Na przestrzeni ostatnich lat proces zakupowy w internecie uległ gruntownym zmianom, a firmy nie podążające za zmianami zachowań i oczekiwań klientów coraz mocniej zostają w tyle.
W nadchodzący czwartek Aleksander Skałka przedstawi jakie rozwiązania służące personalizacji zakupów on-line są obecnie standardem i jakie nowości przyniesie rozpoczynający się rok.
Dołącz do webinaru i dowiedz się:
- jakie najlepsze praktyki są obecnie stosowane w ecommerce,
- jakie funkcjonalności i trendy pojawią się na rynku marketing automation w 2020,
- jak technologia marketing automation odpowiada na zmiany zachowań i potrzeb klientów.
Aleksander Skałka – Marketing Automation Strategy Director, SALESmanago
Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.
Czwartek, 23 stycznia, 10:00 – zarejestruj się tutaj