Wykorzystaj możliwości integracji – SALESmanago łączy się z ShopGold.

Kolejną platformą sklepową zintegrowaną z naszym systemem automatyzacji marketingu SALESmanago jest ShopGold. ShopGold to nowoczesny system dla sklepów internetowych, który dzięki licznym, świetnie zaprojektowanym funkcjonalnościom, solidności i elastyczności zyskał opinię jednego z topowych rozwiązań wśród wielu firm z branży ecommerce. Integracja ShopGold z SALESmanago jest bardzo prosta do przeprowadzenia i daje mnóstwo możliwości.

ShopGold zyskał specjalny skrypt, który w prosty sposób pozwala zintegrować go z SALESmanago. Integracja pozwala na uzyskiwanie informacji o klientach, które umożliwiają bardziej efektywną i skuteczniejszą komunikację. Dane uzyskane ze sklepu przesyłane są automatycznie do systemu SALESmanago, dzięki czemu możliwe jest ich gromadzenie i przetwarzanie.

 

Aby zintegrować ShopGold z SALESmanago wystarczy włączyć moduł SALESmanago w menu Integracje –> Systemy śledzące –> SALESmanago i uzupełnić dane:

Po uzupełnieniu i zapisaniu danych, integracja jest zakończona.

 

Jaki jest zakres integracji?

 

  1. Automatyczne dodawanie kodu monitorującego na stronę WWW

Kod monitorujący jest dodawany automatycznie i nie ma konieczności ręcznego wklejania go na stronę. Dodanie kodu monitorującego pozwala na identyfikacje osób odwiedzających stronę oraz na monitorowanie ich aktywności i dokonanych transakcji.

  1. Automatyczne uaktualnianie danych o kontaktach w obu systemach
  2. Integracja wszystkich formularzy dostępnych na platformie sklepowej
  3. Przekazywanie danych podanych przy rejestracji i logowaniu

WAŻNE: do przesyłanych kontaktów podczas logowania, rejestracji, czy wypełnienia formularzy należy dodawać parametr monitorujący.

  1. Przesyłanie następujących informacji o kontaktach w czasie rzeczywistym:
  • imię i nazwisko
  • adres email
  • numer telefonu
  • adres
  • dodatkowe szczegóły kontaktu (np. data urodzenia – jeżeli informacja ta jest zbierana)
  • status zapisu na wysyłki newslettera (opt-in / opt-out)
  • informacje o porzuconym koszyku – zdarzenie zewnętrzne CART
  • informacje o dokonanym zakupie – zdarzenie zewnętrzne PURCHASE

 

Przekazywanie informacji o dokonanym zakupie odbywa się automatycznie w czasie rzeczywistym.

 

Proces przesyłania informacji o zakupie i porzuconym koszyku powinien odbywać się w następujący sposób:

Gdy produkt zostanie dodany do koszyka tworzy się external ID, które po dokonaniu zakupu modyfikuje się na PURCHASE. W zdarzeniu ID produktu przekazane zostaje ID produktu po przecinku np. 123, 3245, 8445 – w tym polu nie może znajdować się nic innego.

 

Poniżej przykład jak wygląda zapytanie o dodanie do koszyka i aktualizacja koszyka.

 

Tworzenie zdarzenia zewnętrznego CART:

 

‚contactEvent’ => array(‚date’ => $dt->format(‚c’),

‚description’ => $opis,

‚products’ => ’12’,

‚location’: ‚salesmanago.pl‚,

‚value’ => ‚123.33’,

‚detail1’: ‚Sony’,

‚contactExtEventType’ => ‚CART’)

 

Aktualizacja zdarzenia zewnętrznego CART:

 

‚contactEvent’ => array(‚date’ => $dt->format(‚c’),

‚eventId’: ‚bd2fd558-29da-49b7-be31-6ee551cd5e13’

‚description’ => $opis,

‚products’ => ‚12,32’,

‚location’: ‚salesmanago.pl‚,

‚value’ => ‚213.33’,

‚detail1’: ‚Sony, Lenovo’,

‚contactExtEventType’ => ‚CART’)

 

WAŻNE: kontakty przesyłane z platformy do SALESmanago, powinny być przekazywane wraz z tagiem, który jest nazwą sklepu.

 

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami. Chętnie udzielimy wszelkich informacji.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]