Nowi klienci SALESmanago – Paese, Apteka Słoneczna i inni

salesmanago-marketing-automation-nowi-klienci
 

Już 59% firm korzysta z potencjału Marketing Automation. 63% tych, które jeszcze nie wdrożyły jeszcze tej technologii, planuje zrobić to w 2018 roku. Już dziś liczba zadowolonych klientów SALESmanago dobija 15 000, a w kwietniu do tego grona dołączyli kolejni z nich.

 

 


POLSKA

 

Paese

PAESE to marka obecna i doceniana na rynkach światowych. Obecnie swoje produkty oferuje w ponad 40 krajach. W swojej bogatej ofercie posiada szeroką gamę kosmetyków i akcesoriów do makijażu. Produkty te nie są testowane na zwierzętach.

 

Apteka Słoneczna

Sieć aptek prowadzących również sprzedaż internetową, oferujących szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach.

 

Bookids

Sklepie, który powstał z pasji do czytania oraz z myślą o zaszczepieniu jej dzieciom. Książki które oferuje to produkty najwyższej jakości: przepięknie wydane, z cudownymi ilustracjami i zdjęciami, dostosowane do poziomu rozwoju dziecka. Treści w nich zawarte opracowane są przy pomocy specjalistów i w oparciu o szczegółową wiedzę tematyczną. Asortyment znajdujący się w sklepie został dobrany pod kątem adekwatności do wieku i zainteresowań dzieci.

 

PysznaPaczka.pl

PysznaPaczka.pl to comiesięczny kulinarny zestaw Ugotuj-To-Sam, a zarazem kurs gotowania dla pasjonatów kulinariów. Co miesiąc przygotowywuje dla swoich klientów tajemniczą paczkę-niespodziankę, zawierającą gadżety kuchenne, składniki kulinarne oraz przepisy na potrawy, które można przygotować ze składników i przy pomocy gadżetów kuchennych, które znajdziesz w paczce.

 

eMediator.pl Sp. z o.o.

Firma, która w codziennej swej pracy wskazuje rozwiązania problemów finansowych. Jej klientami są zarówno osoby prywatne, jak i firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W oparciu o dialog i umiejętność wnikliwego słuchania tworzy gamę produktów i usług, które mają stanowić rozwiązania problemów klientów i pomoc w codziennym funkcjonowaniu.

 

Motorserwis Sp. z o.o.

To firma ukierunkowana na branżę motocyklową, prowadząca sklep dla motocyklistów i motorowerzystów. Każdy pasjonat dwóch kółek znajdzie w nim coś dla siebie. Oprócz sklepu firma prowadzi również warsztat motocyklowy.

 

King of Juice

Sklep posiadający w swojej ofercie naturalne soki, smoothie, lemoniady, wody witaminowe i herbaty relaksacyjne, prowadzący sprzedaż zarówno hurtową jak i detaliczną.

 

Imperial Apartments

Imperial Apartments to zespół młodych i kreatywnych osób, które specjalizują się we wszechstronnym wynajmie luksusowych apartamentów zlokalizowanych w Sopocie, Gdańsku i Warszawie.

 

ZAGRANICZNE

 

Drim HISZPANIA

„DRIM” to firma rodzinna, założona w 1972 roku przez Don Julio García Olmos i Doña Dolores Vila. Jego początki koncentrowały się na Barcelonie ze sklepem papierniczym i książkami w jednej z najbardziej historycznych dzielnic miasta. Drim oferuje największy asortyment zabawek, artykułów dziecięcych i hobby: ponad 10 000 produktów najlepszych marek w najlepszej cenie!

 

Maquillalia.com HISZPANIA

Wiodący sklep kosmetyczny w Hiszpanii. Maquillalia.com założona została w 2009 roku, by objąć niszę rynkową: dobrej jakości kosmetyki w dobrej cenie. W swojej ofercie posiada ponad 15000 produktów do makijażu do zakupu na łatwej i intuicyjnej platformie.

 

Vindrose Rejser DANIA

To wiądące od 1977 roku duńskie biuro podróży w Polsce. Organizuje wycieczki po Polsce, a także do wielu innych perełek Europy Wschodniej takich jak m.in. Bratysława, Praga, Budapeszt i kraje nadbałtyckie, zarówno indywidualnie jak grupowo.

 

Afrodita Tarot HISZPANIA

Portal ezoteryczny, w którym znajdziesz najlepszych Tarotistów. Horoskopy, Medytacje, Samopomoc, Konsultacje Tarota i Jasnowidzenia i wiele więcej.

 

Formiche.net WŁOCHY

Formiche to projekt kulturalny i wydawniczy założony przez Paolo Messę w 2004 roku i animowany przez grupę trzydziestolatków z pasją obywatelską i ciekawością wszystkiego, co dotyczy polityki, ekonomii, geografii, środowiska i kultury. Początkowo występująca pod postacią czasopisma papierowe, dziś inicjatywa Formiche jest artykułowana przez miesięcznik (dostępny również w wersji elektronicznej).

 

 

 

 

 

 

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]