GetApp, platforma należąca do Gartnera (największej na świecie firmy analitycznej w obszarze nowych technologii), zamieściła SALESmanago w TOP 25 najlepszych systemów Marketing Automation. Nasza platforma Marketing Automation zajęła 3 miejsce, wyprzedzając znane aplikacje takie jak SalesForce Marketing Cloud czy Oracle Eloqua.
W rankingu analizowane były różne kategorie aktywności. Znalazły się wśród nich możliwości oferowane przez dany system, opinie użytkowników, dostępność i jakość aplikacji mobilnej, oraz bezpieczeństwo danych.
SALESmanago Marketing Automation od lat notuje nieprzerwany wzrost w wielu obszarach. W samym tylko Q1 2017 wygenerowała 12,4 mln PLN przychodów w stosunku do 4,4 mln PLN w Q1 2016, notując kolejny rekordowy kwartał z prawie 200% wzrostem. Aż 70% nowego przychodu spółki pochodzi ze sprzedaży eksportowej.
Niezwykle istotny pozostaje ciągły, bardzo dynamiczny rozwój technologii umożliwiający marketerom realizowanie najbardziej innowacyjnych strategii i rozwiązań marketingowych.
Tylko w ostatnich miesiącach w SALESmanago pojawił się Automatic Sales Bot, rekomendacje produktowe oparte o Machine Learning i AI, a w ostatnio przedstawiliśmy użytkownikom Live Chat z wersją dedykowaną specjalnie dla sklepów internetowych.
Od początku roku rozwiązania SALESmanago zostały wybrane przez setki klientów z całej Europy. Wśród nich są znane globalne marki takie jak producent odzieży Lacoste, Hilti – światowy dostawca rozwiązań dla branży budowlanej oraz Panda Security, światowy lider w zakresie ochrony sprzętu przed cyberatakami. W Polsce klientami firmy zostały m.in doskonale znane iTaxi, Plus Bank SA, oraz producent drukarek 3D, firma Zortrax.
Tutaj przeczytasz więcej o naszych nowych klientach!
Pełny ranking 25 najlepszych platform do automatyzacji marketingu znajdziesz tutaj: