Podsumowanie września – inspirujące spotkania, nowości w systemie i egzotyczne podboje

Wrzesień w SALESmanago upłynął pod znakiem inspirujących spotkań i egzotycznych podbojów. Nasz system zyskał kilka nowych sznytów i funkcji. Poniżej krótkie podsumowanie najważniejszych punktów wrześniowego rozkładu jazdy.

Wydarzenia

Marketing MeetUp

13.09 miało miejsce kolejne zorganizowane przez SALESmanago spotkanie z cyklu Marketing MeetUp!

Na naszych MeetUpach można nawiązać nowe znajomości, porozmawiać o marketingu i nie tylko!

 

We wrześniu gościliśmy dwóch doskonałych ekspertów:

Rafał Wysocki – Radca Prawny

Rafał, który opowiedział o tym co nas czeka po wejściu w życie nowych unijnych przepisów o ochronie danych osobowych – RODO. Wyjaśnił prosto, acz profesjonalnie jak nowe przepisy wpłyną na pracę marketerów oraz jak uniknąć związanych z tą zmianą trudności.

 

Krzysztof Marzec – CEO Deva Group.

Ekspert w dziedzinie rozwiązań analitycznych od Google podzielił się z nami najnowszymi i jednocześnie najciekawszymi rozwiązaniami jakie oferuje narzędzie Google Analytics.

 

Rejestracja na kolejną edycję: http://meetup.salesmanago.pl/

SALESmanago User Group

Inspirujące spotkanie organizowane dla klientów SALESmanago, którzy chcą dowiedzieć się więcej zarówno o tym jak w najefektywniejszy sposób używać zaawansowanych funkcji systemu, jak i o planowanych innowacjach i przyszłości spółki.

 

Podczas spotkania omówiono:

– plany rozwoju spółki i jej umiejscowieniu na rynku

– nowe funkcjonalności na rok 2017 i 2018

– nasze know-how, czyli jak robimy, to co robimy bazując na doświadczeniu użytkowników

– doświadczenia z pracy z platformą klientów z najlepszymi wynikami biznesowymi osiąganymi dzięki SALESmanago

– rozwiązania warte wdrożenia

 

Ważną częścią warsztatów jest też panel Q&A, podczas którego można porozmawiać z prelegentami i zadać pytania na każdy z powyższych tematów.

 

A po części oficjalnej – integracja i networking w Food & People by Pastrami Deli.

Link do rejestracji na kolejną edycję: http://edukacja.salesmanago.pl/usergroup/

 

Nowości na Platformie

We wrześniu wprowadziliśmy kilka nowości na platformie do najważniejszych należą:

Jedyny Live Chat dedykowany Ecommerce

Odświeżenie znanych i lubianych lejków sprzedażowych

Poza tym wprowadziliśmy kilka ułatwiających życie zmian. Oto one:

Pasek z Top Features

Osobom zaczynającym przygodę z nasza platformą postanowiliśmy uprzyjemnić pierwsze kroki z SALESmanago. Właśnie dla nich dodaliśmy bardzo użyteczny pasek z podpowiedziami:

Nowy Dashboard

Pisząc o nowościach nie mogę pominąć jednego z milszych elementów ostatnich zmian, mianowicie kompletnie odświeżonego widoku głównego dashboardu SALESmanago:

Nowa lista kont wysyłkowych

Nowa, intuicyjna wersja ekranu kont wysyłkowych ułatwi podgląd ustawień i zarządzanie Twoją listą nadawców mailingów.

Podboje

Ameryka Łacińska jest regionem stosunkowo młodym jeśli chodzi o adaptację technologii Marketing Automation, zwłaszcza w sektorze małych i średnich firm. SALESmanago – platforma uznana za jedną z najlepszych na świecie, wspólnie z siecią wspaniałych partnerów opracowała strategię skutecznie promującą świadomość nowych technologii i trendów w tej części świata. Na przełomie sierpnia i września nasz partner Bendita Essence współuczestniczył w organizacji jednego największych eventów branżowych 2nd Forum of Customer Relationship and Relational Marketing 2017. Wydarzenie zgromadziło dziesiątki ekspertów od marketingu w sercu Kolumbii – Bogocie. Wszyscy uczestnicy otrzymali 14 swiatowej klasy narzędzi, a co za tym idzie 14 nowych możliwości poprawienia wyników swojej pracy.

Podczas tego wydarzenie SALESmanago zostało przedstawione przez Bendita Essence. Prelekcja połączona z prezentacją możliwości platformy cieszyła się ogromną popularnością i zgromadziła setki słuchaczy.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]