TOP 10 artykułów o marketingu cyfrowym: Lipiec 2017

Leniwe sierpniowe popołudnie: hamak, dzbanek lemoniady i zacna lektura. Czegóż więcej potrzeba do szczęścia? Wybrałam kilka wyróżniających się artykułów o marketingu cyfrowym spośród tych opublikowanych w lipcu, tak żebyś mógł się spokojnie zrelaksować i jednocześnie nadrobić zaległości. Miłego czytania!

Czy powinieneś zautomatyzować marketing na Instagramie? 

Wchodzenie w interakcje z fanami oraz dostarczanie im wartościowych treści przynosi korzyść każdej firmie. Jednak co za dużo to… spamowo. Zalewanie użytkowników nadmiarem informacji i wyjętych z kontekstu newsów powoduje ich frustrację. Jakiś czas temu, Instagrama zalały boty, które „lajkowały” przypadkowe zdjęcia użytkowników i zostawiały pod nimi komentarze (przygotowane wcześniej i wrzucone do puli) tylko po to, żeby przykuć uwagę użytkowników i skłonić ich do wejścia na dany profil. Czy było warto?

 

Ochrona biznesu przed cyber atakami wymaga ludzi i automatyzacji

Są dwa podejścia do wyłapywania cyber przestępstw. Pierwsze, stosowane głównie przez rozwijające się przedsiębiorstwa, obejmuje specjalistów wyposażanych w zaawansowane narzędzia i dane. Drugie skupia się  na analizie danych wspartej automatyzacją. Według jednego z nowszych raportów dotyczących przestępczości w świecie cyfrowym, Większość dojrzałych rynkowo firm jest trzy razy bardziej skłonna do inwestycji w narzędzia do automatyzacji. Narzędzia te powinny zapewnić analizę behawioralną, mechanizmy EDR (z angielskiego endpoint detection and response) oraz sandboxing. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakie jeszcze dzialania są skutecznym zabezpieczeniem przed cyber atakami.

 

10 rzeczy,które marketerzy powinni przegadać ze sprzedawcami używając Marketing Automation 

Niektórzy mylnie biorą oprogramowanie do marketing automation za narzędzie tylko i wyłącznie dla marketerów. Wbrew pozorom, platformy mar-tech mogą służyć także celom handlowców. Wśród najoczywistszych korzyści dla działu sprzedaży znajdą się bez wątpienia pozyskiwanie leadów lepszej jakości, wdrożenie alertów, identyfikacja nowych leadów, ale tu lista się nie kończy. Ten jakże pomocny artykuł zawiera listę 10 spraw, które muszą zostać przedyskutowane przez działy marketingu i sprzedaży przed wdrożeniem platformy do marketing automation.

 

8 sposobów na popsucie automatyzacji Email Marketingu

Wielokrotnie powtarzałam (i zrobię to ponownie), że automatyzacja email marketingu działa tylko wtedy, kiedy jest przeprowadzona „z głową”. Artykuł zamieszczony w phrasee.co podkreśla najpopularniejsze błędy popełniane podczas procesu automatyzacji. I nawet jeśli już kiedyś czytałeś listę tego typu, to proszę przeczytaj i tę i naucz się jej na pamięć. Lepsza automatyzacja = mniej spamu = lepszy społeczny odbiór email marketingu!

(Plus w artykule są gify. GIFY!)

 

Przyszłość Customer Engagement to ecommerce w kanale mobile: Co możesz zrobić, żeby lepiej się na to przygotować

Wszystko zaczęło się w 1994 roku w Seattle, kiedy to światło dzienne ujrzał Amazon. Najpierw pojawiło ecommerce, a zaraz po nim nadeszła mobilna rewolucja. Szacuje się, że do 2021 roku 79% sprzedaży online będzie się dokonywało za pomocą smartfonów. Mając to na uwadze, marki powinny skupić się na dostarczeniu doświadczenia mobilnego w jak najprzyjaźniejszej użytkownikowi formie, zachowujć przy tym spójność przekazu we wszystkich używanych kanałach, zwłaszcza jeśli chcą utrzymać swoją pozycję rynkową.

 

4 trendy w technologiach marketingowych, które wpłyną na marketing szkolnictwa wyższego

Marketing dotyczy nie tylko handlu, eventów, czy gastronomii. Biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku, promowanie usług stało się zagadnieniem żywo dotyczącym wielu różnych instytucji, w tym uniwersytetów. Trendy zmieniające marketing cyfrowy zrewolucjonizują w najbliższym czasie marketing szkolnictwa wyższego. Jak wypromować uniwersytet w wolnym od reklam newsfeedzie mediów społecznościowych?

 

3 elementy landing page, które konwertują

Przejdźmy do spraw bardziej technicznych. Lubię się czasem zatrzymać nad użytecznymi poradami dotyczącymi marketingu w sieci. Autor artykułu wyjaśnia, na czym powinieneś się skupićtworząc landing page. Oczywiście tylko jeśli chcesz, żeby konrwertował jak szalony!

 

17 marketingowych spraw, którym powinieneś powiedzieć NIE w 2017

Są dobre, złe i brzydkie praktyki marketingowe. Niech 2017 stanei się rokiem, w którym pożegnasz te złe i brzydkie. Oto lista brzydkich nawyków marketerów.

 

Q2 2017 w digital marketingu – infografika

Wszystko co musisz wiedzieć o reklamach cyfrowych, kanale mobilnym i mediach społecznościowych w łatwo przyswajalnej formie.

 

Przewodnik po najbardziej rozchwytywanych profesjach w digital marketingu w nadchodzących latach

Środowisko cyfrowe tworzy nowe miejsca pracy. Ci, którzy pierwsi przyswoją sobie wiedzę związaną z automatyzacją marketingu, mediami społecznościowymi i kampaniami w wyszukiwarkach, będą również pierwszymi, którzy czerpią zyski z tej zmiany rynkowej. Kliknij w link i dowiedz się na co zwrócić uwagę planując karierę.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]