CRM dostosowany do twoich potrzeb: nowa karta kontaktu w SALESmanago

Karta kontaktu w SALESmanago to serce modułu CRM oraz prawdziwe centrum dowodzenia, które właśnie przeszło poważny remont! Sprawdź, co zmieniliśmy, by dostęp do danych na karcie kontaktu był jeszcze łatwiejszy i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników naszego systemu.

Co to jest karta kontaktu?

Karta kontaktu to istotny element modułu CRM SALESmanago. To tutaj zebrany jest zestaw danych o każdym z twoich klientów i leadów stanowiący ich kompletny profil behawioralny i transakcyjny, tutaj także możesz przeprowadzać wszelkie akcje związane z zarządzaniem tymi informacjami. Warto podkreślić, że system Marketing Automation ze zintegrowanym modułem CRM to klucz do efektywnego wykorzystania danych, które gromadzisz na temat swoich klientów. Wszelkie informacje, jakie pozyskujesz zarówno offline, jak i online (np. prowadząc działania Lead Generation lub monitorując zachowanie użytkowników na stronie) i przechowujesz w CRM-ie, możesz wykorzystać do prowadzenia spersonalizowanych działań marketingowych i sprzedażowych.

CRM dopasowany do twoich potrzeb

W nowej wersji karty kontaktu wprowadziliśmy możliwość indywidualnego dostosowywania informacji wyświetlanych na dashboardzie. W ten sposób możesz samodzielnie wybrać, które sekcje będą pokazywać się na ekranie oraz w jakim układzie. Dzięki temu na głównym panelu karty kontaktu zobaczysz najistotniejsze dla ciebie informacje.

W jaki sposób spersonalizować wygląd dashboardu karty kontaktu? To proste: kliknij przycisk “Personalizuj dashboard” i zaznacz elementy, które mają się wyświetlać na ekranie. Dodatkowo, jeśli odznaczysz opcję “Zablokuj edycję”, będziesz mieć możliwość dowolnego ułożenia poszczególnych sekcji metodą “przeciągnij i upuść”. Zobacz, jakie to łatwe!

 


Wypróbuj nasz CRM już teraz – bez żadnych opłat!


Łatwy dostęp do danych o klientach

Wszelkie dane, jakie pozyskujesz o kontakcie, zapisują się na jego karcie w systemie SALESmanago. Niezbędną informacją jest jego adres e-mail, ponieważ bez niego nie można utworzyć karty kontaktu. Wszystkie inne informacje, które będą wyświetlać się na karcie w module CRM zależą od tego, jakie dane o kontakcie pozyskałeś oraz od działań, jakie prowadzisz w systemie.

Uzyskane dane uporządkowane są na karcie kontaktu w następujący sposób:

  • Podstawowe informacje są wyróżnione w górnej części panelu karty. Tutaj znajdują się takie dane, jak imię i nazwisko kontaktu, dane kontaktowe (e-mail, telefon, adres, fax itd.), firma, data urodzin oraz indywidualne ID kontaktu. Wyświetla się tu także scoring, czyli punktacja, którą uzyskał użytkownik.
  • Na dashboardzie karty masz wgląd we wszystkie niezbędne informacje, które warto mieć pod ręką. Podzielone są one na następujące sekcje:
    • Timeline: aktywność kontaktu zobrazowana na osi czasu. Możesz dostosować informacje, które będą wyświetlać się w tej sekcji.
    • eCommerce: informacje o zakupach dokonanych przez kontakt: łączna wartość zakupów, średnia wartość koszyka oraz liczba transakcji.
    • Tagi: lista tagów przypisanych do danego użytkownika.
    • Notatki: lista notatek przypisanych do kontaktu ręcznie lub automatycznie za pomocą reguł oraz workflow.
    • Zadania powiązane z kontaktem, które również mogą być dodane ręcznie lub automatycznie.
    • Szczegóły standardowe i szczegóły ze słownika: lista szczegółów, czyli dodatkowych informacji poszerzających możliwości segmentacji twojej bazy danych, które można w tym miejscu zmodyfikować lub usunąć.
    • Lista kampanii sprzedażowych: wgląd w etapy w lejkach sprzedażowych, na których znajduje się kontakt.
    • Właściciele: użytkownicy, którzy są właścicielami kontaktu oraz możliwość dodania nowych właścicieli.

