Black Friday zbliża się wielkimi krokami, dlatego mamy dla Was webinar, który pozwoli lepiej przygotować kampanie na ten szczególny dla sklepów internetowych dzień.
Podczas webinaru Aleksander Skałka zaprezentuje 5 ciekawych informacji dotyczących kampanii marketingowych i danych transakcyjnych dotyczących Black Friday 2018, które pomogą lepiej przygotować tegoroczne działania.
Dołącz do prezentacji i dowiedz się:
- jakie źródła sprzedają najwięcej,
- ilu klientów, którzy kupią w Black Friday wraca by kupić ponownie.
- co dzieje się ze współczynnikiem konwersji przy drastycznym wzroście ilości transakcji,
Aleksander Skałka – Dyrektor Strategii Marketing Automation, posiada ponad 10 letnie doświadczenie we wdrażaniu narzędzi do automatyzacji marketingu, współpracując m.in. z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame oraz wiele innych.
Zarejestruj się na webinar tutaj i do zobaczenia 19 listopada o 10:00!