Komputronik Biznes, G Data, elevato nowymi klientami SALESmanago [styczeń 2019]

Kolejna odsłona naszego cyklu, w którym dzielimy się informacjami na temat firm, które w minionym miesiącu dołączyły do grona klientów SALESmanago. Tym razem wśród nich znajduje się wiele innowacyjnych firm technologicznych, które zdecydowały rozszerzyć swoje działania marketingowe o Marketing Automation. Jakie to firmy? Sprawdź sam!

 

Serdecznie witamy nowych klientów!

 

G Data Software

Lider w obszarze bezpieczeństwa sieciowego, producent popularnego w całej Europie oprogramowania antywirusowego G Data Internet Security.

 

Komputronik Biznes

Doradztwo i kompleksowa obsługa przedsiębiorstw i instytucji w zakresie sprzętu, usług i programowania, a także opracowywanie i realizacja kompleksowej informatyzacji.

 

Private Solutions

Firma świadcząca usługi pośrednictwa finansowego i obrotu nieruchomościami, zapewniająca najwyższy poziom usług, indywidualne podejście do klienta.

 

ISK

Wdrożenia i realizacje systemów typu ERP, WMS, CRM i BI, tworzenie aplikacji i integrowanie systemów informatycznych. Firma oferuje także własne rozwiązania informatyczne usprawniające procesy w różnych branżach.

 

Swing 2 Harmony

Firma będąca właścicielem sklepów internetowych z gadżetami, koszulkami i akcesoriami oraz wypożyczalni samochodów sportowych.

 

Pharmalink

W ofercie firmy znajdują się takie usługi jak transport (także międzynarodowy) i logistyka magazynowa leków, dystrybucja farmaceutyczna i transport weterynaryjny.

 

KREATYWNI AKTYWNI / Zabawki z pasją

Firma rodzinna – dystrybutor zabawek, które pozytywnie wpływają na kreatywność, rozwój i aktywność dzieci w różnym wieku, a także akcesoriów przydatnych w wychowywaniu maluchów.

 

MILANO FASHION

Dekoracje i akcesoria wyposażenia wnętrz wielu znanych marek gwarantujących produkty wysokiej jakości.

 

Bazgroszyt

Serwis, na którym znajdziesz gry edukacyjne i kolorowanki do druku, pozwalające dzieciom na rozwój umysłowy i ruchowy, zdobycie nowych umiejętności i naukę poprzez zabawę.

 

GYM Hero

Marka odzieży i akcesoriów sportowych najwyższej jakości, w 100% wykonanych w Polsce, mogących konkurować ze światowymi brandami.

 

elevato

Producent oprogramowania – systemu rekrutacyjnego dla działów HR i agencji rekrutacyjnych, wspomagającego zarządzanie zasobami ludzkimi.

 

Netproo

Firma zajmująca się marketingiem internetowym oraz prowadząca dwa sklepy internetowe z materiałami elewacyjnymi.

 

KIM

Wykonawca kontraktów budowlanych oraz sklep z produktami budowlanymi najlepszych marek, wyposażeniem łazienek, elektryką i stolarką okienną.

 

Fundacja ESPA

Organizacja pozarządowa koncentrująca się głównie na pomocy dzieciom i młodzieży poprzez wspieranie edukacji w oparciu o naukę i wartości chrześcijańskie.

 

Futuriti

Złoty Partner Comarch oferujący wdrożenia, rozwijanie i integracje systemu Comarch ERP, mając na uwadze zawsze cele biznesowe i sukces klientów.

 

ZAGRANICA

 

STYLMAN TRADE / ewomen.cz CZECHY

Popularny u naszych południowych sąsiadów sklep z bogatym wyborem odzieży damskiej i akcesoriów w przystępnych cenach.

 

UAB Ineza / Didier Lab LITWA

Sklep internetowy oferujący szeroką gamę produktów do pielęgnacji paznokci globalnej marki Didier Lab na terenie Litwy.

 

IOVIO PV&O BV / Qualibrate HOLANDIA

Producent oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność takich platform jak SAP czy Salesforce w zakresie testowania, dokumentacji, edukowania zespołów czy rozwiązań w chmurze.

 

Domtron SŁOWACJA

Rozwiązania zamieniające każdą nieruchomość w prawdziwy “inteligentny dom” z możliwością zdalnego zarządzania m.in. oświetleniem, klimatyzacją, wentylacją, itd.

 

ONE Style Trading SZWAJCARIA

Odzieżowy sklep internetowy z modnymi i oryginalnymi ubraniami najwyższej jakości, pochodzącymi wyłącznie z Europy lub USA.

 

Iryna Giblett Deutschland  NIEMCY

Profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji paznokci marki Ikoniq Nails, a także szeroka oferta edukacyjna obejmująca różnego rodzaju kursy stylizacji paznokci.

 

IC CONSTRUCTORA KOLUMBIA

Firma budowlana z Bogoty szczycąca się ponad 45 latami doświadczenia na kolumbijskim rynku budowlanym.

 

Focus Dental WĘGRY

Klinika dentystyczna ukierunkowana zwłaszcza na klientów niemieckich, oferująca usługi dentystyczne w dobrych cenach.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]