Rodzina SALESmanago się powiększa! [GoWork.pl, Trejdoo.com, Idea Spa Travel i inni]

salesmanago-marketing-automation-nowi-klienci

 

Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie systemu Marketing Automation. Są to nie tylko duże przedsiębiorstwa. Również dla mniejszych z nich automatyzacja marketingu niesie szereg korzyści i pomaga w dynamizacji rozwoju. W marcu, SALESmanago zaufały kolejne firmy, dołączając do grupy 15000 zadowolonych klientów. Oto kilka z nich.

 


Wpadnij na naszego Facebooka


POLSKA:

GoWork.pl

GoWork.pl jest jedną z największych firm rekrutacyjnych i szkoleniowych w Polsce. To serwis pracy z ponad 90 tys. ofertami zatrudnienia oraz największy portal opiniotwórczy w naszym kraju z bazą ponad 2,5 mln wpisów dotyczących pracodawców.

Idea Spa Travel

Firma Idea Spa Travel funkcjonuje na rynku usług turystycznych nieprzerwanie od 1996 roku. W ofercie znajdziemy nie tylko obiekty zlokalizowane nad Bałtykiem, ale także hotele i ośrodki rekreacyjne na obszarze polskich gór, jezior oraz pozostałych części kraju, atrakcyjnych turystycznie.

Świeże Na Talerze

Sklep zapewniający dostęp do zdrowej, naturalnej, świeżej i lokalnie wytwarzanej żywności bez chemii, o najwyższych walorach smakowych i odżywczych. Artykuły spożywcze produkowane są dopiero na zamówienie i świeżo wyprodukowane przyjeżdżają prosto do Ciebie do domu w odpowiednich warunkach chłodniczych.

DywanStyl

Sklep internetowy z dywanami działający od 2008 roku (sama hurtownia funkcjonuje na rynku już od 21 lat). Firma posiada bogate doświadczenie branżowe, co przekłada się na wysokie standardy obsługi klientów. W ofercie posiada dywany od największych, renomowanych producentów, zarówno z Polski, jak i z całego świata.

Trejdoo.com

Trejdoo.com to największa i najszybciej rozwijająca się platforma finansowa w Europie dostarczająca rozwiązania i usługi dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Właścicielem platformy jest Igoria Trade S.A, która jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie na rynku NewConnect i nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego. Jako kantor online, dostarcza informacji o aktualnych kursach oraz gwarantuje najlepszy kurs walut online, dostępny na platformie podczas dokonywania transakcji dla klienta zarówno biznesowego jak i indywidualnego.

Eko-Bańka

Sklep Eko-Bańka powstał z fascynacji do wiedzy i umiejętności wykorzystywania naturalnych składników w pielęgnacji duszy i ciała. W ofercie posiada „perełki kosmetyczne” jak m.in. mydła wytwarzane ręcznie w sposób artystyczny. Wytwarzane są w oparciu o stare, oryginalne receptury, bazują na składnikach o najwyższej jakości. Nie zawierają żadnych dodatkowych składników chemicznych, takich jak detergenty i stabilizatory. W bogatej ofercie znajdują się produkty oparte na wyciągach z ziół, czystych ekstraktach roślinnych, naturalnych olejach, z masłem Shea czy z minerałami z Morza Martwego.

 

ZAGRANICA:

Zurich Medical Institut

Kliniki w Zurychu należą do jednej z najważniejszych grup medycznych w Hiszpanii i Europie w zakresie chirurgii plastycznej, neotekinochirurgii, medycyny estetycznej i leczenia otyłości.

Andrea

Sklep odzieżowy oferujący szeroki wachlarz produktów dla dorosłych, młodzieży i dzieci.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]