4 triki i porady jak szybciej obsłużyć klienta używając zaawansowanych funkcji SALESmanago LiveChat

 

Bezpośrednia komunikacja z klientem za pośrednictwem Live Chatu może być wyjątkowo trudnym zadaniem, zwłaszcza gdy liczba odwiedzających stronę internetową sięga tysiąca w tym samym czasie, a wielu z nich chce rozpocząć rozmowę równocześnie. SALESmanago LiveChat został niedawno wyposażony w kilka niestandardowych funkcji, dzięki którym proces dostarczania istotnych i konkretnych informacji klientowi jest znacznie szybszy. Dowiedz się jak podglądać wiadomości pisane przez klienta w czasie rzeczywistym przed ich faktycznym wysłaniem do Ciebie, jak korzystać z bazy wiedzy i biblioteczki gotowych odpowiedzi, jak delegować komunikację do innych zespołów i tworzyć spersonalizowane rekomendacje produktów dla klientów zainteresowanych zakupem w Twoim ecommerce.

 

1. Dostarczanie konkretnych i turbo szybkich odpowiedzi poprzez podglądanie tego, co klient pisze w czasie rzeczywistym

 

Chcąc przyspieszyć cały proces rozmowy, umożliwiliśmy podgląd wiadomości pisanych przez klienta w czasie rzeczywistym. Konsultant może zobaczyć treść wiadomości pisanej przez użytkownika i w tym czasie przygotować swoją odpowiedź. Nie każ klientowi czekać! Tym prostym trikiem skrócony został czas oczekiwania na odpowiedź.

 
 

2. Przyspieszenie procesu rozmowy używając gotowych podpowiedzi z biblioteczki Live Chatu

 

Wykorzystanie biblioteczki gotowych odpowiedzi, umożliwi redukcję czasu oczekiwania klientów do minimum. 

Stworzenie grup językowych z przygotowanymi wcześniej, gotowymi odpowiedziami oraz przyporządkowanymi do nich skrótami, pozwoli konsultantowi błyskawicznie reagować na wiadomości. Skróty te, używane są przez dodanie znaku specjalnego “#” w oknie konwersacji, a po jego wybraniu wyświetlany jest konkretny tekst. Administrator ma możliwość podlinkowania gotowych odpowiedzi w panelu biblioteczki Live Chatu.

 
 

3. Delegowanie/przekazywanie rozmów do osób posiadających specjalistyczną wiedzę

 

Grupy konsultantów umożliwiają zwiększenie szybkości i dokładności odpowiedzi na pojawiające się pytania na Live Chacie. Funkcja przekazywania konwersacji pozwala w trakcie prowadzenia rozmowy, przekierowanie jej do konkretnego konsultanta lub do wybranej grupy – np. specjalizującej się w zakresie pomocy technicznej bądź marketingu. 

 
 

4. Wyjdź naprzeciw potrzebom klienta tworząc i udostępniając spersonalizowane rekomendacje produktowe.

 

W panelu konsultanta, po rozwinięciu karty kontaktu, wyświetlane są przedmioty, które dany użytkownik dodał do koszyka oraz przygotowane dla niego rekomendacje na bazie jego ostatnich wizyt, porzuconych koszyków, oraz rekomendacji AI. Te spersonalizowane produkty można wysyłać w oknie konwersacji klikając przycisk “Udostępnij”. System również umożliwia wybranie informacji, które mają być udostępnione.

 
 

Te proste triki nie tylko zwiększają ergonomię czasu i pracy, ale także usprawniają proces komunikacji z klientem. Dzięki nim rozmowa z użytkownikiem przebiega sprawniej, ułatwia pracę konsultantom i wpływa bezpośrednio na wyniki sprzedaży.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]