Cenne lekcje, których udzielili nam wielcy ludzie

marketing-automation-salesmanago-cenne-lekcje-których-udzielili-nam-wielcy-ludzie

Mógłbyś zastanawiać się co Archimedes, Albert Einstein czy Stephen Hawking mają wspólnego z Marketing Automation. W jaki sposób ich życie czy dokonania wpłynęły na świat sprzedaży i marketingu. Uważamy, że nauka to najcenniejsze narzędzie, które zawładnęło każdym obszarem ludzkiego życia. Daj nam 5 minut, a my postaramy się przedstawić Ci, jakie odniesienie znajduje to w marketingu.

 


  1. ”Inteligencja to zdolność adaptacji do zmian” – Stephen Hawking

 

Marketing to biznes, w którym nie ma miejsca na przestój. To obszar wymagający ciągłych zmian i adaptacji do coraz to nowszych czynników. W świecie, w którym jeszcze 50 lat temu myśl o posiadaniu własnego komputera pozostawała dla przeciętnego śmiertelnika jedynie w sferze marzeń, nie możesz trzymać się na sztywno utartych strategii, spodziewając się jednocześnie zaskakujących rezultatów. Podążaj za trendami, obserwuj tendencje i dostosowuj swoje działania do zmiennego środowiska. SALESmanago stosując się do tej rady, dało szansę technikom AI (Artificial Intelligence – Sztucznej Inteligencji), poszerzyło zakres komunikacji, gdy e-mail marketing przestał być wystarczającym narzędziem i codziennie uważnie wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów.

 

  1. “Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz.” – Albert Einstein

 

Internet zasypany jest atrakcyjnymi nagłówkami, clickbait’owymi tytułami i grafikami mieniącymi się od kolorów. Użytkownicy przyzwyczaili się już, że wszystko podane jest im na tacy, a oni nie muszą silić się na głębsze przemyślenia. Używaj więc prostego języka, komunikując się z odbiorcą, jednocześnie nie rezygnując z pierwotnego przekazu. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie i przekazuj swą wiedzę w prosty, acz efektywny sposób.

 

  1. Ludzkość zawsze czerpała wiedzę z przeszłości. Z przyszłości wszakże się nie da!” – Archimedes

 

Nie mogliśmy nie uwzględnić w tym zestawienia Archimedesa (w końcu obchodzimy dziś Dzień liczby Pi). Analityki są cennym źródłem informacji i świetnym sposobem na radzenie sobie z problemami natury marketingowej. Ale czemu ograniczać się tylko do analizy aktualnych poczynań? Spójrz wstecz i odszukaj źródła twoich problemów z przeszłości. Wyciągnij wnioski i zastosuj je do budowania coraz lepszych strategii. Analizuj przeróżne czynniki od częstości zakupu do zmian aktywności kontaktu w sieci. Na tej podstawie automatycznie dostosuj wysokość rabatu do profilu klienta czy wyświetl inteligentne, dynamiczne rekomendacje produktowe na stronie i w newsletterze.

 

  1. “Stojący w porcie statek jest bezpieczny, ale statków nie buduje się po to aby stały w portach.” – Grace Hopper

 

Podejmij ryzyko i spróbuj czegoś nowego. Jeżeli nigdy nie poznałeś potencjału beaconów, może czas dać im szansę? Nigdy nie korzystałeś z powiadomień Web Push? Przekonaj się na własnej skórze czy rzeczywiście zasłużyły na swoje 5 minut w świecie marketingu.

I pamiętaj, „Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić”.

 

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]