Nowe miesięczne raporty, kreator porzuconych koszyków i maili dynamicznych po wizycie plus inne nowości dodane w listopadzie do systemu

Zapraszam na szybkie podsumowanie nowych funkcji i ulepszeń SALESmanago. Zobacz co się zmieniło w listopadzie!salesmanago-najlepsze-blogi-o-marketing-automationr

Nowe raporty miesięczne 

Raporty miesięczne dają klarowny obraz działań na platformie. Umożliwiają szybką weryfikację wyników osiąganych w danym obszarze w systemie. Są czytelne i wygodne – w jednym miejscu zbierają wszystkie niezbędne informacje. Co ważne – nie musisz się logować do systemu, aby wygenerować taki raport.

Korzyści:

  • możliwość zestawienia i analizowania comiesięcznych raportów w celu podniesienia efektywności działań marketingowych
  • brak konieczności logowania się do systemu ponieważ raporty przychodzą prosto na skrzynkę odbiorczą
  • propozycja wykorzystania modułów z których jeszcze nie korzystasz

A tak wygląda przykładowy raport wygenerowany dla biura podróży.

 

Rekomendacje z reguły

Akcja „Wyślij email dynamiczny wykorzystując scenariusz” przesyła do użytkownika wiadomość z ostatnio oglądanymi produktami wykorzystując przy tym scenariusz. W ustawieniach akcji można wybrać jeden z wielu scenariuszy:

  • produkty tej samej kategorii
  • produkty z tej samej kategorii w podobnej cenie
  • produkty z tej samej kategorii na promocji
  • produkty tego samego producenta
  • produkty tego samego producenta w podobnej cenie
  • produkty tego samego producenta na promocji

WAŻNE: Aby móc wysyłać maile zawierające rekomendacje produktowe należy przesłać do systemu pliki XML.

Kreator porzuconych koszyków

W kreatorze porzuconego koszyka możesz metodą drag & drop tworzyć szablony wiadomości z produktami, które zostały dodane do koszyka, ale nie zostały zakupione. W kreatorze znajduje się widget Ramka Produktowa, który jest niezbędny do wysłania maila z porzuconym koszykiem. Dzięki możliwości dynamicznego pobierania danych z pliku XML, treść wiadomości będzie zawsze aktualna i dostosowana do konkretnego kontaktu. W połączeniu z odpowiednimi regułami automatyzacji możesz skutecznie ratować porzucone koszyki lub wysyłać ostatnio wyświetlane produkty.

Kreator maili dynamicznych po wizycie

Maile dynamiczne charakteryzują się całkowicie spersonalizowaną treścią, która odnosi się do zainteresowań każdego kontaktu, do którego zostanie wysłana wiadomość. Można w nich wysłać na przykład automatycznie dobierane produkty, które użytkownik oglądał, albo w które kliknął i sprawdził szczegóły. Informacje o produktach zaciągane są oczywiście z pliku XML sklepu.

Korzyści:

  • wysyłka wiadomości z indywidualnie spersonalizowaną treścią
  • budowanie atmosfery zaufania z klientem
  • zwiększone wyniki sprzedaży – klient widzi przedmioty, którymi był realnie zainteresowany

Nowy widget obrazek + tekst

Dodaliśmy nowy widget do Drag&Drop Designera:

Obrazek+Tekst – połączenie 2 elementów w jednym bloku
Obrazek+Tekst (wiersz) – połączenie 2 elementów w wierszu

Nowe wersje językowe w Live Chacie

Live Chat, o którym szerzej pisałam tutaj, został wzbogacony o nowe języki do wyboru:

  • szwedzki
  • japoński
  • czeski
  • węgierski
  • włoski
  • litewski

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]