Electrolux, Ecomatic, eFarma. Zobacz kto jeszcze dołączył do grona klientów SALESmanago w grudniu.

 

Nowi klienci to zawsze powód do radości dla firmy. Mnogość branż i krajów, które reprezentują jest imponująca. W grudniu przywitaliśmy wiele dużych i mniejszych przedsiębiorstw z Polski i ze świata. Dziękujemy za zaufanie i przekonanie, że marketing automation pozwoli Wam szybciej i efektywniej rozwinąć się na rynku.

 

Spośród wszystkich firm, które wybrały SALESmanago, jako platformę do automatyzacji marketingu, przedstawiamy pokrótce profile najciekawszych z nich:

 

 

POLSKA:

 

IPM Nieruchomości Kredyty – firma oferująca kredyty hipoteczne, kredyty firmowe, kredyty gotówkowe i leasingi. Stawiają na kompleksową obsługę oraz rzetelne usługi, z których klient otrzymuje maksymalne korzyści, wygodę i bezpieczeństwo.

 

AIM Controllers – polska firma specjalizująca się w ulepszaniu kontrolerów do konsol Xbox i Playstation.

 

Feeby – to ponad 20-letnia, dojrzała marka z rodzinną tradycją. Doświadczona w branży, lecz wciąż młoda duchem pozostaje otwarta na trendy w wystroju wnętrz. Kreują innowacyjne i artystyczne dekoracje nie tylko w polskich, ale i w zagranicznych domach.

 

Drogeria Pigment  – krakowska drogeria powstała z pasji i zaangażowania.W swojej ofercie, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym, posiada kosmetyki kolorowe światowych marek oraz lubiane i bestsellerowe produkty pielęgnacyjne. Ich szeroki asortyment i jakość obsługi pozostają na najwyższym poziomie.

 

Central Fund of Immovables – CFI Hotels jest odpowiedzią na potrzeby klientów poszukujących dogodnych lokalizacji w centrach dużych, polskich miast. Szeroki wachlarz rozwiązań w 14 hotelach CFI spełni oczekiwania nawet najbardziej wybrednych gości – zarówno tych biznesowych, jak i indywidualnych.

 

Luxon LED  – od 2007 roku produkuje i wdraża na rynek oprawy oświetleniowe oparte o technologię LED. Ich produkty zachwycają zarówno pięknym wyglądem, jak i starannością wykonania i jakością użytych materiałów.

 

TechData jest czołowym dystrybutorem IT oferującym szerokie portfolio produktów i usług najważniejszych producentów na rynku. Jest częścią Tech Data Corporation, jednego z największych międzynarodowych koncernów zajmujących się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania.

 

Electrolux Polska – światowy lider produkcji sprzętu AGD. Dostawca urządzeń do zastosowań domowych i profesjonalnych, sprzedający ponad 40 milionów produktów każdego roku odbiorcom w ponad 150 krajach. Producent m.in. pralek, zmywarek, lodówek, odkurzaczy i kuchenek. Historia firmy na polskim rynku sięga 1992 roku, kiedy to otwarto pierwsze biuro w Warszawie.

 

FitFOOD – to firma oferująca catering dietetyczny. Powstała, by pomóc swoim klientom osiągnąć i utrzymać wymarzoną sylwetkę, odżywiać się zdrowo i racjonalnie oraz czuć się dobrze każdego dnia.

 

Greenpointto polska marka odzieżowa dla kobiet istniejąca na rynku od 1992 roku. Kolekcje Greenpoint tworzone są dla kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne.

 

ŚWIAT:

 

NutriTienda – wiodąca firma z 40% udziałem na rynku żywności specjalistycznej i sportowej w Hiszpanii. Dzięki doskonałej jakości produktów oraz obsługi klienta, ponad 200 000 klientów zaufało NutriTienda w dążeniu do zdrowia i dobrego samopoczucia.

 

Ecomatic – jest szwedzką firmą z 19-letnim doświadczeniem w branży e-commerce. Kreują rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów. Dużą wagę przykładają do wzmocnienia ruchu na stronie i przekształcania anonimowych odwiedzających w klientów.

 

Sayidaty Mall – sklep internetowy oferujący tysiące popularnych produktów modowych znanych marek dla całej rodziny. Sayidaty Mall to sklep powstały w Arabii Saudyjskiej, charakteryzujący się ogromnym wyborem produktów i konkurencyjnymi cenami, co przyciąga wielu klientów.

 

BigBang – największy producent rozwiązań audio-video oraz oprogramowania komputerowego na rynku słoweńskim.

 

CreaFirm – to francuski sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży komponentów do tworzenia kreatywnej, ręcznie robionej biżuterii.

 

eFarma.com – włoska apteka internetowa, która oferuje leki bez recepty, kosmetyki i suplementy diety. Każdego dnia setki klientów wybierają eFarma.com, czerpiąc korzyści z ponad 40 000 dostępnych w niej produktów od ponad 1000 różnych marek.

 

UCINA Confindustria Nautica – organizacja non-profit, która od 1960 roku reprezentuje branżę żeglarstwa, działa na rzecz rozwoju sektora żeglarskiego, promuje kulturę morską i rozwój turystyki żeglarskiej we Włoszech.

 

Unlimited Travel Group – specjaliści od podróży – tych małych i dużych.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]