Lista zintegrowanych z SALESmanago rozwiązań stale rośnie. Od teraz możliwe będzie połączenie danych zbieranych przy pomocy ankiet surveylab.com z informacjami gromadzonymi w systemie Marketing Automation. W prosty sposób uzyskamy dużo więcej informacji o naszych aktualnych lub potencjalnych klientach, dzięki czemu będziemy mogli działać efektywniej i skuteczniej komunikować się z konsumentami.
Nowa integracja pozwala na zidentyfikowanie klienta uzupełniającego ankietę i powiązanie danych tej osoby z informacjami zapisanymi w SALESmanago. Dodatkowo nowe rozwiązanie nie wymaga od użytkownika wiedzy technicznej lub instalacji dodatkowych wtyczek. Wszystko co musi zrobić użytkownik to wkleić do wiadomości wysyłanej z SALESmanago link do ankiety wygenerowanej w surveylab.com (dokładny opis integracji poniżej). Dzięki integracji możliwe jest przekazanie danych zapisanych w module CRM, np.:
- nazwa kontaktu;
- adres e-mail;
- nazwa Firmy;
- numer telefonu;
- dodatkowe szczegóły.
Jak wykorzystać nowe możliwości? Przykładowo w procesie badania satysfakcji klienta. Rozsyłamy do naszych klientów ankietę badającą ich zadowoleni. System Marketing Automation monitoruje ankietę i identyfikuje respondentów. Reagując na poszczególne odpowiedzi może wskazać konkretne niezadowolone osoby, dzięki czemu będziemy mogli połączyć się z wybraną osobą i pomóc rozwiązać problem.
Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem 20% rabatu na surveylab.com lub 30-dniowego bezpłatnego testu ankiet w wersji Professional to napisz na adres: info@salesmanago.pl
Mechanizm integracji obu narzędzi opiera się o adres URL umieszczany w wiadomości e-Mail wysyłanej z poziomu SALESmanago. Oto krótka instrukcja pokazującą jak łatwo można zintegrować surveylab.com z SALESmanago oraz powiązać dane klienta.
10 prostych kroków:
1. zaloguj się do SALESmanago.com;
2. wybierz zakładkę Komunikacja, a następnie Szablony e-mail;
3. wciśnij przycisk Dodaj nowy szablon;
4. wpisz wiadomość z zaproszeniem do wypełnienia ankiety oraz wklej link do ankiety. Upewnij się że link zawiera parametr /referrer/$name$/. Możesz dodać inne parametry (np. $company$, $email$), aby zapisać dodatkowe informacje w ankiecie. Aby dodać więcej niż jeden parametr użyj znaku -, aby rozdzielić poszczególne parametry /referrer/$name$-$email$/;
5. wciśnij przycisk Zapisz, aby zapisać szablon;
6. wybierz zakładkę Komunikacja, a następnie Wiadomości e-mail;
7. wciśnij przycisk Dodaj nową wiadomość e-mail;
8. wpisz nazwę wiadomości, tytuł, wybierz wcześniej utworzony szablon, edytuj treść wiadomości. Pamiętaj, aby email zwierał link wypisania się z subskrypcji (opt-out). Link do ankiety utworzonej w surveylab.com alternatywnie możesz umieścić w wiadomości email;
9. wciśnij przycisk Zapisz;
10. wciśnij przycisk Wyślij, dodaj adresatów i następnie wciśnij jeszcze raz przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość z zaproszeniem do ankiety.
Wyniki ankiety będą dostępne po zalogowaniu do surveylab.com i kliknięciu na ikonkę raporty. Informacje pozwalające na identyfikację poszczególnych klientów będą zapisane w raportach indywidualnych (nagłówek) w wierszu Odniesienie.
Uwaga!: Pamiętaj, aby adres URL ankiety zakończyć znakiem „/”