#5 Jakie są korzyści z marketingu w Social Media?

Czy znasz stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w mediach społecznościowych, to jesteś martwy? Media społecznościowe nie są tylko łatwym sposobem komunikacji z ludźmi z całego świata, ale również potężnym narzędziem marketingowym. Aktywność na portalach społecznościowych jest stosunkowo prosta i wiele firm czerpie ogromne korzyści z Social Media Marketingu. Oto niektóre z zalet wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby marketingu:

 

 

  1. Prosta interakcja w czasie rzeczywistym

 

Tempo współczesnego świata wymusza potrzebę sprawnej komunikacji niezależnie od strefy czasowej. Przy użyciu mediów społecznościowych, o ile masz dostęp do internetu, zadanie to staje się bardzo proste. Media społecznościowe pozwalają na natychmiastową komunikację pomiędzy firmami i ich klientami, co pozwala im na wymianę pomysłów, jak również błyskawiczną informację zwrotną. To idealny sposób na dopasowanie produktów i usług do potrzeb klientów i tworzenia szytych na miarę rozwiązań.

 

  1. Przystępna cenowo platforma marketingowa

 

Promowanie produktu firmy nigdy nie było tak przystępne cenowo. Media społecznościowe są tanim, lecz jednocześnie skutecznym sposobem na promocję firmy na rynku. To idealne rozwiązanie nie tylko dla małych przedsiębiorstw, ale również dla wszystkich, chcących obniżyć koszty związane z marketingiem. 

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej o tym jak mądrze wydawać pieniądze na marketing na Facebooku.

 

  1. Zwiększona rozpoznawalność i lojalność wobec firmy

 

Media społecznościowe to doskonały sposób na przedstawienie firmy potencjalnym klientom. Aktywność w mediach społecznościowych czyni Twoją firmę bardziej przystępną dla nowych klientów. Ludzie często sprawdzają profile firm jeśli chcą skorzystać z ich usług . Aktualizuj swój profil na bieżąco i zadbaj o jego estetykę oraz atrakcyjność, żeby przyciągnąć potencjalnych klientów i pogłębić zaangażowanie tych, których już masz. Szybkość odpowiedzi i atrakcyjne, przyciągające wzrok treści wywołują  pozytywne doświadczenia i zwiększają lojalność względem firmy.

 

  1. Większy ruch i aktywność na stronie

 

Wszystko, co udostępniasz na swoim profilu w mediach społecznościowych, jest okazją do reakcji i co za tym idzie, wizyty na Twojej stronie internetowej. Im bardziej wartościowe treści tworzysz, tym bardziej rośnie ruch na stronie jak również rozpoznawalność marki.

Jeśli chcesz przestać marnować czas i pieniądze na media społecznościowe, sprawdź ten post.

 

  1. Zapewnienie narzędzi analitycznych

 

Szczegółowa analiza zachowań klientów, zasięgu postu, ilości polubień, komentarzy i udostępnień daje możliwość mierzenia zebranych danych i wykorzystania zdobytej wiedzy do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Opcja 360 Customer View, jako część systemu SALESmanago wspiera różnorodne operacje w mediach społecznościowych. Analizy sporządzane przez SALESmanago, integracja z Facebookiem i Twitterem oraz podgląd i planowanie postów przynoszą Twojej firmie wymierne zyski.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej o Content Marketing i Marketing Automation.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]