Cinépolis, Claresa, Student Travel nowymi klientami SALESmanago

Jak zazwyczaj o tej porze nadszedł czas na podsumowanie minionego miesiąca. Lipiec był dla SALESmanago wyjątkowo udany, ponieważ do grona naszych klientów dołączyło wiele firm będących liderami w swoich branżach zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jakie dokładnie? Zapoznaj się z poniższą listą!

 

 

POLSKA

 

Claresa

Młoda, bo istniejąca od 2016 roku marka, której oferta obejmuje hybrydowe lakiery do paznokci oraz szeroki wachlarz akcesoriów oraz preparatów do pielęgnacji paznokci, dłoni i stóp.

 

AM Skibińscy

Konsultanci wyspecjalizowani w sprzedaży produktów bankowych oraz pozabankowych, takich jak kredyty gotówkowe, konsolidacyjne czy hipoteczne.

 

STUDENT TRAVEL

Największe studenckie biuro turystyczne w Polsce, obecne na rynku od 13 lat. Co roku organizuje wyjazdy krajowe zagraniczne dla kilkunastu tysięcy młodych ludzi, zarówno letnie, jak i zimowe.

 

STREETNESS

Sklep internetowy oferujący odzież damską i męską ściśle wyselekcjonowanych polskich marek, charakteryzującą się nienagannym krojem, najlepszymi materiałami oraz niewymuszoną elegancją.

 

Osada Śnieżka

Kompleks hoteli, apartamentów, SPA, basenów oraz restauracji oferujący spokojny wypoczynek w karkonoskiej Łomnicy dla całej rodziny w pięknych okolicznościach przyrody.

 

Tenis Kozerki

Nowoczesny kompleks sportowo-tenisowy w Grodzisku Mazowieckim z kortami tenisowymi, trawiastym boiskiem i mini boiskiem do koszykówki, placem zabaw oraz innymi atrakcjami dla małych i dużych.

 

AB Foto

Ogólnopolska sieć salonów fotograficznych i GSM dysponująca kilkudziesięcioma oddziałami w wielu miastach oraz sklepem internetowym oferującym sprzęt i usługi fotograficzne, smartfony oraz tablety.

 

Dr Koti

Odzież 100% polskiej produkcji. Duet projektantek tworzy niebanalne wzory kobiecej odzieży lifestylowej, która pozwala czuć się swobodnie w każdych warunkach.

 

Apearl

Sklep internetowy dla wielbicieli biżuterii z pereł. Bogaty wybór naszyjników, bransoletek, kolczyków, zawieszek, pierścionków w różnorodnych wzorach i kolorach z bezterminową gwarancją.

 

iSmoking

Sklep oferujący wyroby tytoniowe (między innymi tytoń, papierosy, cygara, tabaki) oraz akcesoria, a także e-papierosy i inne produkty dla amatorów dymka.

 

Giftlogo

Zaopatrzenie firm we wszelkiego rodzaju artykuły piśmiennicze i biurowe, elektronikę i gadżety reklamowe z firmowym oznakowaniem wykonanym różnymi nowoczesnymi metodami nadruku.

 

mySafety

Firma, która pomaga chronić ważne przedmioty i umożliwia ich odnalezienie w razie utraty. Unikalny nośnik w postaci breloka pozwala oznakować i śledzić wartościowe przedmioty, a nawet zwierzaki!

 

Leasing Point

Samochody osobowe i ciężarowe, a także maszyny i urządzenia w konkurencyjnych cenach finansowane na zasadzie leasingu. Dzięki współpracy z wieloma partnerami firma zapewnia najlepsze ceny i jakość.

 

Self Love

Luksusowa marka odzieżowa stawiająca na kobiece sukienki, wzorzyste printy oraz mocne akcenty. Wyróżniają ją także wysokojakościowe, włoskie materiały.

 

Kredytowny.pl

Serwis łączący klientów poszukujących usług finansowych z biurami kredytowymi w okolicy i z pożądanej dziedziny, umożliwiający także wystawianie opinii poszczególnym placówkom.

 

Dla Gentlemana

Najwyższej jakości kosmetyki i akcesoria dla mężczyzn do pielęgnacji zarostu, włosów czy skóry, które ułatwiają panom dbanie o swoją aparycję. Dodatkowo w ofercie znajduje się wybór najlepszych produktów do pielęgnacji dla kobiet.

 

LoveModa

Butik internetowy ze starannie wyselekcjonowaną odzieżą damską oraz obuwiem i dodatkami w najlepszym stosunku jakości do ceny.

 

Selena

Firma z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku chemii budowlanej, szczycąca się jedną z najszerszych ofert produktowych na światowym rynku oraz pozycją jednego z trzech największych producentów piany poliuretanowej na świecie.

 

Chilli Travel

Biuro podróży oferujące wyjazdy w praktycznie każdy zakątek świata. Misją firmy jest obsługa klienta na najwyższym poziomie od nawiązania kontaktu aż do momentu powrotu z podróży.

 

 

ZAGRANICA

 

Cinépolis Meksyk

Meksykańska sieć kin, obecna w wielu krajach Ameryki Łacińskiej, pod względem wielkości czwarta sieć kinowa na świecie. Oprócz tradycyjnych seansów, Cinépolis wyświetla filmy także w technologiach 3D, 4DX i IMAX.

 

Verdevero Włochy

Linia organicznych detergentów, które nie szkodzą skórze, a przy tym są skuteczniejsze i tańsze niż chemiczne środki czyszczące.

 

Sima Hiszpania

Producent maszyn dla branży budowlanej, obecny w ponad 75 krajach. Sekret sukcesu tej hiszpańskiej marki kryje się w jakości premium i znakomitej obsłudze posprzedażowej.

 

Platinum Edge Group Czechy

Firma organizująca wydarzenia biznesowe dla wielu branż na całym świecie, takie jak konferencje, warsztaty, panele dyskusyjne czy spotkania osób na szczeblach menedżerskich.

 

Internet Business School Wielka Brytania

Miejsce, w którym nauczysz się wszystkiego co niezbędne, by twój biznes odniósł sukces w internecie. Firma oferuje różnorodne kursy, a także usługi coachingowe i mentoringowe.

 

MartaRay Włochy

Włoska marka modowa oferująca kolekcje torebek, butów i akcesoriów najwyższej jakości, charakteryzujące się elegancją i niepowtarzalnym designem.

 

The Wanderers Community Hiszpania

Platforma edukacyjna dla kreatywnych fotografów ślubnych. Materiały szkoleniowe stworzone przez branżowych ekspertów dostępne są w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

 

Asana Young Up Hong Kong

Marka kosmetyków inspirowana tradycyjną koreańską pielęgnacją, której misją jest ochrona skóry przed starzeniem. W sprzedaży dostępne są także produkty odchudzające oraz suplementy diety.

 

Clinica Tambre Hiszpania

Klinika płodności znajdująca się w Madrycie, która od 1978 roku świadczy usługi w zakresie prokreacji wspomaganej medycznie, ginekologii i położnictwa.

 

Porta Solutions Włochy

Firma pomagająca zakładom produkcyjnym w optymalizacji procesów produkcyjnych. Oferuje nowoczesne maszyny, które wydatnie wpływają na obniżenie kosztów, zwiększenie automatyzacji oraz sprawniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi.

 

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]