Divante, czołowa polska firma oferująca usługi dla e-Commerce i SALESmanago, największy polski system marketing automation, podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania aplikacji i usług automatyzacji marketingu dla sklepów internetowych.
W ramach podpisanej umowy Divante będzie oferować technologię SALESmanago wraz ze specjalistycznymi usługami consultingowymi obejmującymi planowanie, wdrażanie i optymalizację programów marketing automation. – Marketing automation daje bardzo duże nowe możliwości w zakresie precyzyjnego docierania do klientów z dopasowaną ofertą . Ważna jest także możliwość automatyzacji procesów sprzedażowych, szczególnie tam gdzie proces decyzyjny trwa dłużej. – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu i założyciel Divante. – SALESmanago uzupełni posiadane już przez naszą spółkę Sendingo rozwiązania w zakresie email marketingu dla e-Commerce.- dodaje.
Z SALESmanago Marketing Automation korzystają już czołowi gracze na rynku eCommerce tacy jak Oponeo, Nexto, Rainbow Tours, BlueSky, Answear.com, Bron.pl, Militaria.pl, 6win.pl, Alsen.pl, Sizeer, Timberland, i liczne mniejsze sklepy internetowe.
System oferuje kompletny zestaw narzędzi do marketingu i wsparcia sprzedaży w segmencie B2B i B2C obejmujący zaawansowany moduł identyfikacji i monitorowania kontaktów na stronie WWW oraz obsługę dotarcia do klientów w kanale e-Mail Marketing, przez dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych oraz w kanale bezpośrednim jak np. Call Center.
Więcej informacji
Grzegorz Błażewicz, twórca i prezes SALESmanago, Grzegorz.blazewicz@benhauer.pl, 500 160 611, Tomasz Karwatka, Prezes Divante, t.karwatka@divante.pl, 500 079 624