Lacoste, Hilti, Netia, Panda Security i setki nowych klientów SALESmanago

Od początku roku rozwiązania do automatyzacji marketingu SALESmanago zostały wybrane przez setki klientów z całej Europy. Wśród nich są znane globalne marki takie jak producent odzieży Lacoste, Hilti – światowy dostawca rozwiązań dla branży budowlanej oraz Panda Security, światowy lider w zakresie ochrony sprzętu przed cyberatakami. W Polsce klientami firmy zostały m.in doskonale znane iTaxi, Plus Bank SA, oraz producent drukarek 3D, firma Zortrax.

Firmy wybierają SALESmanago ze względu na prawdopodobnie najbardziej kompleksowy i zaawansowany zestaw możliwości, który umożliwia stworzenie dowolnego, wielokanałowego procesu obsługi podróży zakupowej klienta. Jednocześnie w obrębie platformy klienci mogą wykorzystać ze specjalnych samoobsługowych ekspresowych kreatorów do tworzenia w pełni responsywnych maili, pop-upów, powiadomień web push oraz innych rozwiązań zwiększających konwersję i sprzedaż.

 

Od działu SALESmanago Customer Success Team, każdy klient otrzymuje również w ramach licencji bezpłatny pakiet usługi onboardingu, dzięki któremu pierwsze efekty korzystania z platformy pojawiają się w ciągu 1-3  miesięcy.

 

Niezwykle istotny pozostaje dla klientów ciągły bardzo dynamiczny rozwój technologii umożliwiający najlepszym marketerom realizowanie najbardziej innowacyjnych strategii i rozwiązań marketingowych. Tylko w ostatnich miesiącach w SALESmanago pojawił się Automatic Sales Bot, rekomendacje produktowe oparte o Machine Learning i AI, a w najbliższym czasie pojawi się Live Chat z wersją dedykowaną specjalnie dla sklepów internetowych.

 

Bardzo nas cieszy rosnąca ilość dużych, znanych firm, które korzystają z SALESmanago, natomiast nie zapominamy o małych i średnich przedsiębiorstwach, których udział stanowi 80% wśród naszych klientów, a których działy marketingu wdrażają bardzo ambitne i inspirujące projekty automatyzacji”. – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO & Founder SALESmanago Marketing Automation.

 

Spośród setek nowych klientów SALESmanago Marketing Automation, przedstawiamy krótko profile działalności najciekawszych z nich.

Polska:

  • iTaxi – założona przez Stefana Batorego, wspierana m.in. przez Łukasza Wejcherta, największa Polska sieć taxi dostępna przez aplikację dla ponad 15 mln Polaków.  
  • Hilti Polska – światowy dostawca rozwiązań dla branży budowlanej.
  • Netia – największy alternatywny operator telekomunikacyjny w Polsce.
  • Plus Bank SA – jeden z większych polskich banków detalicznych, na rynku od 1991 r. Zdobywca certyfikatu Jakość Roku 2017 za kredyt konsolidacyjny Jedna Rata.
  • STS Sp. z o.o. – założona w 1997, największa polska spółka, prowadząca działalność bukmacherską na terenie kraju.
  • Zortrax SA – renomowany producent drukarek 3D i materiałów do druku, laureat nagroda w Top Design Award 2015 w kategorii nauka, medycyna i przemysł
  • Wydawnictwo Helion – część grupy Helion S.A., jedna z największych polskich księgarni wysyłkowych.
  • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń – największy w Europie producent sprzętu pszczelarskiego i rozwiązań dla pasiek.
  • Trec Nutrition –  uznany w europie producent odżywek dla sportowców.
  • English Home Polska – międzynarodowa marka, specjalizująca się w pomysłach na wyposażenie wnętrz, nawiązujących do klasycznego, angielskiego stylu.
  • Tani Opał Sp. z o.o. – lider rynku europejskiego w produkcji paliw stałych. Spółka pojawiła się na rynku w 2011r., błyskawicznie stając się pionierem branży.
  • Ekogram – to internetowy sklep ekologiczny oferujący zdrową, ekologiczną i naturalną żywność w 24h od zamówienia.
  • Muscle Power – dystrybutor odżywek i suplementów dla sportowców, jeden z najpopularniejszych w swojej kategorii w Polsce, a od niedawna również w Europie
  • PHU Mago – właściciel portalu hair-shop.pl, lider kategorii Uroda w serwisie Allegro.pl.
  • Ecom Media – właściciel największej w Polsce sieci nowoczesnych parkingów przy lotniskach i operator serwisu internetowego lidera turystyki przyjazdowej w UK.
  • Aerotunel Sp. z o.o. SK – najlepszy na świecie symulator swobodnego spadania.
  • Regis Sp. z o.o. – obecna na rynku od 1993 r. firma, od wielu lat z sukcesem zajmuje się wsparciem technologicznym dla przemysłu spożywczego.
  • Jubiler Sławomir Sawicki Paweł Sawicki – producent i dystrybutor autorskiej biżuterii. Tradycja pielęgnowana od prawie pół wieku.
  • MT Online Sp. z o. o. – to nowatorska sieć biur podróży prowadząca sprzedaż usług turystycznych touroperatorów takich jak Itaka, Neckermann, czy Exim Tours.
  • Blue Media Sp. z o.o. – Dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych i wsparcia sprzedaży online.

Zagranica

  • Lacoste (Hiszpania) – hiszpańska spółka-córka jednego z największych światowych producentów odzieży
  • Budapest Metropolitan University (Węgry) – renomowana placówka edukacyjna prowadząca zajęcia z zakresu międzynarodowej komunikacji biznesowej
  • Panda Security – lider w zakresie ochrony, dostarczający rozwiązania oparte na technologii cloud. Produkty firmy dostępne są w 195 krajach w 23 językach
  • PC Componentes (Hiszpania) – czyli sklep internetowy z urządzeniami i gadżetami, od lat utrzymujący czołową pozycję na rynku hiszpańskim.
  • Deeper UAB – jedna z najbardziej nagradzanych młodych spółek na Litwie, producent nowinek technologicznych, laureat licznych nagród.
  • Muchoviaje SA – jeden z większych hiszpańskich serwisów ułatwiających planowanie podróży, zakup biletów i bukowanie miejsc hotelowych.
  • Diamond Deal Kft. – serwis z najlepszymi ofertami, okazjami i kuponami do zakupienia online.
  • Express51 Electronics SL – spółka-córka PC Components dostawca spersonalizowanych ofert  “Last Minute” w zakresie elektroniki.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]