Skuteczne wdrożenie platformy do automatyzacji wymaga znajomości specyfiki branży – zarówno produktu jak i procesu zakupowego klienta. Rozwiązania oparte o zasadę one size fits all na dłuższą metę ograniczają potencjał, jaki daje automatyzacja. W SALESmanago doskonale to rozumiemy i od lat rozwijamy wspólnie z naszymi klientami z branży finance funkcjonalności, które idealnie wpisują się w ich potrzeby.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- jak przygotować się do wdrożenia automatyzacji w finansach,
- jakie są najlepsze praktyki automatyzacji stosowane w tej branży,
- jakie funkcjonalności SALESmanago najlepiej wykorzystać,
- jakie wyniki osiągają firmy wdrażające SALESmanago w finansach.
Prowadzący
Aleksander Skałka – Marketing Automation Strategy Director
Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Akademią Marketing Automation, która certyfikowała ponad 500 specjalistów od automatyzacji marketingu w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.
Czwartek, 21 maja, 10:00
Zarejestruj się tutaj