Wspaniały świat dżinsów według Jeans.ch. Chociaż firma jest na rynku od 2014 roku, ich założyciele mogą pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem. Jeans.ch prowadzi zarówno sklep internetowy, jak i stacjonarny, w którym można znaleźć produkty różnych marek. Klienci Jeans.ch mogą z łatwością wybierać z szerokiego asortymentu ubrań dzięki zaawansowanym filtrom. Co więcej, na stronie znajdziecie obszerny blog informacyjny o aktualnych trendach.
Wyzwania
- prowadzenie działań marketingowych w sklepie internetowym i stacjonarnym,
- obsługa klienta w trzech językach,
- zróżnicowana baza klientów pod względem zainteresowań określonych produktów i marek,
- automatyzacja jak największej liczby scenariuszy, co wiąże się z ograniczeniem operacji ręcznych,
- wielokanałowość – używanie wielu kanałów do komunikacji z użytkownikami online i offline.
Rozwiązania
- segmentacja,
- komunikacja z klientami,
- dynamiczne rekomendacje produktów,
- generowanie leadów.
Efekty
Widocznie zwiększone wyniki otwarć, kliknięć i konwersji i kampanii email marketingowych SALESmanago w porównaniu do zwykłych kampanii.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.