  • Po lewej stronie karty kontaktu znajduje się menu, które służy do poruszania się między poszczególnymi zakładkami zawierającymi bardziej szczegółowe informacje:
    • Szczegóły i tagi: sekcja, w której możesz zarządzać tagami i szczegółami przypisanymi do kontaktu oraz wygrać do repozytorium pliki, które będą dostępne do pobrania dla kontaktu.
    • Reguły i workflow: informacje na temat wykonanych lub zaplanowanych reguł oraz kampanii workflow. Dostępne tutaj opcje pozwalają na ręczne uruchomienie wybranej reguły bez sprawdzania warunków.
    • Wiadomości: lista wiadomości e-mail, SMS oraz powiadomień Web Push, które zostały wysłane do kontaktu.
    • Wizyty: wizyty kontaktu zarejestrowane na monitorowanych stronach oraz informacje dotyczące urządzeń, systemów operacyjnych oraz przeglądarek, z których korzysta użytkownik.
    • Analityka: wykresy pokazujące godzinową oraz tygodniową aktywność kontaktu pod kątem wizyt na stronie, odczytywania wiadomości lub występowania zdarzeń zewnętrznych.
    • Notatki i zadania: przegląd notatek oraz zadań, które zostały dodane do kontaktu, a także możliwość dodawania nowych.
    • Sprzedaż i lejki: wgląd w proces sprzedaży poprzez informacje o kampaniach sprzedażowych, w których znajduje się klient.
    • Rekomendacje AI: produkty z danego sklepu rekomendowane dla kontaktu według wybranego typu rekomendacji, dobrane przez silnik Machine Learning & Artificial Intelligence SALESmanago Copernicus.
    • Kupony i zdarzenia zewnętrzne: lista zdarzeń zewnętrznych przesłanych przez API (np. zakup w sklepie internetowym) oraz kuponów dostępnych dla kontaktu i możliwość ich ręcznego dodania.
    • Zgody: w tym miejscu możesz sprawdzić status zgód, a więc dowiedzieć się, czy użytkownik wyraził zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych i otrzymywanie informacji handlowych.
    • Firma: dane dotyczące firmy, w której pracuje kontakt oraz zajmowanego stanowiska, szczególnie przydatne w przypadku B2B.
    • Inne: zdarzenia, czyli akcje wykonane w systemie SALESmanago wobec użytkownika (utworzenie kontaktu, przypisanie właściciela), lista wypełnionych formularzy oraz pobranych plików.

Bezproblemowo zarządzaj informacjami

Opcje dostępne na karcie kontaktu umożliwiają wgląd w dane zebrane na jego temat, ale również ich edytowanie i zarządzanie nimi. To w tym miejscu możesz łatwo przeprowadzić szereg działań związanych z prowadzonymi kampaniami sprzedażowymi i marketingowymi:

  • Zarządzanie zgodami: zapisanie lub wypisanie kontaktu z listy mailingowej, wiadomości SMS, powiadomień Web Push. Pamiętaj, że zmieniając status kontaktu na opt-in bezwzględnie powinieneś posiadać jego udokumentowaną zgodę!
  • Akcje: pozwalające na wyłączenie monitorowania (wtedy dane o zachowaniu kontaktu na stronie nie będą zbierane); zapomnienie kontaktu (usunięcie wszystkich danych o kontakcie przechowywanych w systemie); wygenerowanie URL służącego do rozpoczęcia monitorowania kontaktu; eksport danych o kontakcie i wreszcie opcja usunięcia kontaktu.
  • Dodanie lub usunięcie tagu do kontaktu, szczegółu standardowego lub szczegółu ze słownika.
  • Dodanie pliku do repozytorium.
  • Dodanie, modyfikacja lub usunięcie zadania lub notatki.
  • Przesunięcie kontaktu na inny etap w lejku sprzedażowym.
  • Ręczne uruchomienie wybranej reguły.

Nowa karta kontaktu w SALESmanago umożliwia wykorzystanie w pełni korzyści, jakie przynosi moduł CRM będący częścią systemu Marketing Automation. Dane, które zapisywane są na karcie kontaktu, pozwalają na znaczące usprawnienie procesu sprzedażowego oraz na nawiązywanie owocnych relacji z klientem. Dzięki karcie kontaktu z jednego miejsca masz dostęp do wszelkich danych zebranych na jego temat i możesz wykorzystać je zarówno do automatyzowania procesów sprzedażowych i kampanii marketingowych, jak i do prowadzenia bezpośredniej komunikacji z klientem, która za sprawą kompletnej wiedzy na jego temat i pełnego zrozumienia jego potrzeb będzie o wiele skuteczniejsza.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]