej, tym skuteczniej możesz je wykorzystać w dotarciu do klienta.

 

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]