Freeshop jest uznanym, szybko rozwijającym się włoskim sprzedawcą detalicznym elektroniki użytkowej. Sklep istnieje od 2001 roku i jest klasyfikowany przez Niemiecki Instytut Jakości i Finansów jako jeden z najlepszych uniwersalnych sprzedawców internetowych.
Ich misją jest wygoda obsługi i umieszczenie klienta w centrum zainteresowania, zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przed, w trakcie i po zakupie, w tym usług gwarancyjnych i dostawczych.
Wyzwania:
- Konkurowanie z innymi dystrybutorami elektroniki na rynku włoskim,
- Konwersja anonimowych użytkowników odwiedzających stronę na zidentyfikowanych, płacących klientów,
- Rozwój rekomendacji i promocji w celu zwiększenia konwersji przychodów per klient.
Rozwiązania:
- Dynamiczne maile z porzuconym koszykiem,
- Kampanie workflow,
- Macierze segmentacji.
Efekty:
- 185% wzrost liczby nowych transakcji,
- 125% wzrost OR i wzrost CTR o 80% masowych wysyłek w niecały rok korzystania z systemu,
- 258% wyższy CTR powiadomień web push w porównaniu do masowych wysyłek.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.