Sferis to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący swoim Klientom niezwykle bogate portfolio produktów. W ofercie sklepu znaleźć można produkty elektroniki użytkowej, wyposażenie domu czy akcesoria do rozwijania swojego hobby.
Firma nieustannie prowadzi poszukiwania coraz to nowych, atrakcyjnych produktów i rozwiązań technicznych, które pozwolą w konkurencyjny sposób spełnić oczekiwania Klientów. Jednym z takich rozwiązań jest właśnie Marketing Automation.
Wyzwania przed jakimi stał Sferis:
- Szeroka oferta i konieczność zróżnicowania komunikacji w zależności od zainteresowań
- Stała komunikacja z klientami z wykorzystaniem różnych kanałów marketingowych
- Zbudowanie stałej relacji z klientami dokonującymi zakupu i zwiększanie lojalności wśród aktualnych klientów
- Zwiększenie konwersji na wygenerowanym już ruchu na stronie
Rozwiązania, które pozwoliły na osiągnięcie nowych wyników:
- Dynamiczne macierze segmentacj
- Wysyłka masowych newsletterów
- Web push notifications
- Personalizacja komunikacji zgodnie z zainteresowaniami klientów
- Dynamiczne maile po wizycie
Więcej o rozwiązaniach, które zaproponowaliśmy dla Sferis oraz efektach jakie przyniosły dowiesz się z naszego Case Study – tutaj