7 grzechów głównych w Marketing Automation

Pozwólcie, że przedstawimy Wam listę 7 często popełnianych błędów w Marketing Automation, które sklasyfikowaliśmy jako 7 grzechów głównych. Sprawdź, czy i Ty jesteś winien, któregoś z tych wykroczeń.


Odwiedź SALESmanago Marketing Automation


1. Lenistwo

Swoich klientów znasz trochę, a właściwie wcale. Zasypujesz ich skrzynki miałkimi, nudnymi e-mailami. Liczba opt-outów szybuje w zastraszającym tempie, a Ty nie palisz się, aby podjąć wysiłek i to zmienić.

Rozwiązanie: Poznaj ich! Zacznij monitorować odwiedzających Twoją stronę, buduj profile behawioralne i dostarczaj spersonalizowane treści. Może Cię zaskoczę, ale to wszystko też nie wymaga wysiłku!

2. Gniew

Coraz więcej pytań, na które klienci nie otrzymują odpowiedzi? Wkurzasz się, bo poziom obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia?

Rozwiązanie: Rozpocznij swoją przygodę z Live Chat i pozwól, aby odwalił za Ciebie całą robotę. Nie ma powodu się złościć. Nie tylko rozwiejesz wszystkie wątpliwości. Ba! Z użyciem tego narzędzia sprzedasz również swoje produkty!

3. Pycha

Dałbyś sobie rękę uciąć, że Twój produkt jest najlepszy i sam podbije rynek. Czasami wręcz zapominasz, żeby dać znać światu o jego istnieniu.

Rozwiązanie: Skorzystaj z potencjału powiadomień Web Push i dostarczaj je bezpośrednio na urządzenie odbiorcy. Rekomenduj produkty i nie daj klientom pozbyć się myśli o Twoich niedoścignionych produktach.

4. Zazdrość

Nie chcesz, aby konkurencja podbiła serca Twoich klientów i wykradła ich z Twych rąk. Najchętniej pozbyłbyś się jej.

Rozwiązanie: Użyj zgromadzone dane do analizy preferencji i potrzeb Twoich klientów. Badaj różne czynniki, korzystaj z analityk i nie zazdrość konkurencyjnym firmom! Dobrze użyte analityki zapewnią Twoim klientom, jak również Tobie, satysfakcję i zadowolenie.

5. Nieczystość

W głowie kłębią Ci się brudne myśli o coraz to nowszych sposobach jak prześcignąć wybory klientów i dostarczać im tylko pożądane przez nich produkty.

Rozwiązanie: Korzystaj z technik AI (Artificial Intelligence – Sztuczna Inteligencja) i przenieś swoje marketingowe potyczki na zupełnie nowy poziom. Wypuszczaj produkty, które oscylują w kręgu zainteresowań klientów, nawet jeżeli nigdy ich nie widzieli. Ba! Oni jeszcze nawet o nich nie śnili.

6. Obżarstwo

Chciałbyś mieć ciastko i zjeść ciastko. Pragniesz uporać się z całą robotą bez nadwyrężania budżetu.

Rozwiązanie: Automatyzuj procesy z Regułami Automatyzacji i pozwól, aby praca wykonywała się sama. Dowolnie wybrane akcje odbywać się będą automatycznie, w trakcie, gdy Ty cieszyć się będziesz różowym drinkiem po drugiej stronie globu.

7. Chciwość

Ciągle chcesz więcej i więcej. W Twoich oczach ilość klientów jest permanentnie za niska, a liczby na koncie niesatysfakcjonujące.

Rozwiązanie: Ulegnij pokusie. Pozyskuj kontakty z użyciem pop-upów, sidebarów, landing pages i nieustannie poszerzaj swoje horyzonty. Zobaczysz, że szybko złapiesz się na myśli, jak proste jest to w praktyce.

 

Poddaj się wszystkim tym grzechom, powierz nam swoje zadania i pozwól pracować na Twój sukces!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]