Doskonała integracja dla Ecommerce: SALESmanago i Shopify

Shopify to jedna z najlepiej rozpoznawalnych na świecie platform ecommerce. Jej twórcy podjęli wyzwanie zintegrowania sprzedaży online i offline. Platforma umożliwia swoim użytkownikom tworzenie sklepu internetowego, sprzedaż w sieci, w sklepie stacjonarnym, a także “wszędzie pomiędzy”. Shopify skupia się na organizacji produktów i sprzedaży oraz dostosowaniu wyglądu sklepu. Dodatkowo posiada funkcję przyjmowania płatności kartą kredytową, oraz aplikację POS wspomagającą sprzedaż.

Z platformy Shopify korzysta obecnie ponad 500 000 użytkowników w 100 krajach. Wśród najważniejszych klientów warto wymienić takie marki jak Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim, CrossFit, Black Milk Clothing czy Herschel Supply Co.

 

Dla wszystkich użytkowników SALESmanago mamy dobrą wiadomość: Shopify można łatwo zintegrować z SALESmanago żeby zyskać możliwość przenoszenia danych między systemami i odpowiedniego dodawania ich do bazy danych.

 

Zakres integracji:

  • przekazywanie zdarzeń zewnętrznych ZAKUP i PORZUCONY KOSZYK dla kontaktów zalogowanych
  • przekazywanie informacji o porzuconym koszyku dla kontaktów niezalogowanych, ale monitorowanych
  • import historycznych danych zakupowych
  • automatyczne dodawanie kodu monitorującego na stronę

Integracja formularzy kontaktowych:

  • formularz obsługujący tworzenie nowego konta w SALESmanago
  • dodawanie parametru monitorującego do kontaktów zapisanych przez formularz
  • przekazywanie danych podanych przy rejestracji oraz logowaniu
  • przesyłanie danych kontaktowych (m.in. imię i nazwisko, email, numer telefonu, adres, firma, data urodzenia, data utworzenia kontaktu)
  • przekazywanie kontaktów z odpowiednim statusem opt-in, opt-out
  • obsługa kontaktów ze statusem opt-out przez Shopify
  • przekazywanie do SALESmanago kontaktów z tagiem odnoszącym się do nazwy sklepu
  • możliwość ustawienia przez klienta tagów, z jakimi kontakty mają być przesyłane do systemu, jeśli będą mieli skonfigurowane własne formularze

 

Integracja SALESmanago z Shopify krok po kroku

  1. Wejdź na stronę wtyczki integrującej https://shopify.salesmanago.com
  2. Wpisz adres swojego sklepu i naciśnij przycisk Install. Zostaniesz automatycznie przekierowany do strony Shopify.
  3. Potwierdź instalację wtyczki integrującej klikając Install app. Zostaniesz automatycznie przekierowany do panelu administratora.
  4. Wprowadź dane konta SALESmanago. Pola ClientID, APISecret, Endpoint można znaleźć w SALESmanago, w zakładce Ustawienia Integracja.
  5. Kliknij Save Owner.
    WSKAZÓWKA: Konto właściciela można zmienić w zakładce Home.
  6. Gotowe. Od teraz możesz wejść do aplikacji wchodząc na jej domenę, albo przez panel administratora Shopify przez opcję Apps SALESmanago.

 

Życzymy miłej  i przyjemnej pracy z naszymi narzędziami! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, niezwłocznie udzielimy odpowiedzi!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]