Ticketea, VUAB, Tarmax i Infinite dołączają do grona klientów SALESmanago

Coraz więcej firm na całym świecie wybiera SALESmanago jako platformę do automatyzacji marketingu. Liczba naszych klientów sięga już 10 000. W ubiegłym miesiącu do grona użytkowników naszej platformy dołączyły takie marki jak Tarmax – wyłączny dystrybutor New Balance w Polsce, AB Initio – właściciel jednej z większych polskich aptek online, hiszpański serwis Ticketea (odpowiednik naszego Ticketpro), szwedzkie VUAB, czy japońskie SPA Ai Welleness IzuKogen!

 

“Dynamiczny rozwój rynku marketing cyfrowego w Polsce, oraz rosnące zapotrzebowanie na platformy do marketing automation świadczą o bardzo dużym postępie jaki dokonał się w głowach marketerów z naszego ‘podwórka’ w ciągu ostatnich kilku lat. Ogrom pracy, jaki włożyliśmy w edukację odbiorców w ciągu ostatnich 6 lat przyniósł niesamowite efekty. Odbiorcy i użytkownicy platformy coraz bardziej dostrzegają potrzebę zastosowania automatyzacji w szybko zmieniającym się świecie cyfrowym. Ta zmiana cieszy dodatkowo, ponieważ stawia rodzime kampanie marketingowe w jednym rzędzie z dokonaniami wielkich graczy z całego świata.” – mówi Renata Gerlach, Dyrektor Polskiej Sprzedaży SALESmanago.

 

“Z radością witamy w gronie użytkowników SALESmanago pierwszych klientów z Australii i  Japonii. Fakt, że rozwijamy się na tak odległych rynkach dobrze rokuje na przyszłość. Można śmiało powiedzieć, że już dawno zostawiliśmy za sobą czasy bycia firmą rozpoznawalną tylko w Europie i umocniliśmy naszą pozycję światowej marki z którą należy się liczyć.” – dodaje Radosław Gawlas, Dyrektor Sprzedaży Zagranicznej.

 

Spośród firm, które dołączyły do grona użytkowników SALESmanago Marketing Automation w sierpniu wybraliśmy te najciekawsze. Poniżej przedstawiamy krótko ich profile działalności:

Polska

Tarmax – wyłączny dystrybutor takich marek jak New Balance, Bates oraz Freak Feet  w Polsce. W sieci ich sklepów znaleźć można także autoryzowane punkty sprzedaży Street Style oraz The North Face.

Infinite – obecna na rynku od 2001 roku, dostępna w 31 krajach marka Infinite tworzy rozwiązania informatyczne, które umożliwiają automatyzację oraz rozwój strategicznych procesów biznesowych. Dotychczas znalazły one szerokie zastosowanie w takich branżach, jak: FMCG, motoryzacja, przemysł ciężki i logistyka.

Flotman – to dynamicznie rozwijająca się spółka działająca w szeroko pojętej branży IT/M2M. Firma produkuje dedykowane rozwiązanie GPS dla właścicieli flot samochodowych.

METROPOLIS Doradztwo Gospodarcze – jest jedną z wiodących na rynku polskim firm zajmujących się pozyskiwaniem zewnętrznego finansowania. Firma pojawia się w czołówce rankingów wg Forbes, Funduszy Europejskich czy Warsaw Business Journal, w których nie ustępuje firmom z kapitałem zagranicznym.

Multi Solution – autoryzowany dystrybutor Fohow (suplementów stworzonych w zgodzie z zasadami Tradycyjnej Medycyny Chińskiej) w Polsce.

DTK&W – właściciel serwisu www.oferty-biznesowe.pl. Firma zajmuje się monitorowaniem stron internetowych urzędów, instytucji, szkół oraz firm prywatnych w celu wyszukania jak największej ilości ofert biznesowych i przekazania ich w sposób prosty i łatwy do zrozumienia.

Meping – jest dynamicznie rozwijającą się firmą, której działanie opiera się na imporcie i dystrybucji szerokiej gamy opakowań i produktów stosowanych w przemyśle kosmetycznym oraz farmaceutycznym.

ARC Rynek i Opinia – niezależny polski instytut badawczy realizujący badania rynku od 1992 roku.

Blumil – producent i dystrybutor nietypowych wózków: lekkich, łatwych w transporcie, pokonujących bez problemu różne rodzaje terenu i pozwalających nawet po wypadku zachować swobodę i niezależność.

Conrad 24 – sklep internetowy posiadający w swojej ofercie podręczniki, książki, gry planszowe, gry edukacyjne, gry towarzyskie, artykuły papiernicze i szkolne, puzzle oraz zabawki.

Termoclima – od ponad dziesięciu lat prowadzi branżowe portale internetowe www.klimatyzacja.pl, www.ogrzewnictwo.pl oraz www.pasywny-budynek.pl. Ich celem jest dostarczenie wszelkich informacji dotyczących branży HVAC oraz zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich liczących się na rynku i organizacji branżowych.

AB Initio – właściciel jednej z większych aptek online w Polsce – www.wapteka.pl.

Infonetax – jest producentem nowoczesnych aplikacji komputerowych. Współpraca z wieloma biurami rachunkowymi oraz doradcami podatkowymi zaowocowała profesjonalną znajomością sfery finansów, podatków oraz prawa. Programy opracowywane i modyfikowane są przy ciągłej współpracy najlepszych programistów z doradcami podatkowymi i profesjonalistami z różnych dziedzin.

Toporowicz – marka założona  w 2013 roku przez absolwentów wzornictwa, wrocławskiej akademii sztuk pięknych. Producent i dystrybutor unikalnych drewnianych oprawek do okularów, drewnianych zegarków i akcesoriów.

Wenus-Sklepy Viola – ogólnopolska sieć sklepów obuwniczych działająca od 1991 roku.

P4 Solutions – właściciel sklepu internetowego StukPuk.pl, działającego w nowej koncepcji dystrybucji narzędzi i materiałów budowlanych. W ofercie posiada szeroką  gamę produktów z kategorii zarówno budget, standard jak i premium.

Selena – powstała w 1992 roku we Wrocławiu firma, od ponad 25 lat edukuje Polaków w zakresie nowych technologii na rynku chemii budowlanej. Ich oferta produktowa należy do najszerszych na rynku nie tylko w Polsce, ale też na świecie.

Design Town – sklep z meblami i akcesoriami powstały “z miłości do pięknych form i aranżacji”.

Magnum-Pro – sklep online ze sprzętem gastronomicznym. Ponad 10 lat doświadczenia w branży!

MAART – właściciel sklepu Ślubny Bazaar, pełnego rzeczy niepowtarzalnych, między innymi tworzonych ręcznie jak banery do sesji zdjęciowych, ozdoby do włosów, poduszki pod obrączki, woreczki na upominki dla gości, czy personalizowane dodatki.

eSpares24 – to firma, która jest odpowiedzią na oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników nowych technologii. W swojej ofercie mają szeroki wybór części zamiennych do urządzeń mobilnych, takich jak matryce, czy wyświetlacze.

Świat

Ticketea S.L. – największy hiszpański serwis umożliwiający znalezienie interesujących eventów i zakup biletów na nie.

VUAB – jest rodzinną firmą z ponad 40-letnią tradycją. Założona w Småland w 1974, dziś firma VUAB zajmuje się sprzedażą i montowaniem instalacji grzewczych i chłodzących tak dla przemysłu jak i dla rynku prywatnego.

PressUp – to włoska cyfrowa drukarnia online specjalizująca się w druku offsetowym i wielkoformatowym.

Gestion Integral De Redes Y Aplicaciones Informaticas  – to hiszpańska firma specjalizująca się w tworzeniu gotowych do użytku usług komputerowych. Jest jedną z wiodących firm na rynku usług informatycznych głównie dla firm z branży motoryzacyjnej.

Suze Maclaine Pont – coach, który uczy przedsiębiorców, właścicieli małych firm i niezależnych profesjonalistów – którzy prowadzą rodzinę – jak rozwijać swoją firmę zachowując przy tym work-life balance.

Constructora Capital Bogota – uznawana za jedną z najważniejszych firm w sektorze  nieruchomości. Wykonawca licznych projektów, w tym 310 domów w projekcie Horizontes i Tierra del Sol w Bogocie.

Ai Welleness IzuKogen – nasz pierwszy klient z Kraju Kwitnącej Wiśni! Centrum odnowy z historią sięgającą lat ‘70 ubiegłego wieku.

Buy Well S.L. – jeden z większych hiszpańskich sklepów online sprzedających okulary znanych marek. Marka posiada również sklep z soczewkami kontaktowymi.

BeautyNailSpa – włoska sieć salonów spa, obecna od ponad 10 lat na rynku. Organizator szkoleń i eventów. Dystrybutor wyselekcjonowanych, profesjonalnych produktów dla salonów spa.

Uniassiteam – firma od 37 lat świadcząca usługi finansowe we Włoszech. Działa w branżach B2B i B2C.

Veto – chilijska firma zajmująca się komercjalizacją instrumentów pomiaru, kontroli i rejestracji zmiennych fizycznych, chemicznych i elektrycznych, mających zastosowanie szczególnie w przemyśle, górnictwie i rolnictwie.

Pegaz Recruitment – platforma dla pracodawców i pracowników oferująca wielojęzyczne środowisko, gdzie każdy może znaleźć idealną ofertę dla siebie i tym samym realizować swoje krótko- i długoterminowe cele.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]