Dziś zapraszam na szybkie podsumowanie zmian w systemie wprowadzonych w październiku. Czasem są to rzeczy drobne, jak na przykład odświeżenie widoku dashboardu, czasem większe jak dodanie zupełnie nowego zestawu warunków do narzędzia Workflow. Oto co się działo w SALESmanago poprzednim miesiącu.
Workflow
Kreator Workflow to niezwykle przydatne narzędzie. Pozwala tworzyć z gotowych elementów złożone procesy automatyzacji. Dzięki graficznej formie zapewnia ono wysoki stopień kontroli nad poprawnością tworzonego procesu.
Pełen przewodnik po kreatorze Workflow jest już na blogu. Natomiast tutaj przypominam tabelę zdarzeń, akcji i warunków dostępnych w kreatorze.
Nowy ekran logowania
W ubiegłym miesiącu odświezyliśmy nieco ekran logowania do systemu. Obok dobrze znanego formularza dodaliśmy uaktualnianą na bieżąco listę przydatnych linków. Znajdziesz wśród nich informacje o nowościach w systemie, ważnych eventach i ciekawych wpisach na blogu.
Nowe widżety w drag & drop designerze email
O naszym kreatorze, który redefiniuje email marketing pisaliśmy już jakiś czas temu.
To niezwykle proste, lecz potężne narzędzie pozwala tworzyć profesjonalnie wyglądające wiadomości i szablony w 5 minut:
Najnowszym dodatkiem do listy dostępnych widżetów są ramki produktowe. Teraz możesz jednym kliknięciem dodać pola wyświetlające wybrane produkty, a następnie dostosować sposób ich wyświetlania do własnych potrzeb.
Nowa lista kontaktów
Kompletnie odświeżyliśmy widok listy kontaktów w CRM. Zupełnie nowymi elementmi są daty ostatniej modyfikacji i aktywności kontaktu. Wygląd listy jest teraz dopasowany do nowoczesnego wyglądu całego systemu.